Laatste 10 weken afteltopic! Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Nog steeds voorweeën nu?

2. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Mijn man kwam vanavond aanzetten met: schat, ik denk dat ik ook nesteldrang heb.
    En hup, daar ging alles in de was en alles werd weer opgeruimd en schoongemaakt. Heeeerlijk!
    Ik heb ondertussen baby kleertjes lopen strijken en de vluchtkoffer voor een deel ingepakt. :D

miniVosje, kellox, paula1984 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Nochti

Nochti Actief lid

24 sep 2018
    202
    412
    63
    Vrouw
    @Noxe ik ben 5x ingeleid (en donderdag wordt de 6e keer) dus aan mij heb je niets. Ik heb echt geen idee of ik van mezelf een vroege of late bevalster ben. Ik hoop voor je dat je niet heel lang meer hoeft te wachten.

Babyvijf vindt dit leuk.
  4. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.717
    1.761
    113
    Vrouw
    Ik ben net voor de tweede keer vandaag onder de douche gegaan en nu zijn ze weer weg. Mijn man stond klaar om te bellen, maar helaas. Hij is wel on high alert nu. Heb hem gezegd dat hij weer mag ontspannen want het is weer weg :(.

Hopelijk gaat het snel doorzetten, elke dag word ik wakker met de vraag ‘zal dit DE dag worden’? Mja er is weer een dag voorbij. Alhoewel... het kan nog, mijn vorige was er ook binnen 5 uur, en de tweedegaat vaak sneller zei mn vk (daarom moet ik bij echte weeen ook direct bellen, en geen uur goede weeen afwachten)

miniVosje en Babyvijf vinden dit leuk.
  5. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.717
    1.761
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel voor jullie ervaringen. Lijkt wel dat de zwangerschapsduren redelijk vergelijkbaar zijn bij elke zwangerschap. We gaan het zien. Het kan ook nog dat mijn droom gaat uitkomen (bevalling die begint bij de vk controle :roflmao:), die iswoensdag, dan zou ik 39+3 zijn

6. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Hè shit ... echt balen is dat! Ook voor je man. Hopelijk zet het snel door!

7. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    5 keer ingeleid. Dat is niet niks! Wat waren de redenen daarvoor als ik vragen mag? :)

8. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Hopelijk komt t.nog.terug vandaag en zet t snel.door

9. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.717
    1.761
    113
    Vrouw
    Ja ik vind het eigenlijk vooral naar voor hem :(. Ik voel me nu weer ok en kan redelijk ontspannen, maar ik merk aan hem dat hij dat niet kan. Hij zit nu maar een beetje tv te kijken, terwijl hij normaal gesproken gamet, maar dat durft hij niet omdat hij denkt dat hij ieder moment in actie moet gaan komen.

We hebben gisteren een andere oppas moeten regelen voor onze oudste wanneer het feest losbarst (zo noemt mijn man het :roflmao:). Want onze eerste optie (broer die hier heel dichtbij woont) gaat opeens met dea vondvierdaagse meelopen met een kind dat niet de zijne is. Daardoor is hij in de avonden niet beschikbaar, terwijl we dan waarschijnlijk juist een oppas nodig hebben

10. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Bij mijn vorige bevalling, die begon spontaan, ben ik bevallen met 39+5. Nu nog steeds aan ‘t wachten.. woensdag 41 weken.... in mijn geval geen pijl op te trekken. Verloskundige zei nog dat ze de baby rond het zelfde termijn verwachtte, dat ze in elk geval niet dacht dat ik enorm overtijd zou gaan. Misschien max 40+3 ofzo. Nou goed... ik wacht nog steeds. Geen enkel teken ook.. o_O

11. Nochti

Nochti Actief lid

24 sep 2018
    202
    412
    63
    Vrouw
    Bloeddruk bij iedere zwangerschap. De meeste zwangerschappen uit voorzorg met 37 weken. En 1 keer met 34 weken.

12. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Hè dat is balen zeg... je bloeddruk is dit keer dus ook aan de hoge kant?

13. Suthern

Suthern Actief lid

21 dec 2018
    368
    221
    43
    Vrouw
    Hier idem dito hoor!

Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  14. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Oh heerlijk haha! Mijne heeft dat niet.
    Fijn! Lijkt me toch wel een goede basis voor een (liefdes) relatie.

15. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    Ik heb last van een soort aanhoudende pijnlijke harde buik, maar alleen onderin. nu al een minuut of 10. Heel af en toe zakt de pijn weg voor een halve minuut ofzo en dan is het er weer. Zouden het een soort indalingsweeen kunnen zijn? Mijn eerste is nooit ingedaald dus ik weet niet precies hoe zoiets voelt.

Edit: het trekt ook door naar mijn bekken aan rugzijde

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Geen idee, het is mij helaas ook nog nooit gebeurd. Maar klinkt wel goed denk ik!

17. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Wat vervelend zeg. Het zou qua termijn wel goed kunnen? Ik weet het eigenlijk niet.

Ik heb ook een constante zere buik nu en voel me super misselijk. Kan niet lekker liggen op m’n zij, en als ik op m’n rug lig voelt alleen ook heel zwaar.
    Maar vooral zo misselijk in combinatie met soort menstruatie pijn.... herkent iemand dit ?

18. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Ik heb afgelopen weken wel vaak steken en menstruatie achtige pijnen gehad. Dacht steeds dat het te maken heeft met indalen. Maar goed weet het ook niet zeker.
    En vervelend dat je je ook zo misselijk voelt @AmyW.
    Misschien ook wel iets onder de leden?

Hier straks echo om te kijken of ze nog in stuit ligt. Mocht dit het geval zijn ga ik gelijk door voor een voet reflex therapie, schijnt de draaiing te kunnen stimuleren. Werkt het dan niet heb ik iig een lekkere voetmassage gehad haha :p

miniVosje en Mamamijn vinden dit leuk.
  19. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Heerlijk! Hier zn behulpzaam jongetje van 7. Ziet zelfs dat ik soms moe ben als hij uit school komt.
    Zal ik even water voor je indoen mam is het dan. Zo lief! Luiers aangeven of boven even iets voor me pakken geen punt voor hem ❤

Mimus, miniVosje, kellox en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mee eens hoor. Ik heb ook zn gouden man en vind het heerlijk :)

Deel Deze Pagina