Wauw @joepy wat fijn!! Hier heerlijk geslapen, tjonge ben helemaal zen nu ik verlof heb, net of er een last van m’n schouders is. Dames die een ruk nacht hebben gehad, hopelijk vanmiddag nog ff een tukje kunnen doen.
Ja dit klopt, in totaal heb je minimaal 16 weken verlof (exclusief de dagen dat je overtijd bent). Dat wil zeggen 4 of 6 weken vóór de bevalling en 10 of 12 weken na de bevalling.
@joepy gefeliciteerd met je meisje! @nachten ik moet er meestal 1x uit om te plassen en ondanks dat ik niet zo'n enorme buik heb gaat dat moeizaam vanwege buik en zere bekken/onderrug dus ik snap helemaal dat sommige hier helemaal de balen hebben van de onderbroken nachten
@Kimmetjuh90 succes bij de POP poli meid! @(bijna)overtijd dames: ik duim voor jullie op een voorspoedige bevalling die zich vandaag nog inzet. Mooie dag voor dacht ik zo
Alleen had ik alweer kraamzorg verwacht maar ze bellen me niet teruggewoon kut want je wacht op ze om je bed teveschonen enzo ik ben iemand die het anders weer bijna allemaal zelf gaat doen Ze waren ook te laat bij me thuis bevalling was wel een lieve vrouw die daarna kwam Maar zij werd niet mijn kraamzorg want was haar laatste dienst
Dat is wel raar. Is er na de bevalling niet gelijk doorgegeven hoelaat kraamzorg vandaag zou komen dan?
Ze zouden gaan bellen en dat zou rond 9 zijn maar ik denk dat ze niemand hebben ,maar nu word ik bevallen Godzilla en ga ik vragen waarom ik nog in een vies bed lig lol.
@Kimberley92 @San195 het is voornamelijk even wc, wasbak schoonmaken en de vloer stofvrij. Dan vindt ik het wel weer mooi geweest @joepy wat slecht dat er nog niemand is.
Ik vind dit echt niet kunnen hoor. Personeelstekort en minder uren begrijp ik nog. Maar in een vies bed laten liggen begrijp ik niet. Waarom heeft die andere kraamverzorgster dat niet gewoon ff gedaan. Ik zou ook echt heel boos worden.
Ja ze zit gelukkig weer aan de borst maar ze werd hele tijd niet wakker genoeg en omdat er niemand is die mij verteld hoe of wat word je toch wel boos borstvoeding is toch een heel ding waarbij aanleggen heel belangrijk is voor je productie.