Laatste 10 weken afteltopic! Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Sorry ik heb het idee dat ik nu alleen maar negatief ben ofzo maar dat ben ik niet hoor ik baal alleen maar even heel erg van mijn lijf. Ik geniet van de trappers etc in mijn buik maar wat kan een mens zich in de ochtend beroerd voelen. Ook van mijn suikers begrijp ik helemaal niets meer. Neem nu vanmorgen ik sta op ga prikken en daarna ontbijten. Voel me de hele tijd wat slapjes. Ik heb dan ook maar max 3 uur geslapen vannacht. Ik ben een soort van misselijk geworden en gaat niet over. Ik voel me heel moe, flink maagzuur en gewoon slap in mijn benen en heb als ik met mij ogen rond de kamer ga het idee dat alles spint . Heb het idee dat als ik ga lopen ik door mijn benen heen zak. Ga ik na 2 uur prikken 4.8 als cijfer. Terwijl hij nuchter 4.6 was. Kan het daaraan liggen? Ik doe na het ontbijt afgelopen 3 dagen iedere keer hoog in de 5 soms begin 6 prikken en nu opeens dit. Lig nu op mijn werk op de bank terwijl de kleine meid ontzettend lief aan het spelen is. Echt Hier klopt iets niet maar ik kan ook niet zeggen wat het nou precies is. Wel altijd een lage bloeddruk. Iemand een idee???

Edit:
    Sorry op de verkeerde groep getypt. Maar weet niet hoe weg te halen.

2. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Schrikken! Hopelijk is het slechts je bloeddruk of heeft je poortader wat bekneld gelegen. Dat laatste kan gebeuren als je op je rug ligt en je organen drukken erop.

@Kimmetjuh90 ik vind het helemaal niet raar dat je tegen een depressie aan zit. Volgens mij had je het nodige wel meegemaakt. Maar dan nog kan iedereen een depressie krijgen tijdens of na de zwangerschap. Komt gewoon door de hormonen, die kunnen zo heftig zijn en dus ook die depressie veroorzaken. Dikke pech!

En wat leuk dat je die shower had! Heel attent.

3. Nonamenononsense

Nonamenononsense Bekend lid

16 mrt 2018
    843
    242
    43
    Vrouw
    Goeiemorgen! Mag ik aanschuiven? Ik loop op het einde, maar weet niet of het een besloten club is:|

Mimus, San195, miniVosje en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Hahaha ik ook hoor :D

5. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90, wat lief van iedereen en dit heb je zeker wel verdiend! Heel goed dat je hulp gaat zoeken, sterkte!

@AmyW, vorige keren heb ik getrakteerd op mijn laatste werkdag voor het verlof en zodra de baby geboren was kwamen mijn collega's langs met een kraamcadeau.

Dat klinkt heel naar @lautjuh85, hopelijk wordt het gauw minder.

@Gwenvd, hopelijk begint het toch nog gauw spontaan!

Ik slaap momenteel een stuk slechter, maar dat ligt niet alleen aan de zwangerschap. Droom nu ook extra over mijn vader, merk dat ik daar 's nachts ook heel veel mee bezig ben.

6. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Tuurlijk!! Hier komen en gaan steeds nieuwe mama’s. Ben je bevallen dan ga je weg zit je in de laatste 10 weken of soms eerder dan kom je erbij!!

miniVosje en Nonamenononsense vinden dit leuk.
  7. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Geef niet, maar ik zelf zou het niet weten wat het kan zijn. Als ik zie 4.6 en 4.8 denk ik dat ziet er goed uit, maar weet niet hoe je er bij voelt en als dat niet prettig is is dat erg vervelend.

8. Nonamenononsense

16 mrt 2018
    843
    242
    43
    Vrouw
    Dankje!

Nou ik zit dus in de laatste fase :rolleyes: en het mag hier echt gaan gebeuren. Had al gehoopt dat ik eerder zou bevallen, maar helaas. Na een zware zwangerschap met al heel vroeg bekkeninstabiliteit ben ik echt op nu. Het is goed zo, maarja ik heb niks te willen;)
    Vannacht weer de halve nacht opgelopen met voorweeën en gemene krampen, maar stil no baby...
    Dus vandaar even een uitlaatklep nodig:p

Mimus en miniVosje vinden dit leuk.
  9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Bedankt dames,

Niemand in mn omgeving weet dat ik er zo mee worstel.. ja mn man, maar die lijkt t niet te begrijpen denk ik, of nahja dat gevoel geeft ie me..

