Laatste 10 weken afteltopic! Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    9 maanden beurs.
    Maar vond toevallig op FB een link waar hij denk ik origineel vandaan komt. Zal hem even zoeken.
     
    Jolicoeur vindt dit leuk.
  2. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Jolicoeur vindt dit leuk.
  3. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Super!!! Zelf niet gezien op de negenmaandenbeurs. :oops:
     
  4. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Jullie hebben ook gelijk hoor wat betreft bellen !
    Maar in rust nemen ze gelukkig echt nog weer af .. heb de hele avond lekker op de bank gelegen niksen .
    Als het morgen nog zo erg is bel ik even maar ik ben bang dat er weinig uitkomt op een ctg omdat de harde buiken in rust afnemen .
    Ze zijn gelukkig niet echt pijnlijk maar eerder erg vervelend en vermoeiend want het bellemert alle dagelijkse dingen want lopen is gewoon echt slecht nog te doen
     
  5. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Ik zelf ook niet hoor. :roflmao:
    Was er met mijn schoonmoeder. En die had het eerst al gezien, maar laten liggen.
    Later wilde ik een wafel hebben. En dat kraampje was vlakbij blijkbaar. Dus terwijl ik in de rij stond voor mijn wafel, ging zij dat shirtje dus halen. En dat broekje en mutsje op de foto heeft ze erbij gekocht.

    Welke dag was jij daar dan? Misschien stonden ze er ook niet alle dagen.
     
  6. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw

    Je eigen gevoel zegt denk ik genoeg hoor. Als je gevoel het bellen niet nodig vindt, dan niet doen. Maar als je eigenlijk wil bellen, maar je bent bang dat ze het onnodig vinden, dan wel bellen! Want dan zou je het laten om wat anderen zouden kunnen vinden.
     
  7. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Kijk goed gevonden van je schoonmoeder!! Ik was er die donderdag en volgens mij staat alles er dan. Waarschijnlijk net wat drukker bij die kraam geweest en zijn we er voorbij gelopen.
     
  8. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Zou best kunnen natuurlijk.
    Wij waren er de vrijdag. Maar ik heb vast ook dingen gemist omdat het dan druk was bij bepaalde kraampjes. En op een gegeven moment gaf mijn lichaam aan dat het mooi was geweest om daar rond te lopen.
     
  9. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Uh ja dat had mijn lichaam ook. Lekker naar huis beentjes omhoog.
     
  10. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Harde buiken: hier ook al geregeld. Bij veel lopen, maar ook gewoon zomaar als ik zit of als de kleine druk is in de buik.
    Zolang ze niet constant zijn hoefde ik me geen zorgen te maken.
    Ik herken het wel van de eerdere zwangerschappen, maar dit keer is alles een paar weekjes eerder. Zo ook die messteken van onderen. Heel vervelend! Zeker als je buiten aan het lopen bent.

    Eerste pakje: gisteren uiteindelijk geslaagd voor het geboortepakje. Het is een setje van feetje geworden,gewoon maatje 56. Was te schattig om te laten liggen. Kast ligt best vol met setjes, maar hét setje zat er nog niet bij. Blij het nu wel gevonden te hebben :)
    Wel leg ik een setje maat 50 en nog een maat 56 klaar voor reserve.
     
    hoop28 vindt dit leuk.
  11. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ohh die messteken... zo irritant!! Je durft geen stap meer te zetten.
     
  12. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Ja hier ook weer die messteken!

    Gister een fotoshoot gehad, was echt heel leuk maar nu helemaal uitgeput :oops: vroeg naar bed.

    Oh ik begin al best nerveus te worden dat het al zo dichtbij komt :oops: vind het zo spannend!
     
    Phoebe, newbornstar en Siem98 vinden dit leuk.
  13. Siem98

    Siem98 Actief lid

    27 aug 2018
    120
    136
    43
    Vrouw
    Spannend! Ook ik kan nie wachten..
    Maar geniet nog wel even,ondanks de schoppen tegen mijn ribben die ik sinds deze week voel.
    Even doorbijten ♡.
     
  14. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Heb al een uur bijna elke 5 minuten harde buiken/voorweeen. Hoef niet te puffen maar ondanks dat ik op de bank lig blijven ze komen. Weet niet zo goed wat ik moet doen, misschien even douchen?
     
  15. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Ja dat zou je kunnen doen. Maar als dit langer aanhoud misschien toch even de verloskundige bellen?
     
  16. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Kom onder de douche vandaan, helaas is het er nog steeds.
    Kijk t nog even aan en anders bellen we even.
     
  17. newbornstar

    newbornstar Bekend lid

    18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Zou gewoon even bellen. Bij mij zeiden ze altijd als je een douche neemt of een warme kruik gaat het vaak weg , als dat niet zo is even bellen.
     
  18. newbornstar

    newbornstar Bekend lid

    18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Kan niet wachten tot het zo ver is! Kijk zo uit naar de bevalling hahahha:p het moment dat de baby wordt geboren zo mooi:oops:
     
  19. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Het is gelukkig afgezakt, nu geen last meer. Baby was ook veel aan T bewegen, ook veel messteken dus misschien wat aan het zakken.

    Ja spannend he! Ik kijk er ook naar uit, eindelijk ons kleinste ventje ontmoeten.
     
  20. Ketjapmanis

    Ketjapmanis Actief lid

    11 nov 2015
    222
    113
    43
    Hier nu ook op de bank met een kruik. Hele heftige steken in mijn bekken / banden. Hopelijk gaan ze weg, of zou het toch vanavond?
     

Deel Deze Pagina