Laatste 10 weken afteltopic! Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lesliefje

    Lesliefje Bekend lid

    3 nov 2015
    933
    585
    93
    Je kunt er natuurlijk niets aan doen, maar ja, je kan ook de makkelijkste route nemen.
    Ik wilde geen medicatie. Dus alles op eigen houtje en heel erg veel hulp!
     
    Weereennieuwemama en Mila27 vinden dit leuk.
  2. San195

    San195 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    2.267
    1.159
    113
    Vrouw
    Ook heel erg fijn! Heb je toch even quality time. Hier ook een zoontje die heel graag bij opa logeert en dus ook makkelijk weg te brengen is.
     
    Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  3. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Dat doe je slim haha. Mijn zoon heeft er de rust niet voor, houdt nooit z'n kleppie ook. Zou zeker zalig zijn, maar eigenlijk is het maar op 1 dag dat ik er echt helemaal alleen voor sta. Daar trek ik me dan nog wel doorheen en geniet ik van met hem.

    Ja fijn he zo'n sociaal vangnet, zeker. Bedoeling is wel dat er een betaalde kracht komt hoor. (schoon) ouders heb ik hier graag voor de gezelligheid en niet als vanzelfsprekendheid voor schoonmaak enzo, hoewel ze het graag voor me doen ik daar voor nu ook wel heel blij mee ben.
     
  4. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Mijn man heeft net de twee bovenverdiepingen helemaal aan kant gemaakt, de wipstoel in elkaar gezet, onze dochters uit school opgevangen, is nu ff hardlopen en gaat daarna douchen en boodschappen doen na t avondeten. Ben zo blij dat hij makkelijk die knop kan omdraaie dat t nu allemaal op hem terecht komt. En ik hoor m ook totaal niet klagen. Tuurlijk denk ik weleens: ik zou t anders doen, maar dat laat ik volledig los. Want ben heeeeel blij dat hij t huishouden ook netjes wilt houden en zoveel energie erin steekt. Hij spreekt ook op een slimme manier af met mn twee oudste dochters, dat zij ook wat extras doen maar er dan wel wat voor terugkrijgen. Bijv als jij dit nu ff als extra klusje doet, dan mag jij met je vriendinnen naar de kermis woensdag. (naast hun vaste taakjes dan)
     
  5. Nuage

    Nuage VIP lid

    12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik denk dat je dat natuurlijk niet kan roepen zo hè. Wat je hier neerzet is nog geen 2% van hoe een relatie werkt. Dus gewoon niet over oordelen.
     
    MelMel en miniVosje vinden dit leuk.
  6. Nuage

    Nuage VIP lid

    12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oh trouwens nog een tip: de newborn kleding bij terstal.nl is in de aanbieding. Shirtjes enzo voor €3,49!!
     
    kellox en Kimberley92 vinden dit leuk.
  7. Nochti

    Nochti Actief lid

    24 sep 2018
    202
    412
    63
    Vrouw
    Ik denk dat jullie het "op onze mannen zeuren" niet te serieus moeten nemen. Het kan soms heerlijk zijn om even met dames onderling te lachen en zeuren om mannen met hun mannendingen. Geloof me, dat doen de mannen onderling nog veel harder over hun vrouwen in de voetbalkantine/kroeg/werk. Ik geloof alleen maar dat het goed is voor je relatie om af en toe even stoom af te blazen over mannen/vrouwen dingen.

    Hoe goed hij het ook bedoelt, sommige dingen zou ik dan toch anders aanpakken of begrijp ik niet van waarom hij zus of zo doet. Dan mopper ik even tegen mijn zusje, die dan met wat anekdotes over haar man komt en dan liggen we samen in een deuk om hun mannen-dingen. En als de mannen dan 's avonds thuis komen zijn wij de irritaties weer kwijt en is het weer 1 en al liefde. Want hoe fijn ik het ook vind dat ik door de weeks mijn huis voor mezelf heb, zo blij ben ik ook altijd weer als hij weekend heeft ;).
     
