T komt bij mij nu steeds naar boven. Vooral als ik even buk. En heb constant zo een branderig gevoel in mn keel. Bah. Nog nooit zo erg gehad bij de zwangerschap vd meiden. Stiekem begin ik ook steeds meer te denken dat t misschien toch dit keer weer een jongetje is, omdat de zwangerschap zo enorm verschilt met die vd meiden vanaf 20 weken haha. Zover ben ik met ons overleden zoontje natuurlijk nooit gekomen, dus daarmee kan ik niet vergelijken.
Toen ze baby was moest ze nooit wat van de box hebben. En nu is ze twee en zet papa m alvast klaar voor haar broertje of zusje en ze kruipt er meteen in hahaha.
Wil uiteindelijk niks zeggen he. Volgens de bakerpraatjes zou het juist meer een ding zijn als je een meisje krijgt. En anders, ik heb er dus ook last van. Maar krijg echt een meisje.
@Soturi Klopt. Gaat mij ook niet om t kwaaltje zelf. Maar omdat de algehele zwangerschap zo anders is. Ga sowieso nergens vanuit hoor. En hoop ik niet speciaal erop ofzo. Wij zijn extreem blij als we dalijk een gezond levend kindje in onze armen krijgen na alles wat we hebben meegemaakt.
Vannacht buikkrampen die komen en gaan en nu weer de halve middag. Soms denk ik zijn het voorweeën of echt mijn darmen. De voorweeën die ik in het ziekenhuis had waren wel erger maar begonnen ook zo.
Ben wel benieuwd of het dan toch iets zegt. En sowieso, een gezond kindje is toch wat het meest belangrijk is. Hoe cliché ook. En in jouw situatie al helemaal. Een keer je kindje weg moeten geven is al een keer teveel.
Ik bad bij mn 1e ook geen maagzuur, en bij deze continu, heb een extra kussen gepakt zodat mn hoofd hoger ligt, dat helpt enigszins, en antagel
Ja doe ik zeker, moest van het ziekenhuis zelfs de tijd al bij gaan houden als ik het had. En ze zijn sinds de opname van alles op de hoogte dus dat is ook wel fijn. Ga denk maar weer lekker onder de douche zitten. Vind het wel makkelijk zoon plastic tuin krukje
Ja zeker volgende week! Morgen controle en dan hoop ik echt de exacte datum te horen. Ik gok van woensdag 22 mei.
@Babyvijf ik heb omeprazol 20mg bij de Kruidvat gekocht. Dit mag ook. Deze neem ik s’morgens. Heb rennies naast mijn bed mocht ik s’nachts maagzuur krijgen.
Spannend wel @Kimberley92, we zijn precies even ver maar ik heb echt nog totaal geen last van voorweeën of tekenen van een naderende bevalling. Het is dat het een geplande keizersnede wordt tussen de 39-40 weken dus dat ik weet dat het nog maar maximaal 3,5 week duurt voordat ze er is, maar anders zou ik echt denken dat het bij mij wel tot de 42 weken zou duren
@Kimmetjuh90 Eigenlijk is alles al gezegd en ik hoop dat die tips je een beetje helpen. Ik wil je nog sterkte wensen. Zorg voor jezelf en probeer wat uit te rusten. Vervelend dat alles op financieel en sociaal gebied nu wat lastig loopt. Gelukkig heb je morgen al een afspraak in het ziekenhuis en niet pas volgende week. Hopelijk horen ze je morgen wel. @maagzuur Ja ontzettend vervelend. Mijn vk gaf als tip om de vloeibare variant van gaviscon te nemen. Mijn tip: NIET de vloeibare variant nemen! Die is namelijk zo ontzettend vies dat je er spontaan van gaat spugen . Mijn man gaat vandaag rennies kopen. Maar gelukkig heb ik nu niet heel veel last meer, maar is altijd handig om in huis te hebben denk ik.