Ah jammer dat je niet ver genoeg verstreken bent! Maar indd heeft het dan weinig zin om te doen dus dan maar realistisch zijn morgen een ballon dus het einde is er sowieso bijna!! Ik duim voor je dat je lichaam het zelf gaat oppakken en je geen opwekkers nodig hebt en vooral dar het lekker vlot mag gaan allemaal! Je weet gewoon dat je over een paar dagen lekker kunt knuffelen!
@BabyFG jammer joh dat ze je niet konden strippen. Nog ff deze warme dagen door bikkelen dus. Morgenavond is t einde echt in zicht en hoop dat t zonder weeenopwekkers lukt de volgende dag .
Vandaag heb ik t heel zwaar met de warmte. Gister kon ik er nog zo makkelijk tegen. En ben echt iemand die van hitte hou hahah. Maar t lijkt vandaag wel alsof mn buik in 1 dag vijf kilo zwaarder is . Hebben jullie veel last vd warmte?
Als er pijnstilling nodig is dan heeft remifentanil mijn voorkeur is me vorige x goed bevallen En schoot toen ook in 3 kwartier van 4 a 5 cm naar 10 haha Vind t spannend wel, maar voelt goed verder denk dat ik dinsdagochtend stijf sta van de zenuwen haha Voor nu blij om dochter even lekker om me heen te hebben weer en dat ze vannacht lekker even nachtje thuis slaapt voor we haar morgen naar andere opa en oma brengen
Valt gelukkig mee, maaaaaar ik blijf eigenlijk wel in de schaduw. Na 5 minuten in de zon is t voor mij te heet
Ik vind t echt heerlijk dat het dit weer is maar ik ga niet vol in de zon dat hou ik echr niet vol ben wel wat meer benauwd weet niet of dat er mee te maken heeft haha maar als ik dan zie dat het volgend weekend 10 graden minder is kan ik daar wel echt van balen Ahh fijn dat je dochter nu even lekker thuis is! Ook wel fijne afleiding nu met het wachten tot het zo ver is haha ben erg benieuwd hoe je bevalling zal zijn!
Tis voor mij ook echt de eerste keer in mn leven dat ik er last van heb. En met een tuin op t zuiden en de zon nog laag waardoor zonnescherm geen nut heeft, kan ik ook niet echt in de schaduw zitten.
Ahh ja dat maakt het helemaal lastig als je ook geen schaduw hebt! In de schaduw is het dan wel lekker nu maar veel afwisselen met binnen en buiten hahah
Gauw even parasol (laten) regelen Wij zitten ook op t zuidwesten en t zonnescherm geeft nu nog hooguit schaduw aan de woonkamer idd, eind van de dag ook niet meer Maar zonder extra parasols zou t echt geen doen zijn hier nee. Zag er van de week ergens in de aanbieding 3m doorsnede voor 30’euro (zonder voet), maar vond m erg meevallen qua prijs .
Hier 2 uurtjes op bed gelegen vanmiddag. Heerlijk geslapen haha. Die slechte nachten breken me op. Heb ook veel binnen gezeten op de bank vandaag. Ik kan ook slecht tegen de zon.
Hier zit ik nu even lekker in de tuin! Het is nu wel lekker buiten! Dus dan nu maar even van nemen hahah
Warmte: kan er normaal goed tegen, maar nu ook iets minder. Vandaag wel de hele dag buiten geweest in de tuin (op et zuiden) want ons meisje is 3 geworden ❤ we hebben een super leuke dag gehad, maar ben wel gesloopt. Vanaf half 12 tot 5 uur constant visite gehad. Wel vermoeiend, maar toch gezellig. En ons meisje heeft ervan genoten. Dat is het belangrijkste❤
Van harte gefeliciteerd met je dochtertje! Dan is het echt heerlijk weer voor een buiten verjaardag! Nu lekker met je beentjes omhoog haha
Gefeliciteerd. Was idd een prachtige dag. Je hebt iig alle troep dan niet binnen. Dat scheelt wel weer.
@Mom86 gefeliciteerd met jullie dochtertje @lautjuh85 vervelend dat je zo slecht slaapt! Gelukkig heb je wel vanmiddag even kunnen slapen, nog even en dan heb je verlof dan kan je vaker overdag een dutje doen @BabyFG succes met het plaatsen van de ballon! Spannend allemaal. Maar het einde is in zicht voor jou Ik kan de warmte wel goed hebben. Ben deze zwangerschap ook juist continu een koukleum geweest (normaal ook wel hoor haha), dus ik vind de warmte juist wel fijn
Kreeg vanmiddag ook hoofdpijn door de zon op m’n bol. Toch maar schaduw opgezocht. @Mom86 gefeliciteerd met jullie dochter, prachtig weer erbij voor de verjaardag. zijn er nog dames die met vakantie gaan een dezer dagen?