Ik ga niet helemaal in de tent staan hoor, en anders ga ik lekker op het terras zitten laat ik m'n vent en dochter ff feesten ik drink wel wat op het terras. ( die zit ook gewoon op het plein dus kan ze zo zien)
Ik zit nu bij de kapper en vanmiddag ga ik floaten. Vanavond laatste avond avondvierdaagse en ga ik mijn kindjes binnen halen met snoep en bloemen haha. Daarna mag baby komen
O dat floaten had ik eerder nog niet van gehoord. Zag het deze week ergens voorbij komen. Hoop dat dat hier ook ergens kan in de buurt. Lijkt me echt zoooo lekker! Nou dan zal ik voor jou ook duimen voor een weekendbevalling!
Ik ook haha. Mijn vorige bevalling was met 39+4, dus nu al een dag later. Wordt tijd dat het kindje mijn buik verlaat
Raar is dat he. Ergens heb je vanaf t begin dan t gevoel dat je maar tot die tijd hoeft. En dan valt eroverheen gaan zo tegen. Bij mij vooral omdat ik bij ieder kind eerder ben bevallen en dit dus de eerste keer is dat t dus weer later wordt.
https://www.floatcenter.nl/floaten/ Hier staat het een beetje uitgelegd! Hoop dat het hier ook ergens in de buurt is
Haha ja inderdaad. Het voelt echt alsof ik nu een dag overtijd ben terwijl ik zondag pas de 40 weken aantik.
Geen rekening gehouden met zomerse zwangerschapskleding bij t inkopen ervan haha. Ziet er niet uit. Jurkjes ook geen optie meer. Die trekken zo omhoog dat ik in mn blote billen loop. Gelukkig hoef ik de deur niet uit.
@Babyvijf hahahaha! Ik heb 1 jurkje die ik nog aan kan. Denk dat je mij er de laatste weken in gaat uittekenen als ik ergens heen moet. Anders loop ik er precies zo bij als jij binnenshuis..