Laatste 10 weken afteltopic! Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Waar je ‘s avonds terecht kan of een die aan huis komt.
    Mijn fysio behandelt trouwens gewoon door t tot t eind ;) andere fysio’s stoppen idd vaak bij 36 weken omdat er dan geen progressie meer te behalen is...
    Nee dat niet, maar t kan wel veel helpen om het nog draaglijk te houden die laatste weken. Chronische patienten is toch ook geen progressie te verwachten maar geen behandeling betekent weer verder van huis ;)
    Gelukkig heeft mijn fysio dus de instelling van t draaglijk te houden ;)
    Mijn fysio heeft helaas momenteel niet de mogelijkheid om aan huis te behandelen,’maar wil dat wel gaan realiseren in de toekomst. En er zijn er wel die dat al doen! Dus zou die vraag zeker even opgooien bij je huisarts of evt vk of hun iemand weten :)

Babyvijf vindt dit leuk.
  2. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Ga ik zeker doen. Dankje

3. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Verschrikkelijk dat je op dit termijn weer moet braken zeg. Vorige zwangerschap was de dag dat ik weer ging braken met 37,6 weken de dag voordat ik ben bevallen. Dus wie weet...

4. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    Ja zo fijn zijn van mij mag het hoor. Alleen heb ik hier nu al weken last van helaas soms gaat het dagen goed en dan begint het weer

Babyvijf vindt dit leuk.
  5. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Rot zeg. Sterkte ermee. Hoop dat de baby niet meer lang op zich laat wachten voor je.

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Erg vervelend zeg :(

7. Muggenstift

Muggenstift Actief lid

5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
    @Gwenvd jawel, morgen neemt mijn moeder een ovenschotel voor ons mee en ze gaat ook met mij mee naar het ziekenhuis voor de ctg en bloeddrukmeting. Heb liever dat mijn vriend z'n uren spaart voor als onze dochter geboren is :).
    Verder in het huishouden vind ik het wat lastig om hulp aan te nemen. Het is ook onze rommel en het voelt dan niet echt goed haha. Hopelijk is morgen alles goed en mag ik de bevalling thuis afwachten. Dan kan ik ook nog net die paar dingetjes doen die ik graag aan de kant wil hebben.

Babyvijf vindt dit leuk.
  8. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    SUCCES morgen

Muggenstift vindt dit leuk.
  9. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Vandaag even op zoek geweest naar een eerste pakje. Nog steeds niets gevonden. Mijn vriend en ik liggen qua smaak gigantisch uit elkaar.
    Ook qua geboortekaartjes nog niks gevonden wat we samen leuk vinden, dus dat wordt hilarisch

Jolicoeur, hoop28 en Babyvijf vinden dit leuk.
  10. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Beter daarmee niet op 1 lijn dan namen. Dat is hier t probleem hahah.
    Gelukkig is hij wat spulletjes betreft makkelijk en mag ik t alleen uitkiezen.

Jolicoeur en Lesliefje vinden dit leuk.
  11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hier heeft ie weinig in te brengen eigenlijk als t op kleding aan komt :roflmao:
    Maar hij vond t geloof ik allemaal wel prima tot nu toe ;)
    Hij is al lastig genoeg met andere dingen, als t op kleding voor de kinderen aan komt is dat dus echt mooi mijn pakkie an ;):D

Babyvijf en Lesliefje vinden dit leuk.
  12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Naam was hier ook drama
    T is gewoon (bijna) praktisch onmogelijk om een leuke jongensnaam te vinden....en helemaal om t er over eens te worden!

Maar we hebben er 1,5 ;) (die halve vind ik erg leuk, hij is niet overtuigd. De “hele” naam verschilt qua uitspraak 1 letter maar die heeft duidelijk zijn voorkeur....én begint bij mij ook wel echt te groeien).

Geboortekaartje vond ik ook lastig...alles wat ik leuk vond vond hij walgelijk.
    Tot ik iets tegen kwam met een silhouette van grote zus met klein broertje en die vond hij wel ok! Heb m zelf aangepast naar kleurstelling zoals ik t mooi vond en hij was t ermee eens.
    Toen hadden we toch ineens een kaartje :eek:
    Anders had ik zelf ontworpen maar was wel lastiger geweest om de kleuren dan mooi te krijgen (dan had ik een tekening gebruikt die in de kinderkamer komt te hangen).

