Laatste 10 weken afteltopic! Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Nou ik heb ook niet meer geslapen na t berichtje vanacht. Onder de douche gestaan. In bad gezeten. Enz. Enorme menstruatie achtige krampen. Maar echt pijnlijke. Ook rugpijn. Nu net t gevoel dat ik een nr2 moest doen. Maar t was puur druk en ook echt pijn. Denk dat dat inwendig onderzoek niet zo gewaardeerd word door mn lijf.
     
  2. Mom86

    Mom86 Niet meer actief

    Ik heb het gevoel dat het bij jou niet zolang meer gaat duren ;)
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  3. Girly1985

    Girly1985 Fanatiek lid

    15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hoi meiden, ondanks dat ik al een tijd meelees en af en toe gereageerd heb mag ik me vanaf vandaag officieel aanmelden bij dit topic. Al is me al wel verteld dat ik wrs met 38 weken ingeleid wordt ivm suikers maar we houden gewoon de 40 weken aan.
     
    Kimmetjuh90, AmyW, Mimus en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Girly1985

    Girly1985 Fanatiek lid

    15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Dat denk ik ook :oops:. Zo niet hoop ik het zo erg voor jou dat het niet te lang duurt.
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  5. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Zou mooi zijn als een inleiding niet nodig is. De baby is nu superdruk in mn buik. Maar krampen zijn weer weggetrokken. Ben benieuwd. Vandaag om kw voor 11 moet ik weer ctg scan. Dan kan ik t vragen wat er aan de hand is.
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  6. Mom86

    Mom86 Niet meer actief

    Lief!
    Vanochtend weer teleurgesteld opgestaan... alle keren ben ik tot nu toe met weeën opgestaan op de dag van de bevalling.
    Het is mn laatste zwangerschap, dus moet eigenlijk nog wel proberen te genieten, maar ik wil juist mn meisje ontmoeten ❤ liever vandaag nog als morgen.
    Zo frustrerend als je alleen maar kan wachten tot het moment daar is.

    Zooo klaagmodus weer uit. Haha
     
    AmyW, Mimus en Babyvijf vinden dit leuk.
  7. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Hopelijk wilt de vk morgen wat voor je doen als je op de uitgerekende datum bent.
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  8. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het ging niet helemaal zoals gepland.
    Ik werd dinsdag 21-5 ingeleid om 19.00 en na 1,5 dag een ballon had ik 1cm ontsluiting en maar minimale verwerking. Toen tabletjes Misoprostol gekregen voor een dag op 23-5
    Daarna 2cm ontsluiting maar ook minimale verwerking.

    Ze konden wel de vliezen breken en dat hebben ze ook gedaan op 24-5 er is vrijwel gelijk synto gestart om de weeën op te wekken maar er gebeurde niets.
    Uiteindelijk hebben ze de synto naar de hoogste stand gezet na 16 uur en heb ik nog 2 uur op de hoogst mogelijk synto harde buiken gekregen maar steeds tijdens de controles geen cm erbij en nog steeds niet verweekt. Na 2 uur synto op de hoogste stand had ik een kleine 3cm ontsluiting maar nog geen totale verweking.
    Ook nog niet ingedaald.

    Ik kon niet meer en ik was totaal op. Had echt geen energie meer na 18 uur en alleen wat harde buiken, oké de harde buiken kwamen regelmatig maar ik kon zelfs mijn ouders nog telefonisch spreken terwijl die van niets wisten.
    Ook daalde de kleine man niet in en ze wisten niet waarom. Ik had de nachten ervoor ook niet goed geslapen en het was al gene makkelijke zwangerschap. Ik wilde hem gewoon levend in mijn armen hebben!!

    Overleg met de gyneacoloog meerdere keren gehad en uiteindelijk besloten voor een sectio. Mocht vrijwel meteen de OK op en daar is onze kleine man geboren.
    Hij is totaal niet groot en weegt maar 2990 gram ondanks de zwangerschapsdiabetes en daar staat iedereen versteld van.

    Ze weten niet waarom ik geen weeën kreeg en waarom hij niet indaalde.
    Onze kleine man is gezond en drinkt goed aan de borst.

    Ik ben blij met de keuze van de sectio want de navelstreng zat om zijn nekje. Nu nog niet zo strak maar wat als hij wel vaginaal was geboren.

    Ik voel me verder goed en was 4 uurtjes later al even uit bed. Straks lekker naar huis :D
     
    Moppiepoppie, Kimmetjuh90, AmyW en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. San195

    San195 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    2.267
    1.159
    113
    Vrouw
    Hè jammer dat het niet helemaal ging zoals gepland. Vreemd ook dat je lichaam haast niet reageerde op de opwekkers! Maar je hebt een prachtige zoon en nu kan het genieten gaan beginnen!
     
    Kimberley92 vindt dit leuk.
  10. Disi4

    Disi4 Lid

    24 sep 2018
    35
    83
    18
    Vrouw
    @Kimberley92 oooh wat fijn dat jullie straks naar huis mogen!

    @Babyvijf ik hoop dan dat je woensdag aan de beurt bent om eindelijk je kindje in de armen te sluiten

    @Mom86 wanneer heb je weer een afspraak bij de VK?
    Ik mag morgen weer, begin nu wel benieuwd te worden naar hoe de vervolg afspraken komen, wanneer ook alweer CTG enzo.
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  11. Luipaard88

    Luipaard88 Bekend lid

    3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Het klinkt als een best wel zware bevalling als ik het zo lees.
    Gelukkig is jullie zoontje gezond! Denk dat een keizersnede een goede keus is geweest in dit geval!!
    Van harte gefeliciteerd en straks lekker naar huis:)
     
    Kimberley92 vindt dit leuk.
  12. Lesliefje

    Lesliefje Bekend lid

    3 nov 2015
    933
    585
    93
    @Babyvijf dit komt door de strippoging? Mijn vk wilde pas met 40 weken strippen, omdat het bij een volgende bevalling vooral voor ongemakken zou zorgen dan daadwerkelijke een bevalling. Ik twijfel heel erg wat te doen..
    Vorige week zat ik helemaal doorheen en nam de depressie de overhand. Ik kreeg een verwijzing mee voor een inleiding, maar lichamelijk kan ik de wereld aan. Overlegd met mijn vriend en zou het nog even aankijken of we voor een inleiding zouden gaan. Uiteindelijk ligt de verwijzing nog steeds klaar om gebruikt te worden, maar zeker gezien het berichtje van @Kimberley92, zie ik dit niet zo zitten.
    Ik heb echt geen klagen wbt voorweeën en dergelijke. Die zijn er niet. Maar ik ga wel vragen of ze mij vrijdag met 39.3 weken wil onderzoeken kijken hoe het er voor staat en of er wat te doen is!
    Alleen aankomend weekend is het laatste hockey weekend. Mijn vriend is kampioen geworden en ik gun hem ook wel een klein feestje. (Vind ik zelf ook wel gezellig) maar wat als het precies dan begint en hij dan alles mist.. Pfff
     
  13. San195

    San195 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    2.267
    1.159
    113
    Vrouw
    @Babyvijf Klinkt alsof het snel door gaat zetten! Ik duim voor je.
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  14. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Meiden, ik beviel met de 1e met 41.5 dagen. Niet gestript ofzo of daar de wens voor gehad. Nu ook niet, loop gerust weer door tot die termijn. Ik voel me daarin echter een nogal vreemde eend in de bijt. Is het echt zo raar dat ik dit prima vind? Mis ik iets? Zie ik iets over het hoofd? Is doorlopen na 38 weken niet gunstig?

    Vraag het me oprecht af!
     
    Moppiepoppie en Lesliefje vinden dit leuk.
  15. Mom86

    Mom86 Niet meer actief

    Heb vrijdag pas een afspraak... dus zullen we me echt niet eerder langs laten komen:$
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  16. Mom86

    Mom86 Niet meer actief

    Vrijdag pas. Pas dan wil ze kijken of er te strippen valt. Afgelopen donderdag was dat nog niet verstandig zei ze...
     
  17. Girly1985

    Girly1985 Fanatiek lid

    15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Nee hoor dat is helemaal niet raar. Iedere vrouw ervaart de zwangerschap op een andere manier. En de 1 heeft zoiets van o ik kan het hele jaar zwanger zijn (bijwijze van natuurlijk) en de ander heeft door bepaalde ervaringen of omstandigheden tijdens de zwangerschap al eerder dan de uitgerekende datum zoiets van ben er klaar mee.
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  18. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Jeetje wat slopend zoveel dagen. Gelukkig alles goedgekomen. Nu lekker genieten. Hoop dst je herstel spoedig verloopt.
     
  19. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Ze heeft alleen mn ontsluiting nagekeken. Omdat ze willen weten of je ballonnetje nodig hebt met inleiding of niet. Heb drie cm dus hoef geen ballonnetje. Ze heeft niet gestript.
     
  20. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Nee hoor is juist heel goed dat je t zo bekijkt. Zo was ik ook bij mn eerste twee zwangerschappen. Helaas sinds t verlies van ons zoontje, sta ik heel anders in mn zwangerschappen. Ik wou dat ik weet terug kon naar t gevoel van die eerste twee zorgeloze zwangerschappen. Maar helaas. Jij gewoon lekker genieten van je zwangerschap en lekker de natuur af wachten, want zo hoort t natuurlijk gewoon.
     

Deel Deze Pagina