Laatste 10 weken afteltopic! Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Oh jeetje wat spannend. Ik hoop dat ze zich snel meld.

2. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Jeetje dat klinkt wel eng zeg. Dan ga je steeds met veel zenuwen naar die ctg. Sterkte. Op welk termijn willen ze je inleiden?

3. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Dikke knuffel voor jou, wat een heftig gedoe lijkt me dat. Hopelijk toch alles goed met je kleine.

4. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Nou indd hoop dat ze zelf na 37 weken denkt ik kom er wel uit pff

Jaa het is echt verschrikkelijk elke x als dat ding word aangesloten en t hartje klopt is t een enorme gestusstelling maar soms gaan er zulke wisselende dingen door je heen word er echt gek van.

Inleiding staat nu gepland voor 6 mei ( als k ballonnetje nodig heb krijg ik die 5 mei in de avond en moet dan al blijven )
    Ben dan 38+3

miniVosje en Babyvijf vinden dit leuk.
  5. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Lief dankjewel ❤

6. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw

So das dus nog wel een tijdje. Zeker als je telkens in spanning zit. Ga voor je duimen dat de kleine zich spontaan eerder meldt. Dikke knuf

7. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Mooi @Babyvijf fijn als je zulke liefdevolle mensen om je heen hebt.

Oh spannend zeg @lerana is er ook een reden vanwaar ze baby zo rustig is? Of is dat de hele zwangerschap al zo rustig?

8. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    @lerana wat spannend dan elke keer zeg! Zijn je ctg’s verder wel goed of zien ze daar ook op dat ze rustig is?

9. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Whahah wat wel erg is nu als ik lekker op de bank zit, half lig op lounge gedeelte in mijn kloffie en die kleine geeft een trap voetjes zitten rechts bij me ribben gaat heel me tetje heen en weer:roflmao::roflmao::roflmao:

Siem98, miniVosje, Kimberley92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik heb niet meer zoveel gereageerd de laatste dagen ;)
    Kleine update: ivm minder leven heb ik gisteravond een ctg gehad. Deze liet een hartslagdalinv zien welke normaliter zorgelijk zou zijn. Maar bij mij kwam het hoogstwaarschijnlijk ondat ik nog op mn rug lag. Toen ik naar mn zij ging was het weer netjes. Maar door die daling wilden ze me vandaag in de ochtend weer zien. Als het dan weer een daling liet zien, zou de kleine vandaag gehaald worden.
    Vanmorgen dus weer geweest, maar een prima ctg gehad :)
    Vannacht wel erge krampen gehad en nog contact gehad met ziekenhuis. Wilde het nog een uurtje aankijken thuis en toen is het toch weggezakt. Gister was het vruchtwater ook aan de mindere kant. Wel voldoende. Vandaag was het voldoende. Dus dat zal ook goed zitten ;)
    Nu de dagen verder aftellen voor de geplande ks volgende week :)

peque en Babyvijf vinden dit leuk.
  11. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Oh jeetje ook al zo spannend!! Ik hoop dat de kleine nog een weekje blijft zitten en elke dag van zich laat horen.

Mammielove vindt dit leuk.
  12. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Jeetje wat een spanning hier. Lijkt me erg stressvol als je je kindje niet meer voelt. Sterkte meiden.

Hier nog lekker een dagje vrij. Morgen en vrijdag werken en dan weer 5 dagen weekend :D

miniVosje, Phoebe, Babyvijf en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw

He bah. Ook al zo in spanning gezeten. Gelukkig is alles goed. Toch wel lekker aftellen als je echt een vaste datum weet.

Mammielove vindt dit leuk.
  14. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    Nou hier heerlijk geslapen tot 6 uur vanmorgen mijn man ging naar het werk fijn, doeg
    Ik draai mij om en voel rond mijn knap echt heel apart dacht echt wat is dat nou. Na en min of 5 draai ik mij en ja hoor guts vruchtwater geen twijfel mogelijk tot dan toe gewoon droog en geen twijfel gehad. Nu dus met gebroken vliezen verloskundige is net geweest had nog geen weeen dus geen ontsluiting gecheckt. Gaat ze net weg begint mijn rug wat te rommelen nou ben benieuwd. Anders vanavond o
    of morgenochtend richting ziekenhuis ivm 24 uur vliezen gebroken gaan we vanavond verder overleggen. Maar we gaan het zien. Net heeft mijn vriendin mijn zoontje meegenomen die vrolijk zwaaiend afscheid nam en nog roept mama gaat baby ophalen heerlijk denk dat hij denkt dat ik die bij de albert heyn uit het schap haal. Was het maar zo. Fijn dat hij vrolijk weg ging ze gaan nu eerst lekker zwemmen etc. Dus die heeft feest.

En nu afwachten zal niet lang meer duren voordat onze gup er is ben benieuwd.

hoop28, Siem98, miniVosje en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw

Ohhh nu gaat t echt gebeuren. Hopelijk zetten de weeen snel door .succes .

16. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Spannend @jadie, heel veel succes! Hoop dat je snel je baby in je armen hebt :)

17. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Oh ja het gaat beginnen!!! Heerlijk zo je zoontje. Hopelijk komen de weeen snel.

18. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Ik ben mijn eerste vrije dag maar direct begonnen met alle babywasjes! Misschien heeft mijn man toch een beetje gelijk en heb ik inderdaad meer dan genoeg kleertjes gekocht :roflmao:

miniVosje, Babyvijf en Phoebe vinden dit leuk.
  19. Gwenvd

Gwenvd Bekend lid

3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    @lerana wat een spanning nu zeg elke keer. Hebben ze een verklaring of is ze gewoon heel rustig?

@Mammielove ook al spanning... hoe is t nu? Rustig of nog gerommel?

@jadie ooohh wat spannend!!!! Hopelijk komt het snel op gang! Heb je verdere voortekenen gehad? Ben ik erg benieuwd naar :) heel veel succes en hopelijk snel weeen.

@Lily94 hahah geniet lekker van de baby wasjes, en nooit genoeg kleertjes he ;)

Ik verplicht mezelf tot niks doen... ben vreselijk onrustig dus het is niet makkelijk.

Lily94 en Babyvijf vinden dit leuk.
  20. Xivanka

Xivanka Actief lid

21 mrt 2017
    233
    287
    63
    OH!!! Succes!! Wat heerlijk zo'n vrolijk zoontje!

Deel Deze Pagina