@MamaZijnIsDeBom gefeliciteerd! Geniet lekker van jullie zoontje. Hoeveel weegt hij? Ben ook nieuwsgierig naar de naam
Goedemorgen dames! Mijn ctg was gelukkig goed gister! Toen ik er aan lag kreeg ze de hik en dat voelde ik ook. Het was ook een hele lieve verloskundige ik moet maandag weer opnieuw aan de ctg maar ze zeiden als ik vandaag of in de nacht weer zou wakker liggen omdat ik niets voel ik ze gewoon altijd mag bellen ze zeiden we zijn hier toch wakker dus maakt voor ons niets uit toch wel een fijn gevoel! @MamaZijnIsDeBom van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een angstig moment heb je helaas moeten mee maken maar gelukkig met een goede afloop! Heerlijk genieten van jullie mannetje!
@MamaZijnIsDeBom gefeliciteerd! Klinkt als een fijne bevalling maar wat een spanning aan het eind! Gelukkig is alles goed! Nu genieten van je mannetje en bijkomen!
Kippevel van je verhaal. T lijkt alsog je mijn eerste bevalling beschrijft. Heftig. Van harte gefeliciteerd em heel veel geluk met je zoontje. Hoop dat je eem heerlijke kraamtijd zal hebbrn. Dat heb je dik verdiend .
Fijn zeg dat de ctg goed was .dat moet een enorme geruststelling zijn geweest. Maar gewoon idd weer bellen hoor als je ongerust bent. Niet jezelf gek maken als t niet nodig is. Daar wordt er idd altijd non stop gewerkt dus je moet je niet bezwaard voelen.
Nee inderdaad dus dat is wel fijn fijn dat ze dat zelf aangeven maakt de drempel toch wel een stuk lager! Nu maar hopen dat ze zich vandaag wat meer laat voelen! Hoe is het nu met jou?
Lief dat je t vraagt. Heb gister een heerlijke dag gehad zo met al mn lieverds om me heen. Klap is dan wel altijd ff groot als ik dan in bed lige n t stil is, want dan komen de herrineringen alsnog naarboven natuurlijk, die je dan overdag opzij gezet hebt. Potje janken zit er dan wel bij helaas. Maar ik ben gelukkig ook wel een nuchter persoon genoeg om te denken na vier jaar: dit hoort nu ook gewoon voorgoed bij mij. Af en toe een jankbui om mn zoontje en laat t gewoon toe. Klinkt raar hoor, maar je went aan de pijn. Waar mn zus zich nu dan heel rot voelt dat ze nu hoort dat ik gisteravond toch verdrietig was, heb ik zoiets tja dat verdrietige gevoel overmeesterd nou eenmaal af en toe. Vooral deze dagen. Het is moeilijk uit te leggen. Sorry.
Ja snap als je mensen om je heen hebt en je bent bezig dat je toch wat meer bent afgeleid en er dan iets beter mee om kan gaan hoe gek die zin ook klinkt in zo'n geval.. maar dat wanneer je indd alleen bent en op bed ligt je dan pas tot rust komt en alle emoties enzo ineens de overhand nemen maar dat is ook wel logisch en hoort er ook bij dat moet je ook gewoon toe laten en eruit gooien want ookal had je het zo graag anders gezien het is inderdaad nu een deel van jou
Ik hoop dat de strippoging werkt vandaag! En uhmmmm leuk wat de diabetesverpleegkundige zei, maar... Vlak voor mijn vorige bevalling stegen de waardes eerst als een gek en toen opeens zakten ze als een gek. In een dag of 4 verdubbelden ze en namen ze naar bijna niks meer nodig hebben af. Dus... Zo vlak voor de eindstreep zijn zowel hele sterke toenames als afnames reden om aan te nemen dat er van alles gebeurt en je placenta het zwaar heeft. Placenta gaat slechter functioneren aan het einde, daardoor de lagere waardes en de bevalling. Internist zei me ook te letten op gekke schommelingen. Wahaha ik herken het zo. Hier ook een paar keer naar de huisartsenpost geweest met dochter, midden in de nacht, zaten we daar en keek het probleem opgelost. Zoals een keer dat ze overdag gevallen was en haar arm niet meer wilde gebruiken. Huilen dat ze deed, we kregen haar niet zover om iets te doen met haar armpje, niet kunnen slapen, dus dachten dan maar bellen. Zaten we bij de arts, tilt ze doodleuk het armpje op om iets te pakken. En met haar tijdens de zwangerschap hetzelfde verhaal, nauwelijks beweging in de buik, lag ik aan de ctg begon ze weer de boel te verbouwen. Dan voel je je knap lullig! Tijdens deze zwangerschap daarom veel minder snel geneigd om aan de bel te trekken. Bang om weer voor niets in het ziekenhuis te liggen. Die ctg's zijn echt niet mijn favoriete tijdsbesteding.
Het is juist goed om die tranen de ruimte te geven, je beleeft die dagen elk jaar weer opnieuw, en dat hoort er gewoon bij. Goed dat je jezelf die ruimte geeft en je gezin ook! Een dikke knuffel voor jullie en nog sterkte de komende dagen. @MamaZijnIsDeBom gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! Wat lijkt me dat heftig als je ineens het hartje niet meer hoort, ik zou helemaal in paniek schieten.
@MamaZijnIsDeBom, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Maar pfoe, wat een heftige momenten zeg!
@hoop28 ahhh dus eigenlijk kan t 2 kanten op met die waardes dus haha! Ik vond juist stijgen misschien ook wel logisch klinken... Ach ja hoe dan ook.....dinsdag inleiden sowieso Strippoging had in theorie wel gekund hoor vandaag, maar omdat ik nog niet helemaal verstreken ben (wat ik al wel begrepen dacht te hebben vrijdag) had ze zoiets van ja ik ga hier geen bevalling mee op kunnen wekken en t gaat je alleen maar een hoop ongemak geven (ben ongeveer half verstreken). Ze kon er wel in en kon hoofdje voelen (en haartjes!). Morgen eind van de dag melden in t zkh voor een ballon, dan naar huis en dinsdagochtend starten met inleiden hoop dat er geen opwekkers nodig zullen zijn en mn lijf t gewoon zelf keurig oppakt allemaal
Ahhh nee dan moeten ze je inderdaad niet strippen. De weeën en pijn die daar weer van komen en het hopen dat het wat doet leveren ook weer gedoe en stress. Ik hoop ook dat ze je niet aan de weeënopwekkers hoeven te zetten. Mocht dat nodig zijn, ga je dan ook voor bepaalde pijnstillers? Ik ga deze keer direct met de opwekkers ook een beenprik vragen, om het scherpe randje er een beetje af te houden. Hoe voelt het nu? Zo vlak voordat het allemaal gaat gebeuren?
@BabyFG spannend zeg, ik heb niet mee gekregen waarom ze je gaan inleiden. Maar hopelijk mag het allemaal voorspoedig verlopen! Neem nog even goed je rust voor het harde werken gaat beginnen(voor zover dat kan)