Laatste 10 weken afteltopic! Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Ja ik blijf er ook een beetje in hangen dan, was gisteren helemaal verdrietig er van. Maar het helpt voor mij wel als ik vertel aan mijn man wat ik gedroomd heb, daarna kan ik het makkelijker loslaten haha

2. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ohh echt dat is wel fijn! Gelukkig is het toch soort van herkenbaar ik zit er nog van te huilen pfff snap niet waarom we ook zulke dingen moeten hebben hoor blegh!

3. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Ik droom wel heel realistisch maar tot nu geen nachtmerries.
    Wel hele rare dromen, zal niet in detail treden:rolleyes:

4. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Haha ja die vreemde dromen zijn hier ook wel eens geweest vooral van die dingen die je niet meer durft te zeggen ivm misschien te gênant te zijn haha nou geef me die maar liever :roflmao:

Miesje25 vindt dit leuk.
  5. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
  6. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    Helaas, nog niets na weer een dag en avond voorweeen.

7. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Jammer, hopelijk heb je niet te veel last van de voorweeen en kan je nog dingetjes doen.

8. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    Ja hoor, zijn vooral heel sterk als ik lig. Ik heb veel vruchtwater alleen en bij de eerste braken mijn vliezen, nu daar beetje huiverig voor in het openbaar.. kleine tripjes bij huis dus!

Babyvijf vindt dit leuk.
  9. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Oeh ja dat kan ik me wel voorstellen zou ik ook niet fijn vinden.

Babyvijf vindt dit leuk.
  10. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw

Sterke vrouw ben je. Je mag jezelf af en toe echt ff een schouderklopje geven .

Lesliefje vindt dit leuk.
  11. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Hier ook een dochtertje van 2 jaar (januari) en wordt nog regelmatig huilend wakker er wilt nog 1 keer per nacht een flesje water. Toen ze baby was echt elke twee uur. Tis wel zwaar ja. Zeker als zij dan sochtends lekker sliep en ik eruit moest voor mn oudere meiden die naar school moeten. Toch trek ik t op 1 of andere manier wel makkelijk. Als baby had ze verborgen reflux en ze heeft vanaf toen ze 14 maanden was een lange periode van verlatingsangst gehad .nu ben ik in deze zwangerschap lekker makkelijk geworden en slaapt ze vanaf een u of 3 snachts bij ons in bed. Dan wordt ze veel minder vaak wakker en heb ik ook meer rust. Eigenlijk is t met al mn kids zo gegaan dus ga ervanuit dat t nu ook weer zo gaat worden hahah.

12. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Good luck

13. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    #513 Babyvijf, 6 apr 2019
    Laatst bewerkt: 6 apr 2019
    Jeetje wat is er weer veel geschreven. Ff half dagje niet gekeken hahah. Gezellig hoor. Zo fijn dat we elkaar allemaal zo kunnen steunen. Weet niet of ik alles heb gelezen nu want steeds als ik reageer schiet t gesprek weer weg zeg maar.

Hier een ontzettend Zware avond achter de rug. Kinderfeestje van mn dochter gehad. Discozwemmen dus drie uur lang op een kuipstoeltje gezeten. Au.
    Vanacht veel harde buiken, ben nu dan ook echt op. Vandaag is mn dochter echt jarig. 12 jaar geleden alweer dat ze op de uitgerekende datum geboren werd. Kleine meisjes worden veelste snel groot haha. Vanavond uit eten met de familie.
    Mn ouders komen zo, dan ga ik ff een dutje doen, zodat ik vanavond hopelijk wat fitter ben. Kan dinsdagavond pas bij de fysio terecht. Ben benieuwd.
    Die ochtend ook controle bij vk.

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Oei succes met je er doorheen te slepen vandaag en vanavond!

Fijn dat je een fysio hebt gevonden!

Hier vieren we vandaag ook dochters verjaardag (dinsdag is ze echt jarig en wordt ze 6). Hebben alleen in de middag visite en zijn net klaar met alle voorbereidingen.
    Stond net met zeer pijnlijke steken in mn onderbuik in de keuken.
    Inmiddels op de bank geïnstalleerd en hier blijf ik voorlopig zitten.....
    Ik verwacht dat mn schoonmoeder wel zal helpen of mn eigen moeder vanmiddag met de visite van drinken voorzien enzo zodat ik kan blijven zitten. Zo lief zijn ze gelukkig wel

Echt t gevoel dat ik enorm begin te worden,
    Maar op de foto valt t opzich nog mee ;)

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    En gefeliciteerd natuurlijk!

Babyvijf vindt dit leuk.
  16. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Dat is niet bij te houden joh hier... wat vervelend voor de vrouwen met zulke heftige nachtmerries! Lijkt me heel vervelend.

17. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Dankjewel. Jullie veel plezier vanmiddag. Jij ook alvast gefeliciteerd met je meissie .(weet nu al dat ik t zal gaan vergeten als ik je nu niet feliciteer hahaha, ben een zeef)
    Steken klinken niet goed nee. Dat had ik gister avond dus ook echt veel.
    Laat anderen vanmiddag maar lekker heen en weer lopen hoor en anders flessen drinken in t midden op tafel zetten en dan is t maar een keer zelf service. Zullen ze vast begrijpen.

BabyFG vindt dit leuk.
  18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Zo is dat ;) met m’n eigen verjaardag ook lekker makkelijk gedaan in januari, helemaal prima hoor :)
    Wat uitgebreidere dingen komen de volgende keer wel weer als ik weer wat fitter ben ;)

Babyvijf vindt dit leuk.
  19. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28

Ja alles is weer rustig gelukkig! Wel last van harde buiken enzo maar dat hoort erbij.. mn buik voelt af en toe wel alsof die op knappen staat zeg

lautjuh85 vindt dit leuk.
  20. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Ah vervelend zeg! Dromen kunnen zo echt lijken onder invloed van die stomme hormonen!

Deel Deze Pagina