Laatste 10 weken afteltopic! Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Wauw wat is het spannend hier!!

Ik heb eindelijk een goede nacht gehad. Maar 1x eruit geweest om te plassen.

AmyW en Babynummer2 vinden dit leuk.
  2. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw

Ik durf nog niks met zekerheid te zeggen. Er gebeurt nog steeds wat, maar er zit wel nog veel te veel tijd tussen. Dus kan nog steeds een flinke pesterij van mijn lichaam zijn.

3. Nonamenononsense

Nonamenononsense Bekend lid

16 mrt 2018
    843
    242
    43
    Vrouw
    Ik heb weer vanaf half 4 wakker gelegen van het gerommel en mijn bekken. Ben echt kapot moe nu. . Wat een vreselijke nachten zo.

4. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Vinden jullie ‘t soms ook lastig om een activiteit met je kind te plannen rond deze weken? Ik heb er nog 1 van 2 jaar rond lopen en met dit lekkere weer gooi ik vaak wel de tuin deur open. Maar heel veel anders lukt gewoon soms niet.... Ballorig en al die dingen dat kan nu echt niet meer door die dikke buik en energie ...

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Troost je een kind van 2 is heel happy in de tuin met een bakje water, wat zand of mama die samen een tekening oid wil maken ;)
    Maak samen een bordje met gesneden groente/fruit en het is gezellig.

6. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Ohh @Gwenvd misschien je snel je kleintje in je armen. Succes

@Soturi hoop dat t doorzet voor je. Ik duim voor je. Succes

@San195 hier tzelfde hoor. Kom niet verder dsn even de straat in met de kleine om de eendjes brood te geven.
    Maar gewoon een gelukkig meisje van twee hoor. Die hebben dat niet door joh. Enige wat zij wel vervelend vindt is dat ik haar niet meer veel kan tillen. Maar ach das tijdelijk.

Soturi vindt dit leuk.
  7. Nonamenononsense

16 mrt 2018
    843
    242
    43
    Vrouw
    Jup, heel herkenbaar. Ging hiervoor zo vaak de hort op Nasr de indoor speeltuin, speeltuin of whatever. En nu zitten we al een hele tijd thuis en binnen. Ik merkte aan hem wel dat hij dat moeilijk vond, want ik ging 1 x met mijn broer naar monkey town zodat ik niet hoefde te rennen en te klimmen en ik had er na weer een heel ander kind.
    Maar tis tijdelijk probeer ik mezelf voor te houden..

8. Nonamenononsense

16 mrt 2018
    843
    242
    43
    Vrouw

Beetje geslapen?

9. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Hier weer een rotnacht. Ben der echt zo klaar mee. Overmorgen naar de vk. Hoop eigenlijk dat ze uit zichzelf wat gaan aanbieden om me niet tot de 40 weken te laten lopen. Ik trek t echt niet meer.

10. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier ook een rot nacht. Zulke ruste loze benen had ik.... kon geen houding vinden dat ze niet zeer deden en ik ze stil kon houden.

Ik woon in een pas opgeleverde wijk en ze zijn vanaf 06:00 al bezig met bouwen etc.

Straks controle in het ziekenhuis, ben benieuwd.

11. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Succes bij de controle

Kimberley92 vindt dit leuk.
  12. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Ik heb dochter van bijna 2, maar ga praktisch nooit naar een indoor speeltuin! Maar kan wel echt tijd nemen met haar te spelen, lezen knuffelen. Maar gewoon samen naar de winkel in wandelwagen vindt ze al leuk!
    En ze kan heel lief zelf spelen..!

13. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oehh spannend @Gwenvd hopelijk ben je aan t bevallen, of is ie er al, en ben je nu lekker aan t knuffelen :)

@Soturi bij jou ook al flink gerommel, hopelijk zet t door en kun je gauw je meisje knuffelen :)

Hier ook een rot nacht weer.. heb gelukkig wel iets kunnen slap een, maar continu hoofdpijn, zelfs pcm helpt niet.. denk door alle spanning en gepieker, nu lekker douchen, dan mn man wakker maken, eten en kopje thee, en dan naar station :)

14. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Oh wat spannend @Gwenvd hopelijk ben je al aan het knuffelen!!!

