@Mom86 Hoop voor je dat het doorzet! Hier ook weer een best goed nachtje gehad, 3x eruit om te plassen dus het valt nog mee haha.
Ik heb het tegenovergestelde van de meeste dames, ppfff wat is mijn kind actief in me buik. Lijkt wel of hij nooit slaapt. (Geen klacht hoor) ik geniet er gewoon van. @Babyvijf goed je emoties tonen. Het is voor niemand te bevatten hoe je je voelt. @Mom86 hopelijk zet het door!!
Ja ik heb gister wel even met mn man gepraat. Ik huil niet snel dus toen er tranen kwamen snapte hij t meteen. Hier was de baby de afgelopen dagen ook bizar druk. Nu vandaag en vanacht heel rustig.
@miniVosje hier ook een hele drukke baby haha Tot nu toe nog maar 1 dagje gehad dat ie wat rustiger was maar verder is het elke dag feest daarbinnen!
Ik voel de baby wel minder als eerst, maar heb echt het gevoel dat dat komt doordat ze steeds minder ruimte heeft. Soms zie ik mijn buik wel bewegen maar voel ik de beweging zelf niet eens heel duidelijk. Voel haar nog wel de hele dag door dus ik maak mij nog geen zorgen! Spannend @Mom86, ik hoop dat dit echt het begin is! Ik duim voor je
Ik lees hier ook al een tijdje mee, het wordt tijd om nu ook mee te gaan kletsen haha. Ik ben vandaag 32 weken zwanger & uitgerekend op 13 juli. Een meisje na 2 jongens. @Mom86 wat spannend, het zou fijn zijn als het doorzet!
Hier een goede nacht maar ik zou een dagje weggaan met vrienden en de auto, Komen ze een uur later nauw vertel een blije hond en een ander halfjarige dat ze nog maar even moeten wachten zo vervelend @Mom86 Spannend succes !!
Bah ik heb zo slecht geslapen , maar 3 uurtjes.. ik had ZO een erge bekkenpijn, niks waa goed, alles deed pijn Gelukkig gaat t nu wel wat beter nu ik niks doe, poehh...
Laat de baby maar komen! Net me eigen schoren onder de douche en teennagels geknipt. Was een aardige uitdaging