Laatste 10 weken afteltopic! Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jeetje wat gaan jullie elke x snel als ik een middag en avond niet online ben zo 3 pagina's verder haha ik ga proberen het beter bij te houden :roflmao:

QUOTE="Ketjapmanis, post: 22240045, member: 99917"]Nog steeds bevalling. Gisteren veel energie. Vannacht niet zo lekker geslapen. Pijn aan mijn bekken en vanaf 4.15 geregeld harde buiken. Ach..vandaag weer een nieuwe dag![/QUOTE]

Ahh balen zeg! Hopelijk zet het vandaag dan een beetje door!

Babyvijf vindt dit leuk.
  2. Nochti

Nochti Actief lid

24 sep 2018
    202
    412
    63
    Vrouw
    Ik mag ook eindelijk met jullie mee kletsen. Al is het voor mij geen 10 weken meer aftellen maar nog 7 weken.

Babyvijf, Jolicoeur en Miesje25 vinden dit leuk.
  3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Dat vind ik eigenlijk nog wel een idee gewoon met 1 naaldje per dag haha scheelt een boel!
    Insuline is 3 naalden per dag, soms 4 als ik bij moet spuiten en die glucose nu 4....

Vind t idd niet erg dat buikje ietsje voorloopt, ze noemen t gelukkig gewoon goed :) pas boven de p95 wordt t te groot geloof ik, maar denk niet dat ie daar aan gaat komen ;)
    Zn zus zat ook met buikje en benen op of boven de p90 en met kleiner hoofdje, en zij was een keurige 7 pond bij geboorte met 38.4.

Ja vooral dat ‘niet stressen hoor’ is zo fijn he ;) alsof je dat kunt op zo’n moment....

Schrikken gister!!! Gelukkig zijn ze afgezakt wel, idd maar even bellen :) indalen kan echt heel naar zijn....

Hier t gevoel dat ie te groot wordt voor mn buik...of te lange romp zal ik maar zeggen haha
    Pfff zn billen zaten in mn keelgat geloof ik vannacht en vanmorgen ;)
    Moest naar de wc dus draaide me om om uit bed te kunnen stappen en toen ik even paar tellen op mn rug lag werd ik me toch meteen beroerd, toen zaten zn billen dus ook erg hoog...

Nog eeeeven afzien ;)

Babyvijf en hoop28 vinden dit leuk.
  4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @Ketjapmanis nou hoop dat t gauw doorzet bij je!

@1986CHANTAL hopelijk zit t erop en is t uiteindelijk nog beetje vlot gegaan bij je! En ben je nu in de wolken met je baby :)

Babyvijf vindt dit leuk.
  5. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Hier gister weer een groeiecho gehad in het ziekenhuis en hij liep nu maar een krappe 2 weken voor ipv 3! Dus ze had het er alweer over dat inleiden dan gebeurt tussen 38-40 weken ipv met 38 weken. Ergens wel een fijn idee dat ie nog wat langer de kans krijgt om zelf te komen! :) Hij zat nu op de P90 lijn... Waardes van de zwangerschapsdiabetes zijn ook nog steeds prima. Ze vond het heel bijzonder dat ik in 4 weken tijd nog maar 1 x een te hoge waarde heb gehad... Had gehoopt dat ze zou zeggen dat ik terug mocht naar de verloskundige maar helaas haha!

Babyvijf, Phloxie, Lily94 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Mila27 goed nieuws toch?! Ook nog steeds zoveel vruchtwater?

Babyvijf vindt dit leuk.
  7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Wat fijn!! Ook dat je waardes zo goed onder controle zijn!

Babyvijf vindt dit leuk.
  8. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ja wel meer vruchtwater maar nog wel binnen de norm... ze zei dat ik onder de 8 moest blijven en zat op 7,5 als ik het me goed herinner.. geen idee waar die getallen verder voor staan :p

Ja zeker fijn! Gister bij de mac donalds gegeten omdat mijn zoontje dat al een poosje zo graag wilde. Had een flinke uitschieter verwacht maar zat op 6,8! Snap er niks van.... :roflmao: Mijn man gelooft er sowieso al niks meer van dat ik zwangerschapsdiabetes heb en is er van overtuigd dat de suikertest gewoon niet klopt haha :p Maja ik moet nog even dus wie weet wat de waardes nog gaan doen...

BabyFG vindt dit leuk.
  9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Haha nou beter! Bij mij schiet ie dan zelfs met insuline nog tegen de 9 aan ;););)
    Maar oooo wat heb ik een trek in de burger king :roflmao:

10. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Hahaha ja echt he! Ik dacht gister ook: naja als ik er nu 1 x boven zit is het niet zo’n ramp :roflmao: maar gelukkig zat ik gewoon netjes :o:

BabyFG vindt dit leuk.
  11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik hou mijn suikers ook streng onder controle. Gister een suiker van 7,3 na het eten van een dikke koek en paaseitjes. Binnen het uur geprikt. 2 uur na de lunch weer 5,3.

12. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Hoi allemaal,
    Wat is er weer veel geschreven, onmogelijk om nog overal op te reageren!:roflmao:
    Ik heb wel alles gelezen en veel dingen komen me bekend voor:rolleyes:

Ik heb gister flinke menstruatie pijn gehad wat ook door trok naar mijn rug was echt wel pijnlijk.. en nu sinds een half uurtje ook echt flinke krampen die komen en gaan moet ze echt weg puffen, maar het lijkt te worden veroorzaakt door mijn darmen. Hoop niet dat dit vanaf nu iedere dag komt tot aan de bevalling:eek:ik was tot nu eigenlijk helemaal niet angstig voor de bevalling of de weeen maar nu ik dit weer voel, wetende dat echte weeen nog veel heftiger zijn, krijg ik het toch een beetje benauwd :oops::oops:

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @jes12 klinkt echt als voorweeën en die kunnen ook vermoeiend zijn

14. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Ja en pijnlijk ook jeetje.. het rommelt echt de hele tijd en ben ook al een paar keer flink naar de wc geweest, hoop niet dat er een buikgriep aan zit te komen.
    De baby moet nog even 1 of 2 weekjes blijven zitten hoor:)

lautjuh85 vindt dit leuk.
  15. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Het gaat me hier te snel om alles echt te kunnen volgen.

Wel ben ik super blij hier! Alles wat ik voor de bevalling wilde hebben aan uitzet, hébben we nu gewoon.
    Nu nog een wasje draaien, de vluchtkoffer inpakken en alle kleine dingetjes klaarmaken. Maar voor nu niks meer moeten kopen. Nu mag ik alleen voor de leuk nog kopen.

peque vindt dit leuk.
  16. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Soms ben ik zo klaar met die hormonen.. waarom is het nou weer bedacht dat je als zwangere vaker nachtmerries hebt :cry: ik wil echt niet meer slapen pfff en ik sliep al zo weinig :(

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Alles nog rustig @jes12 ?

@lerana is het zo erg? Nachtmerries heb ik gelukkig niet. Ik slaap wel slecht.

18. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Pff die nachtmerries heb ik ook :( heb nu al weer een paar nachten achter elkaar echt vreselijk gedroomd. Shit is dat he..

19. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Pff ja normaal valt t wel mee maar nu ging t over me oudste dochter pfffff

Oh ja zo erg he! En t gevoel ervan gaat maar niet weg heb jij dat dan ook?

20. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Deel Deze Pagina