Lief dankjewel hoop het ook echt!! Nee ze weten het niet zo goed ze kunnen niets vinden wat de oorzaak is ze zien het wel maar waarom is niet echt te verklaren.. Haat hartslag is wel goed verder maar ze zien wel ook dat ze wat rustig is Ohh spannend!! Gelukkig was het uiteindelijk wel allemaal goed! Nu aftellen tot de kleine gehaald word! Ohhh wat spannend!!! Heel veel succes alvast hopelijk zetten de weeën snel door en heb je een fijne bevalling!! Nee er is geen verklaring voor ze weten het niet zo goed wat de reden is dat ze ineens zo rustig is
@jadie succes met afwachten nu! Heerlijk dat het bijna zo ver is nu! @lerana vreemd dat ze je dan nog zo lang door laten lopen terwijl het beeld afwijkend is... hopelijk besluit ze snel zelf te komen!
Jaa omdat de hartslag snelheid wel goed is verder en ze geen diepe daling heeft willen ze liever wachten met inleiden. Lig er nu aan en alweer een tijd een hartslag zonder echt veel pieken
Uitgerekende datum ** April ** 16 april: - Muggenstift - 28 jaar - 1e kindje - meisje 22 april: - MamaZijnIsDeBom - 34 jaar - 3e kindje - jongen 23 april: -Jadie- 36 jaar- 2e kindje- verrassing 29 april: -Xivanka - 32 jaar - 2e kindje - meisje **Mei** 5 mei: - Mammielove - 32 jaar - 3e kindje - jongen 6 mei: - kokjes - 27 jaar - 3de kindje - meisje 7 mei: - BabyFG - 31 jaar - 2e kindje - jongen 10 mei: - Newbornstar - 29 jaar - 3e kindje - jongen - xxmamaxx2016 - 26 jaar - 3e kindje -meisje - Gwenvd - 31 jaar - 2e kindje - jongen 17 mei: - Lerana - 28 jaar - 2e kindje - meisje 23 mei: - Hoop28 - 31 jaar - 2e kindje - jongen 24 mei: - Soturi - 25 jaar - 1e kindje - meisje 28 mei: - Mom86 - 32 jaar - 4e kindje - meisje **Juni** 1 juni: - februarimama - 33 jaar - 3e kindje - meisje 4 juni: - Lesliefje - 26 jaar - 2e kindje - meisje 5 juni: - Jolicoeur - 36 jaar - 1e kindje - meisje 6 juni: - Babyvijf - 31 jaar - 5e kindje - verrassing 7 juni: - lily94 - 24 jaar - 1e kindje - meisje - Kimberley92 - 26 jaar - 1e kindje - jongen 11 juni: - lautjuh85 - 34 jaar - 3e kindje - jongen 13 juni: - minivosje - 27 jaar- 1e kind - jongen 24 juni: - mamamijn - 30 jaar - 3e kindje - verrassing 25 juni: - Dana1989 - 30 jaar - 2e kindje - jongen
Hey dames, ik lees al even mee maar duik er nu toch in! Nog iets minder dan 8 weken. Mijn oudste kwam met 38 weken en de (nu nog) jongste met 39.1 dus ik ga er een beetje vanuit dat ik nu over 8 weken al volop aan t knuffelen en verzorgen ben. @Mammielove je hebt t nog even spannend gemaakt zeg, fijn dat t nu wel beter was. @jadie zo begon mijn eerste bevalling ook: succes! @lerana ook even spannend, jij ook succes! Ik ga zo met mijn meiden nog even wat zomerjurkjes inslaan, ik had ze beloofd dat we ruim op tijd hun zomerkasten klaar zouden hebben en dat moet dan lukken
Hier ook heel onrustig. Wordt een beetje gek van mezelf. Probeer stil te zitten, want ben lichamelijk echt op vandaag, maar toch sta ik steeds weer op.
Hier gaat t goed nu. Af en toe een steekje en een harde buik, maad niet noemenswaardig. Hopelijk blijft dat zo, want heb wel weer zin in een goede nacht
Welkom Hier met 40w, 38w4d en 38w bevallen. Dus ga er ook stiekem vanuit rond de 38 weken te bevallen. Maar ben wel bang dat t juist daardoor extra tegen gaat vallen als ik eroverheen ga. Leuk shoppen met de meiden. Veel plezier. Ik heb er helaas geen energie voor. Maar wij doen t op de veranda in t zonnetje dan maar online hihi .
Uitgerekende datum ** April ** 16 april: - Muggenstift - 28 jaar - 1e kindje - meisje 23 april: -Jadie- 36 jaar- 2e kindje- verrassing 29 april: -Xivanka - 32 jaar - 2e kindje - meisje **Mei** 5 mei: - Mammielove - 32 jaar - 3e kindje - jongen 6 mei: - kokjes - 27 jaar - 3de kindje - meisje 7 mei: - BabyFG - 31 jaar - 2e kindje - jongen 10 mei: - Newbornstar - 29 jaar - 3e kindje - jongen - xxmamaxx2016 - 26 jaar - 3e kindje -meisje - Gwenvd - 31 jaar - 2e kindje - jongen 17 mei: - Lerana - 28 jaar - 2e kindje - meisje 23 mei: - Hoop28 - 31 jaar - 2e kindje - jongen 24 mei: - Soturi - 25 jaar - 1e kindje - meisje 28 mei: - Mom86 - 32 jaar - 4e kindje - meisje **Juni** 1 juni: - februarimama - 33 jaar - 3e kindje - meisje 4 juni: - Lesliefje - 26 jaar - 2e kindje - meisje 5 juni: - Jolicoeur - 36 jaar - 1e kindje - meisje 6 juni: - Babyvijf - 31 jaar - 5e kindje - verrassing 7 juni: - lily94 - 24 jaar - 1e kindje - meisje - Kimberley92 - 26 jaar - 1e kindje - jongen 11 juni: - lautjuh85 - 34 jaar - 3e kindje - jongen 13 juni: - minivosje - 27 jaar- 1e kind - jongen 24 juni: - mamamijn - 30 jaar - 3e kindje - verrassing 25 juni: - Dana1989 - 30 jaar - 2e kindje - jongen
Hier ook online geshopt voor zoontje, lekker zomer kleertjes. Nu voor het eerst wat last van de warmte.
@jadie spannend succes met de bevalling. @lerana wat vervelend dat je elke dag naar het ziekenhuis moet, sterkte. Wat rommelt het bij veel dames zeg. Succes Hier net terug van de vk, kindje is aan het indalen, dus gaat de goede kant op.
Welkom!!! Veel plezier met shoppen vandaag! Wat fijn dat de kleine al is begonnen met indalen! Is dat ook weer een zorg minder!
o lijkt me zo fijn om gewoon online te kunnen shoppen en ik begin het steeds meer te leren maar het gaat nog niet heel soepel samen . Ik vond dit ook wel even fijn, met die 2 grote meiden die van alles uit de rekken halen en vervolgens in de pashokjes verdwijnen. De opbrengst viel tegen maar das niet erg want er is ook al een boel wel in huis.