    Annebeth, MelMel, miniVosje en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Bad wacht zoontje is lekker spelen in bad , Nu denk ik echt buik ik ga jou niet missen maar wieweet als ik niet genoeg foto's maak krijg ik spijt .Mijn borsten zitten ook vol vet en melk lol.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Girly1985, Mamamijn, San195 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.433
    784
    113
    Ik herken het wel dat ik me soms een beetje afsluit voor man en weinig kan hebben, ik ben me echt aan het voorbereiden op de komende tijd.

    Daarnaast is hij donderdag t/m zondag weg en moet ik het alleen doen met bijna 39 weken zwangerschap, daar zie ik enorm tegenop. We hebben dan ook een schoonmaak hulp, het buurmeisje die komt helpen en mijn moeder springt af en toe bij. Ik vind 2 jonge kinderen handelen nu fysiek echt zwaar. Echt heel erg balen maar zijn ondernemerschap heeft weer andere voordelen en hier moet ik even door heen. Volgende week een vrije dag door hemelvaart en volgende week zaterdag ben ik uitgerekend.
     
    miniVosje en Babyvijf vinden dit leuk.
  10. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Oh dames het was niet mijn bedoeling een enorme discussie op gang te brengen hoor! Begrijp me niet verkeerd ik ben super blij met mijn vriend. Maar door het slechte slapen (bijna niet slapen) kan ik gewoon weinig hebben en heb ik echt behoefte aan rust om me heen. Ben zeker blij en dankbaar dat hij zoveel doet! :)
     
    Annebeth, miniVosje, Lesliefje en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ik heb een heel respectvolle vriend die altijd heel respectvol over me praat en die diplomatiek is. En een grapje maken over je vriendin moet kunnen natuurlijk, maar hoe hier soms wordt gepraat over partners en dan beweren dat mannen dat veel erger doen over de vrouwen in de kantine prima, maar mijn vriend kan zich daar echt niet in vinden. Hart luchten bij een ekele goede vriend zou ie misschien nog net doen, maar meer ook niet.

    Misschien een uitzondering (ik zit al klaar voor de reacties :D) , maar dat zijn we wel met meer dingen haha!
     
    d1nd1n, Suthern, EdN en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Oh haha ik zag eerst alleen de thumbnail en ik denk wat is dat nou voor foto? Zag er heel luguber uit, alsof het een bloot bebloed lijf was haha.

    Mooie buik en borsten hoor! Prachtig.
     
    Annebeth, joepy en Mamamijn vinden dit leuk.
  13. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Whaha dat dacht ik ook:roflmao:

    Maar idd mooie buik;)
     
    joepy vindt dit leuk.
  14. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Plus 1
     
    Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  15. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik kan het hier niet meer bijhouden met lezen :roflmao:
     
  16. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Haha nauw op die manier heb ik deze jurk nooit bekeken gelukkig hoef ik hem hooguit nog 2 3 weken aan :thumup:
     
  17. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Hij is leuk hoor, tie & dye! Zag het alleen te klein.
     
    joepy vindt dit leuk.
  18. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.709
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ik slaapwandel al mijn hele leven. In stressvolle periodes is het alleen wat erger dan anders. Mja eng vind ik het niet (ik slaap dus maak het niet echt mee), voor mensen die het zien is het enger :D. Het is alleen heel raar om wakker te worden en iets kwijt te zijn of, zoals nu, je huis anders aantreffen dan je het hebt achtergelaten in de avond.
     
    miniVosje en Babyvijf vinden dit leuk.
  19. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Haha ik slaapwandel ook maar word vaak halverwege wakker. Zit dan zo ineens beneden op de bank oid. Heb gelukkig nog nooit gekke dingen gedaan of dingen verplaatst :p
     
    kellox, miniVosje en Babyvijf vinden dit leuk.
  20. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Hahahah je zal er idd vast wel aan wennen. Maar juist dat lijkt me eng. Stelje voor je zet tgas aan in je slaap ofzo.
     

Deel Deze Pagina