Laatste 10 weken afteltopic! Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    #1081 Soullady, 15 apr 2019
    Laatst bewerkt: 15 apr 2019
    Ik kon niet anders dan hier op reageren.
    Je hebt recht op crisisdienst. En mama kidz kunnen je ook goed helpen.

En kom op dame je kunt dit nog 7 weken te gaan!!! En denk dat bij meeste die zo ver zwanger zijn huis niet opgeruimd. Probeer het te negeren.
    Nu even tijd voor jezelf pakken (als dit.kan een serietje reep chocola of wat dan ook). En daarna als je je wat beter voelt even voor de kast met kleine kleertjes gaan staan.

Doe het desnoods voor je baby in je buik. Ze heeft je nu echt nog nodig. Couveuse is ze echt alleen.

2. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    @Lesliefje als voor jou contact opnemen met huisarts makkelijker is dan zou ik dat doen. Die luisteren ook heel goed!

3. Xivanka

Xivanka Actief lid

21 mrt 2017
    233
    287
    63
    Ik ben dan ook best bang dat deze tot 41 weken wil blijven zitten.. Ik mag van VK gaan voor een inleiding vanaf 38+3 ivm ernstige BI (ik kan niet staan of lopen, en niet langer dan ongeveer 20 minuten zitten).. Maar hoop echt dat ze zelf snel komt

Babyvijf vindt dit leuk.
  4. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Lesliefje ik weet helaas niet de goede woorden voor je te vinden, maar bel indd de HA of je VLK. Die zullen er vast alles aan doen om je te helpen.

Ik wil je een dikke knuffel geven❤️

5. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Bizar.... die zou je toch flink de waarheid willen vertellen?

6. Xivanka

Xivanka Actief lid

21 mrt 2017
    233
    287
    63
    Die zou ik normaal gesproken flink de waarheid willen vertellen.. Hoogzwanger wil ik haar gewoon met een moker in haar gezicht slaan.. Maar het is ML's mama, dus blijven we maar lief zitten glimlachen en geven we ML maar weer een preek dat hij er eens wat van moet zeggen...

Kimberley92 en Babyvijf vinden dit leuk.
  7. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Misschien niet zo'n slecht idee, zelf de confrontatie aangaan? Mannen naar hun moeders, die kunnen echt niet duidelijk zijn, krijgen ze direct zo'n preek van wat moederlief allemaal wel niet opgeofferd en gelaten heeft voor hun zoon. :roflmao::roflmao: Ik neem hier echt het voortouw hoor in het benaderen van schoonmoeder en het erbij betrekken en stellen van grenzen. Dan ben ik maar soms de heks. :p

Kimberley92 en Babyvijf vinden dit leuk.
  8. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    #1088 Babyvijf, 15 apr 2019
    Laatst bewerkt: 15 apr 2019
    Ik zal voor je duimen dat de inleiding niet nodig is. Sterkte met de laatste loodjes .klinkt pittig met bi

hoop28 vindt dit leuk.
  9. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Hier sluit ik me bij aan, hopelijk komt de kleine voor jou toch echt wat eerder. Gewoon spontaan met 37 weken, wanneer de kleine goed af Is voor een leventje buiten de buik. Fijn dat je in ieder geval niet langer dan 38+3 hoeft door te lopen. En na de bevalling een goed plan opstellen met je fysio!

10. Mom86

Mom86 Niet meer actief

He een bekende van het topic de laatkomertjes van april 2016 ;)
    Succes met de laatste weken! :)

Soullady vindt dit leuk.
  11. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.532
    864
    113
    @Lesliefje, al veel wijze dingen gezegd door de dames hier! Knuffel!

@Dana, welkom! Ik ben 10 dagen voor de verjaardag van onze jongste uitgerekend, ook spannend. Eerste keer meet 39+6 ingeleid en de tweede kwam spontaan met 40+4

Dana1989 vindt dit leuk.
  12. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Hij kwam alleen 5 weken te vroeg. Halverwege maart
    Nu woensdag 35 weken. Vindt zo spannend. Hoop zo nu wel 37 weken te halen.

Mom86 vindt dit leuk.
  13. Xivanka

Xivanka Actief lid

21 mrt 2017
    233
    287
    63
    Hihi.. Ik ben 38 weken zwanger.. Dus met 37 bevallen gaat niet lukken :p

14. Xivanka

Xivanka Actief lid

21 mrt 2017
    233
    287
    63
    En toen ik dat deed was ik de heks die een zieke bejaarde op haar plek gezet heeft en loopt te stoken tussen haar en haar zoon... Ik neem momenteel gewoon de telefoon niet op als ze belt en zeg ML haar terug te bellen, het is namelijk was moeilijker om je te irriteren aan iemand die je niet spreekt

OneMillion, hoop28 en Babyvijf vinden dit leuk.
  15. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: Ik ga stuk... ja... ik ken het moker gedeelte. Dat heb ik echt bij veel mensen de laatste dagen.

Maar respect! Super knap van je om er zo mee om te gaan.

Babyvijf vindt dit leuk.
  16. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jeetje wat heb jij t zwaar met je BI hopen dat de kleine zich maar snel gaat melden en dat je daarna hopelijk vlug hersteld! En dan ook nog eens zo'n schoonmoeder erbij :|

17. Xivanka

Xivanka Actief lid

21 mrt 2017
    233
    287
    63
    Haha, en dan nog een hyperactive 2 jarige die steeds op mijn buik springt haha..
    Weet je, ik mag nog niet eens echt klagen. Zwanger worden ging makkelijk en de pijn is tijdelijk. Schoonouders wonen op 2 uur rijden afstand, en die kleine gaat het goed.
    Ik ben alweer een zwangerschap doorgekomen zonder antidepressiva. En ben slechts 2kg aangekomen, terwijl ik als een malle vocht vast hou.

Zwanger zijn is niet mijn ding. Maar volgende maand loop ik achter een kinderwagen met daarin dit kleine mensje waar ik van ga houden, en daaraan vast een plankje waar de liefde van mijn leven op staat (dochter dus), of misschien rent ze wel rondjes om ons heen.

Nou nog even de laatste dagen/weken door deze psychische en fysieke hel heen. En dan de rest van mijn leven trots kunnen zijn dat ik alles voor mijn dochters over had, al voordat ze geboren zijn.

Babyvijf en hoop28 vinden dit leuk.
  18. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Jaaa dat weet ik nog. ik hoop voor je mee, dat ie.nu.wat langer blijft zitten!!

19. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Oh hahaha, blame it on the zwangerschap :roflmao::roflmao::roflmao: maar die 37 weken gun ik je nog steeds voor haha. Heb je al een inleiding ingepland ?

20. Xivanka

Xivanka Actief lid

21 mrt 2017
    233
    287
    63
    (nog) niet gepland, ik wil dit ook liever zo lang mogelijk uitstellen. Wat is nou een paar extra weekjes op een mensenleven.. (ja ik probeer mezelf ervan te overtuigen dat het allemaal wel mee valt haha :p)

Babyvijf en hoop28 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina