Morgen heb ik de babyshower van me schoonzus, me moeder komt ook, dus kan haar ook een klein kadootje geven. Ver moet ik denk ik echt wachten tot volgend jaar. Maar vind dat prima
Het is een wonder! Ik heb een babywas erin gedaan! En mijn nieuwe draagdoek gewassen We hebben nog steeds geen eerste setje, maar hè, de hydrofielen en rompertjes zijn gewassen..
Dat was bij.mij.ook t te geval. Anders gaan.liggen en ingedaald en.voelde ook ineens veel minder. Gelukkig dat je.nu.weer gerustgesteld bent door de ctg.
So.hier nog even op bed.met mn jongste. Mn moeder en zus zijn beneden.bezig alles aan t klaarzetten. En.t ziet ernaaruit dat we eerst nog.wel ff.lekker buiten.kunnen zitten met de visite. Scheelt iig al een hoop dat de kids buiten kunnen spelen.
Hier het huis half bij elkaar geroepen toen mijn vriend de nieuwe sensor wilde schieten Zag de naald en durfde niet meer Daarna was het nog een heel karwei om de oude eraf te krijgen...
@Babyvijf succes vandaag! Het is goed weer, fijne hulpen in huis. Lekker blijven zitten hoor en laat het maar even over je heen komen. Lastig om het los te moeten laten, maar ik denk dat de gasten zich nog meer opgelaten (MOETEN) voelen als een hoogzwangere hen gaat bedienen!
O ja en mn moeder kwam binnen en t eerste wat ze zei: ik heb gedroomd dat je bevalling vandaag tijdens t feestje begint hahha. Nou dan heb ik iig oppas genoeg klaarzitten hahahah. Van mij zou t mogen hoor. Maar tis nog beetje te vroeg om te hopen dat die droom uitkomt hihi.
Ja dankjewel. Ga ik zeker doen. Zijn gelukkig allemaal mensen die de weg weten hier in huis en uit zichzelf gaan helpen verwacht ik.
Fijn dat alles goed was! Hier afgelopen donderdag avond ook naar het zh geweest. Voelde haar gedurende de dag ook bijna niet. CTG was goed en er was nog een echo gemaakt waarop te zien was dat ze in stuit was gedraaid, terwijl ze week ervoor nog met haar hoofdje beneden ingedaald lag. Maar het verklaarde iig dat ik haar minder voelde. Straks om 15.30 controle bij de vk, dus ben benieuwd of ze nog weer even gaat kijken met een echo hoe ze nu ligt, want voel haar nu wel weer veel, dus zou me niks verbazen als ze weer is omgedraaid ☺️ Verder vandaag ontzettend moe en licht in mijn hoofd. Ben blij als we straks in een wat rustiger vaarwater komen.
@Babyvijf die taarten zien er echt heerlijk uit. Krijg er helemaal zin in! Even de stad in geweest om een cadeau voor mijn moeder te halen. Voel me lichamelijk gelukkig nog best heel goed. Wel heel gek om te bedenken dat over ongeveer 3 weken we dan eindelijk onze baby kunnen knuffelen. Ik had m'n vluchtkoffer al klaar staan, maar aangezien ik nu een geplande keizersnede zal krijgen moet ik die koffer even opnieuw gaan inpakken. Iemand nog tips? Hoeveel setjes kleding neem ik mee voor de baby? Wat moet ik voor mezelf allemaal meenemen?
Ja de mijne is ook anders gaan liggen waarschijnlijk. Hoop voor je dat ze straks weer is omgedraaid en nu wel goed zit! Hier gaan de laatste weken zo langzaam
Ik neem zeker 6 setjes mee voor de baby. Voor mezelf 2 pyjamabroeken, 3 hoge onderbroeken, een katoenen nachtjurkje, een pyjamashirt, huissokken en slippers om mee te douchen. Verder opladers, wat sultana’s enzo en dat is het geloof ik wel. Tandenborstel en toilettas natuurlijk.
Ik blijf wel gewoon vingerprikken als ik dat zo zie . Al heb ik 1 favo vinger, doe het minst pijn doet. En die ziet er inmiddels niet meer uit. Die is helemaal paars gespikkeld
Whahaha nou ik geef je wel wat van mijn libido goed? Lijkt me een beter plan Hopelikk is t gelukt met de kids en hond?