Ik heb een verleden met zware depressies, dus ik was al wel bang dat t zou kunnen gebeureb dat ik een terugval zou krijgen.. (na de bevalling van mn 1e zakte ik weg in een zware depressie en was ik bijna opgenomen geweest)..

Morgen heb ik een controle in t zkh weer, maar durf niet zo open en eerlijk te zijn als mn man erbij zit (omdat ik hem niet tot last wil zijn)..

Ik heb ontzettend mn best mketen doen om niks te laten merken, maar dat lujte eigelijk nket en iedereen gooide het op de hormonen , en heb daar maar even bij ingestemd, wqnt ik wilde t niet verpesten..

Vervolgens ben ik dus de hele nacht wakker geweest, en heb op straat gelopen vanna ht huilend en wel..

De assistente belt me zo terug of ze me ergens vabdaag nog kan en mag inplannen bij de huisarts (ze zat vol eigelijk voor vandaag)

miniVosje vindt dit leuk.
  10. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Weereennieuwemama ik zal straks bij de vlk even vragen of ze mijn hb willen meten. Het is meer als ik in beweging ben dat ik instabiel ben. Net met was ophangen steeds instabiel op de benen doordat ik ook moest bukken om was uit de wasmand te vissen.

@Nonamenononsense welkom hier! Balen dat je baby er nog niet is.

11. Nonamenononsense

16 mrt 2018
    843
    242
    43
    Vrouw
    Ja aan de ene kant mag ik niet zeuren natuurlijk. Na 40 weken pas! Maar ik heb zoveel pijn, en dat al die tijd al. . Het is goed vind ik dan.

12. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Kimmetjuh90 lijkt me zeer verstandig een gesprek te voeren waar iig je man bij is. Zo kan hij je ook niet helpen hè. En vannacht op straat gelopen??? :eek::eek: Ik hoop dat je bij de huisarts terecht kan vandaag. Dikke knuff

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Nonamenononsense als je al zo lang met pijn loopt dan duurt elke dag lang. Kunnen ze je niet inleiden? Of is daar geen indicatie voor?

14. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ja goeie, je hb! Als je het niet vertrouwd je niet te snel laten wegsturen.

15. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja, ik wist gewoon niet meer waar ik t zoeken moest , ik hoop t ook.. en anders dat er morgen via t zkh wat opgestart kan worden.. ik wil hjer vanaf :(

16. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Oei dat klinkt wel heftig hoor! Wat nou als er vannacht iets was gebeurd, dan had niemand geweten waar je was :eek: echt tijd om aan de bel te trekken en eerlijk te zijn tegen de hulpverlener.

17. Nonamenononsense

16 mrt 2018
    843
    242
    43
    Vrouw
    Nee ze hebben nog niet benoemd dat dat kan gebeuren (inleiden) Was bij mijn eerste ook niet trouwens, toen heb ik de laatste weken plat doorgebracht omdat ik gewoon niet meer kon. Was volkomen uitgeput toen ik aan de bevalling begon.

Ik moet morgen naar de vk, ga wel vragen of ze eventueel willen strippen, maar ik verwacht er niks van. Ik heb nu bijna dagelijks wel voorweeën en gemene krampen, dus hopelijk is er toch al heel wat voorwerk gedaan.

18. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Het klinkt wel goed!!! Helaas weet ik wel hoe je je voelt met je bekken. Ik heb ook al vroeg last daarvan en loop vanaf de 13 weken bij de fysio elke week. Nu om de week omdat ze er eigenlijk niet zo veel meer aan kan doen en wat behandelingen wil bewaren voor na de geboorte.
    Hopelijk kan ze je morgen strippen.

19. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 meid ik vind t zo rot voor je. T gaat helaas echt ver als je midden in de nacht huilend de straat op gaat. God dat je aan de bel hebt getrokken. Dikke knuffel

Hier vanacht geen oog dichtgedaan. Heb t 6u zien worden. 7u ging de wekker. Heb net nog ff uurtje gelegen en wel in diepe slaap gevallen, maar nu weer tijd op dochtertje van psz te halen. Normaal zou ik nu echt wel mn vriendin ingeschakeld hebben, maar die is vandaag een midweekje naar valencia. Ze had m express gepland voor nu zodat ze vanaf 37 weken zwangerschap altijd paraat kan staan. Dus helaas pindakaas. Man heeft nacht gehad dus die ligt in bed.

20. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ga ik ook doen, ik wil hier vanaf, ik wil mezelf weer terug.. :(

Weereennieuwemama vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina