Ik vind het soms ook moeilijk hoor. Sta ook open voor contact, ik heb de deur nooit dicht gegooid. Maar ik heb mijn moeder wel gezegd dat ik geen ruimte heb in mijn hoofd en leven om haar drama aan te horen. Dus ze kan of normaal doen en dan is ze welkom. Of ze doet dramatisch en dan blijft ze lekker thuis. Ik lig er niet meer wakker van. Pppff ik voel die kleine echt al de hele dag heel weinig. Zit nu al een uurtje op de bank en kan niet zeggen dat ik niks voel, maar wel weinig. En rustiger.
Ik voel de kleine ook wel, maar anderd als anders en rustiger. Normaal door haar bewegingen volgen harde buiken/voorweeen. Maar nu zelfs zonder haar beweging.... Als het morgen nog steeds zo rustig is qua beweging ga ik bellen.
Hopelijk is alles goed, en heeft ze gewoon edn rustig dagje, maar idd als je t niet vertrouwd gewoon bellen
Haha staat wel emmer naast mn bed ja. Maar voor de grote hoop er 1 van deze dagen vruchtwater mee op te vangen.
Op jouw termijn miss teken dat t snel gaat beginnen. Ik had ook een hele stille baby de dag dat ik ging bevallen. Ik lag vorige Zwangerschap dus met 38 weken aan een cth scan savonds en mn vliezen broken toen ik daar was haha.
Als een blok in slaap gevallen rond half negen. Nu wakker om te plassen en vd honger. Dus zit even aan een boterhammetje en wat te drinken. Ben nog steeds doodop dus hoop zo weer verder te kunnen slapen.
Balen dat jij ook geen fijne nacht had! Vaak plassen en gewoon elke keer draaien en niet lekker liggen ...
Vandaag op kraamvisite bij een vriendin die 2 uur hier vandaan woont. Ik ben heel benieuwd hoe 't auto rijden gaat en of ik geen last krijg van m'n rug o.i.d.
Ik heb best oke geslapen vannacht. Even wakker van maagzuur en om te plassen, maar daarna sliep ik weer best snel in. @Babyvijf Fijn dat je wat hebt kunnen slapen! En inderdaad soms moet je even wat meer emoties tonen, anders denken anderen al snel dat het wel meevalt.
Fijn dat je beetje goed hebt geslapen. Hier ook. Maar 2 keer eruit zowaar! Mijn toiletbezoeken lijken ook wat nuttiger te worden ofzo, grote plassen . Ben nu 40+3 was bij de verloskundige van de week en de baby ligt nog niet vast. Heb het idee dat de baby misschien nu toch nog iets is gezakt, gezien de grotere plassen (minder druk op de blaas) en wat gevoelens daar beneden. Beetje last van mijn liezen en bepaald gevoel van druk. Benieuwd wanneer er wat gaat gebeuren. Duurt lang!
Hier sinds vanochtend duidelijk voorweeen die nu ook naar de rug trekken met soms maar 2,5 min er tussen... Hopelijk zet het door! Manlief gaat nu met zoonlief naar zwemles... daarna mag het los gaan
Ik hoop et ook. Ze voelen als weeën, alleen de echte pijn ontbreekt nog. De tijd er tussen en de duur zijn wel goed.