Lesliefje vindt dit leuk.
  13. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    De naam is zijn favoriete naam en stond bij mij op 4. Ik wist dat nummer 1 en 2 zouden afvallen, maar ik wist dat hij mijn nummer 3 wel oke vond. Ach, ik kan er prima mee leven en past he goed bij de naam van onze dochter. Alleen de 2e naam wordt nu een uitdaging, want ook alles wat ik aandraag wordt afgekeurd.
    Ik wil graag dat hij wat meer mee beslist.

Babyvijf vindt dit leuk.
  14. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Dat scheelt! Ik heb ook gewoon moeite om dingen te kopen, omdat ik heel erg weinig voor dit kindje voel. Als ik dan dingen ga kopen, omdat ik het moet kopen, vind ik het een fijner idee dat mijn vriend beslist en er wel wat meer achter heeft gezeten. Klinkt dat een beetje logisch?!

Babyvijf vindt dit leuk.
  15. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Over 3 weken is mijn vriend een week vrij, dus dan gaan we echt even spijkers met koppen slaan!
    Geboortekaartjes, volledige naam en geboortepakje en alle andere spullen die we moeten kopen.
    Hij zal het vast geweldig vinden

Babyvijf en BabyFG vinden dit leuk.
  16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Denk t wel....
    Heb je ook een idee hoe het komt dat je weinig voor dit kindje voelt? Als ik dat mag vragen tenminste...

Babyvijf vindt dit leuk.
  17. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi meiden,

Klets graag een beetje mee hier:)
    Ben geduldig (ahum) aan het wachten tot onze kleine meid komt. Begin het wel zat te worden. Lees hier over gebroken nachten, misselijkheid en lichamelijke klachten. Vervelend zeg!!! Hier ook al maaaaanden last van vreselijke nachten. Als ik 5/6 uur in totaal heb geslapen ben ik blij.

Gisteren rommelde het erg en dacht ik even dat het het begin was maar helaas. Wil zó graag mijn kindje ontmoeten!!

Slaap lekker voor iedereen.

Babyvijf en peque vinden dit leuk.
  18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Welkom! Beetje afleiding kan dan wel fijn zijn he :) je weet in elk geval dat je haar binnen 3 weken nog in je armen zult hebben ;) dooddoener...I know...
    Succes!

Babyvijf vindt dit leuk.
  19. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Welkom! Gezellig dat je mee komt praten. Spannend! Ik hoop echt voor je dat het dan maar snel komt, die onzekerheid Is ook niets.

Kaartjes, de naam, eerste kleertjes.. Wat een drama Hahaha. De naam zijn we nu echt wel over uit, gelukkig. Het kaartje was een ellende, man wilde ook een silhouet van grote zus kleine broer, maar de kleuren en setting hadden iets teveel weg van een rouwkaart en toen ik die aanpaste had ik de kaart verpest. Dat grauwe vond hij juist zo mooi. Ik heb een stuk of 12 kaarten ontworpen, elke waas niet goed dit of niet goed dat. Toen Was ik het zat, heb ik bij hema een kaartje ontwerpen zoals ik het leuk vind, gedicht geschreven en alles.. En nu vindt hij het wel leuk. Vooral om de prijs vermoed ik. Ach ja..

Kleertjes laat ik ons dochtertje kiezen. Hij vindt tot nu toe de stijl wel leuk. En ik kan echt niet kiezen, ik vind alle setjes zo leuk! En ik ga ook echt niet nog verder zoeken ,maakt het kiezen nog moeilijker.

Maar waarom hebben mannen toch zo'n mening?!

Babyvijf en BabyFG vinden dit leuk.
  20. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Welkom!! Hopelijk heb je snel een date met je kleine meid!!

Hier waren we snel uit de naam. We hadden tijdens mijn eerste zwangerschap al twee setjes namen verzonnen en daar is het er 1 van geworden. We hebben nog even nagedacht over andere, maar dat klonk niet goed voor ons. Ik heb er wel een tweede naam bij verzonnen. Ml vind dat niet nodig, maar ik wel. Ik heb een aantal geboortekaartjes uitgezocht en daar hebben we samen een beslissing in gemaakt. Alles was op dat gebied zo geregeld alleen het eerste pakje is hier nog drama ml wilt dat graag uitzoeken voor zijn prinsesje o_O :roflmao::roflmao: OMG als ik dat zo neerzet klinkt dat wel heel erg :roflmao:

Lesliefje, Babyvijf, BabyFG en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina