Laatste 10 weken afteltopic! Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Waar ik werk moet je even snel douchen omdat je door de warmte niet lekker kan worden. Ik val ook nogal snel flauw dus ik vond dit handig. En met lang nat haar in bed liggen vind ik ook niet prettig.
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  2. Nuage

    Nuage VIP lid

    12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oeps.. moet ik m’n haren daar wassen? Haha doe ik niet. Ik ga met wat geluk na die kzs op dag 2 douchen maar dan doe ik m’n haren vast. Doe ik thuis wel :D ik ben smerig waarschijnlijk haha
     
    miniVosje, Babyvijf en Kimberley92 vinden dit leuk.
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik ga ook mn haren thuis pas wassen denk ik :p
    Ook hier keizersnee
     
    miniVosje, Babyvijf en Kimberley92 vinden dit leuk.
  4. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Misschien was ik mijn haar pas na een week het is dat ik elke dag moest spoelen na het plassen anders was ik zo op de wolken dat ik dat ook gewoon niet zou wassen:|Normaal slaap ik nu maar ik ben al 3 keer wakker geworden met kramp vast weer loos alarm:$
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik kan niet slapen van de pijn in mn rug, t zakt af ala ik loop, ben maar naar benden gegaan, man ligt te slapen.. ik loop heen en weer beneden, hoop dat t gauw ophoud en dat ik weer een poging kan doen tot slapen..
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  6. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ik kan ook niet meer slapen :( Mijn zoontje blijft hopelijk gewoon slapen.
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  7. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook wakker.. en langzamerhand lichtelijk gefrustreerd. Los van wat krampen lijkt er verder niet zoveel te gebeuren. En ik ben er klaar mee. Ben een (sociaal) actief persoon en dit niks doen, niet zoveel meer kunnen en maar thuis een beetje zitten wachten vind ik totaal nutteloos. En zonde van de tijd ofzo... zou deze tijd zo nuttig kunnen besteden en nu tikt waardevolle vrije tijd voorbij, zonder baby... heb juist tot het einde (36 weken) doorgewerkt om die extra tijd met de kleine te hebben.. ik word zo langzamerhand wel een beetje gek van ‘t wachten, de spanning en iedereen die vraagt hoe het gaat (of ik doe aan olifantendracht.. ) Ja het is lief, maar opeens ervaar ik het echt als vervelend. Alsof mensen gewoon niet snappen dat het ook heel lastig zo lang te moeten wachten op iets waar je al zo lang naar uitkijkt... sorry, maar na zo mijn best te hebben gedaan moest dat er even uit. Heb het gevoel dat de baby nooit wordt geboren. :(

    Voor de anderen die ook wakker zijn. Sterkte!! En sorry voor mijn egoïstische gezeur! o_O
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  8. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.709
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hier helaas hetzelfde. Had gehoopt dat de bevalling vorige week al zou inzetten. En ik ben nog niet eens 40 wkn en ik voel de klok al tikken. Het vervelende is dat zo’n bevalling ook ineens kan beginnen zonder duidelijke signalen de dag ervoor, dus misschien is het morgen (vandaag) al zover! ;)
    Ik mis mijn sociale contacten ook en soms verveel ik me echt omdat ik niet meer zoveel kan doen door de pijn in mijn rug. Gelukkig komt mijn zusje vanmiddag langs om lekker even te praten :D.
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  9. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.709
    113
    Vrouw
    Utrecht
    @wakker Hmm ja, ik ben nu wakker van krampen en mijn linkerheup doet echt heel veel pijn dus ik ben even op de bank gaan zitten om die heup wat rust te geven. Hopelijk kan ik zo nog wat liggen.

    Ik merk dat ik het huis niet meer uit wil, alsof ik hier een nestje heb gemaakt en dat nestje niet wil verlaten. Had ik met mijn vorige zwangerschap ook de laatste paar weken. Ik moet straks voor controle langs de vk en dat voelt al heel slecht alsof ik mijn kinderen in de steek laat ofzo. Ik vind het moeilijk om dit gevoel te omschrijven, maar het is heel sterk. Hoort dit ook bij nesteldrang?
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  10. San195

    San195 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    2.267
    1.159
    113
    Vrouw
    Hier ook echt een rotnacht achter de rug. Of ik heb voor t eerst voorweeen gehad of het waren m’n darmen ofzo. Er was in iedergeval iets echt niet prettig...
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  11. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ik heb al 2 uur een dochter:D
     
    Lizra, d1nd1n, AmyW en 22 anderen vinden dit leuk.
  12. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.361
    2.544
    113
    Vrouw
    Friesland
    Gefeliciteerd @joepy, alles goed gegaan? :D Geniet ervan!
     
  13. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.709
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Wow!!, gefeliciteerd!!
     
  14. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @joepy gefeliciteerd! Dat was dus geen loos alarm. Vlot gegaan :thumup:
     
  15. Babynummer2

    Babynummer2 Actief lid

    10 sep 2018
    468
    511
    93
    Vrouw
    @joepy gefefeliciteerd! Geniet ervan ❤️
     
  16. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Oh wauw, gefeliciteerd!! Vertel!? :)
     
  17. Nuage

    Nuage VIP lid

    12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik snap je helemaal, alleen die extra tijd waar je het over hebt niet? Je krijgt toch sowieso 16 weken totaal verlof en als je over tijd gaat worden dat er juist meer zodat je altijd minimaal 12 weken met de baby hebt.
     
  18. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Fijn de herkenning!

    En natuurlijk kan het zomaar beginnen.. maar dát gevoel, daarmee rekening te houden, heb ik inmiddels ook al bijna 2 weken... dus ook daar word je een keer gek van. Mijn zoontje was wat eerder dus dan houd je daar toch rekening mee. Ach. Zal toch af moeten wachten maar hoop zo dat er wat gast gebeuren, wil niet in worden geleid, wil graag thuis bevallen.
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  19. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    #4639 Norki Maki, 22 mei 2019
    Laatst bewerkt: 22 mei 2019
    Minimaal 10 met de baby zoals ik het begrijp.. las ik online. Daarom juist: :|.
    Want die heb ik sowieso al omdat ik zo ver heb doorgewerkt. Ik weet het ook niet precies, maar baalde vannacht gewoon even van ALLES. Haha.
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  20. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Gefeliciteerd !!!
     

Deel Deze Pagina