We brengen hem ook rond 19:00u in bed, maar vaak ligt hij dan nog een half uurtje wakker. De laatste tijd zelfs tot 20:30-21:00u, dus het wordt denk ik tijd om z'n middagslaapje nog meer in te korten.
Mijn oudste sliep ook vaak pas rond 21:00 uur, ik vond dat nooit zo erg. Geen gehaast met naar bed brengen en in de middag lekker even voor mezelf. Nu is het veel meer gedoe om ze om 19:00 in bed te hebben.
@Siem98 , van harte gefeliciteerd!! Nu lekker genieten! Moederdag: gisteren bij mijn moeder(ouders)geweest. Mn broers met aanhang waren er ook en hebben gezamenlijk gegeten. Gezellig. Vandaag de knutselcadeaus van mn kindjes gehad en verder is het gewoon een normale zondag. Ook echt ff geen puf om iets te doen. Voorweeen/harde buiken: ze zijn weer volop aanwezig vandaag. Merk nu ook echt zo'n menstruatiekramp-gevoel. Niet fijn. Ken et ook niet van de vorige keren eerlijk gezegd. Zometeen nog even de enveloppen bestellen voor de geboortekaartjes. Kunnen we die alvast gaan schrijven. Scheelt weer iets voor in de kraamweek. En de geboortetraktatie snoepjes bestellen, voor bij de kids op school. Kunnen we maar vast in huis hebben. En verder.... wachten totdat de kleine eruit wil komen ❤ Edit: hier ook een lage bloeddruk 92/55.. Lang leve de zoute drop.. wat slap en ellendig kan je je voelen af en toe zeg.
Ik heb vandaag ineens veel last van kramp in mn bovenbenen aan de achterkant en binnenkant. Herkenbaar voor iemand? Had wel af en toe al kramp in mn kuiten maar das makkelijk weg te halen door op mn tenen te gaan staan. Ik heb hierbij geen idee wat te doen. Iemand tips?
Geen idee of het ook werkt voor je bovenbenen. Maar voor je onderbenen moet je dan echt je tenen naar je toe trekken. Dan zet je spanning op je kuitspier. Zo los ik dat tenminste op als ik het aan voel komen. Voelt precies tegenovergesteld van wat je als reflex zou doen. Maar misschien werkt dit ook voor je bovenbenen. En anders misschien op een nadere manier kijken of je die spier op spanning kan zetten voor even?
Ga t zo proberen een maniertje te vinden om spanning te zetten. Gaat moeilijk omdat ik geen balans heb haha. Ff uitvogelen.
Neem bij regelmatige kramp wat magnesiumtabletten, dat scheelt veel! Achterkant van je bovenbenen zou ik zeggen dat je op bed gaat zitten met je benen vooruit gestrekt of staan en dan met rechte benen voorover leunen. Maar dat gaat vast niet zo makkelijk meer. Wel heel naar om daar kramp te hebben zeg!
Magnesium tabletten heb ik liggen omdat ik die tijdje geleden nodig had voor erge obstipatie dus die ga ik dan zo gelijk innemen. Top. Hopelijk helpt t.
Dat is volgens mij een andere soort. Ik had die ook maar heb toen even gegoogled en uiteindelijk andere magnesiumtabletten gehaald tegen kramp.
Owww wat is er anders aan dan? Magnesium is toch gewoon magnesium? Haha heb er heen verstand van. Vk zei tegen mij dat t puur magnesium is alleen in hogere vorm dan de pillen die je in de winkel kan kopen.
Nee de ene was chloride ofzo echt bedoeld tegen verstopping en die andere is een supplement. Zoiets was het. Hey trouwens wat een supertip want als ik bij hotels.com kijk kan het voor 1000 euro incl toegang 5 dagen!!
https://www.cbdland.nl/liposomale-magnesium-optinerve-250ml-magnesium-zink-selenium-chroom-taurine_47 Ik heb dit magnesium drankje! Klein beetje ervan en heb sowieso daarna 3 dagen geen last meer van kramp en/of rusteloze benen!