@Soturi ik ga duimen dat het doorzet!!

@slapen ik heb dat vannacht weer eens redelijk gedaan HEERLIJK zeg :D voel me gelijk een stuk prettiger. Ben benieuwd hoe lang dat gevoel blijft.

Zo even lekker de stad in om mijn nagels te laten doen. Ik heb er zin in.

AmyW en miniVosje vinden dit leuk.
  15. Babynummer2

Babynummer2 Actief lid

10 sep 2018
    468
    511
    93
    Vrouw
    @Gwenvd ik hoop dat je al aan 't knuffelen bent

@Soturi hopelijk zet het door, spannend :D

@ slapen
    Slapen gaat opzich wel, alleen het steeds eruit om te plassen is wel vervelend.. Zeker omdat ik mezelf echt een zeekoe voel en mezelf uit bed moet rollen :roflmao:

Moet even klagen hoor, onze dochter van 5 kleed zichzelf iedere dag aan en vraagt dan aan mij wat moet ik aan. Ik zei doe maar een spijkerbroek en een t shirt en doen we daar een vest overheen. Dus zo gezegd ging ze het pakken en aankleden, ze heeft er meer dan een halfuur erover gedaan en de hele kast overhoop gegooid om vervolgens het bovenste t shirtje te pakken, ik dacht ff dat ik gek werd. Mijn bloeddruk steeg ff naar 200.000 denk ik... Heb het er nu nog warm van en ze zit al een kwartier op school o_O
    Vanmiddag mag ze mooi met mama meehelpen om haar kast op orde te krijgen.

miniVosje vindt dit leuk.
  16. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Haha sorry moet er een beetje om lachen. Tis heeel herkenbaar. Wordt straks nog erger met een puberdochter hoor hihi. Die gooit schone kleding gewoon weer in de wasmand omdat ze geen zin heeft t opnieuw op te vouwen en terug in de kast te leggen. Dan kook ik ook echt joh. Adem in adem uit. Succes met opruimen vanmiddag. En idd gewoon mee laten helpen. Ze heeft t zelf gedaan dus zelf oplossen.

17. Babynummer2

Babynummer2 Actief lid

10 sep 2018
    468
    511
    93
    Vrouw
    Ohh help.. Ik krijg dus nog heel wat op mijn bordje, we krijgen er ook nog eens een 2e meid bij.. Dat word veel ruzie in huis denk ik :roflmao:
    Zeker nu met m'n hormonen, ik klapte zo wat uitelkaar o_O

miniVosje en Babyvijf vinden dit leuk.
  18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Babynummer2 heel herkenbaar. Mijn dochter van 7 kan dat ook heel goed. En dan frommelt ze het weer terug in de kast met dat het voor haar idee opgeruimd is :roflmao:

Babyvijf vindt dit leuk.
  19. Nochti

Nochti Actief lid

24 sep 2018
    202
    412
    63
    Vrouw
    Spannens dat gerommel! Hopelijk vandaag weer 2 baby's :D. Succes dames!

Hier heerlijk geslapen voor de verandering. En nu zit ik voor de zoveelste dag in de herrie en rommel. Maar als het goed is gaat het toch lukken om de nieuwe keuken af te krijgen voor ik de 24ste ga bevallen. Vandaag nieuw plafond, donderdag worden de muren gestuct, vrijdag worden de beschadigde keukendeurtjes vervangen en maandag komt de schilder. Dan hebben we nog precies 3 dagen om het huis schoon te maken en de keuken in te richten en dan bevallen! Ik ben zo blij ookal is het dan echt op het nippertje. (Keuken zou 12 april al opgeleverd worden maar zo'n beetje alles wat fout kon gaan ging fout).

miniVosje, Lily94 en Babyvijf vinden dit leuk.
  20. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Gwenvd Heel veel succes! Hopelijk snel met je baby aan het knuffelen!

@Soturi Ik ben aan het duimen dat het gaat doorzetten!

Deel Deze Pagina