Uitgerekende datum ** April ** 16 april: - Muggenstift - 28 jaar - 1e kindje - meisje 23 april: -Jadie- 36 jaar- 2e kindje- verrassing 29 april: -Xivanka - 32 jaar - 2e kindje - meisje **Mei** 5 mei: - Mammielove - 32 jaar - 3e kindje - jongen 6 mei: - kokjes - 27 jaar - 3de kindje - meisje 7 mei: - BabyFG - 31 jaar - 2e kindje - jongen 10 mei: - Newbornstar - 29 jaar - 3e kindje - jongen - xxmamaxx2016 - 26 jaar - 3e kindje -meisje - Gwenvd - 31 jaar - 2e kindje - jongen 17 mei: - Lerana - 28 jaar - 2e kindje - meisje 23 mei: - Hoop28 - 31 jaar - 2e kindje - jongen 24 mei: - Soturi - 25 jaar - 1e kindje - meisje 28 mei: - Mom86 - 32 jaar - 4e kindje - meisje **Juni** 1 juni: - februarimama - 33 jaar - 3e kindje - meisje 4 juni: - Lesliefje - 26 jaar - 2e kindje - meisje 5 juni: - Jolicoeur - 36 jaar - 1e kindje - meisje 6 juni: - Babyvijf - 31 jaar - 5e kindje - verrassing 7 juni: - lily94 - 24 jaar - 1e kindje - meisje - Kimberley92 - 26 jaar - 1e kindje - jongen 11 juni: - lautjuh85 - 34 jaar - 3e kindje - jongen 13 juni: - minivosje - 27 jaar- 1e kind - jongen 17 juni: - Kikker1 - 35 jaar - 3e kindje - meisje 24 juni: - mamamijn - 30 jaar - 3e kindje - verrassing 25 juni: - Dana1989 - 30 jaar - 2e kindje - jongen
Ik vind het heerlijk om met mijn dochter van 7 te shoppen, maar heb zoveel last van mijn onderrug dat ik niet meer zo ver kan lopen. Dus nu maar even online. Ze moest nieuwe sandalen en een zomerjas
Precies dat, de mijne zijn 7 en 9 en dan is het echt wel leuk om er even op uit te gaan samen. Wanneer dat niet meer gaat is dat natuurlijk geen optie. Dit is mijn eerste zwangerschap waarin ik na de 20 weken nog steeds rondwandel (waggel is beter omschreven) en kan gaan. Bij de eerste zwangerschappen heb ik echt flinke bekkeninstabiliteit gehad en daar waren we nu op voorbereid maar daar is maar weinig van over dit keer
Vandaag weer zo een dag dat ik wou dat ik al zes weken verder was. Denk toch weer teveel gedaan de afgelopen dagen. Ik shop heeeel veel online. Maar af en toe gewoon lekker door die winkels slenteren met mn meiden vind ik echt heerlijk. Zodra t weer kan, ga ik t zeker weer doen. Want ze missen t wel, nu mama zo beperkt is. Gelukkig hebben ze een lieve oma die ze af en toe nog even meeneemt om te winkelen.
Lieve Dames, De zwaarste dagen van t jaar zitten er dan eindelijk op. Vandaag lekker vroeg mn bedje in, en morgen weer een nieuwe dag en focussen op mn meiden en de kleine in mn buikie. Ons zoontje draag ik natuurlijk elke dag met me mee, maar vaak op een veel positievere manier in gedachte dan deze afgelopen dagen dat ik aan alle ellende denk toen we hem verloren. Ik wil jullie allemaal uit de grond van mn hart bedanken dat ik me hier mocht uiten de afgelopen dagen en voor jullie steun. Het heeft me erg goed gedaan en gaf me net dat beetje extra om door die dagen heen te komen. Super bedankt!
Ik vind je echt een enorm sterke vrouw! Je bent een topper! En vind het zo knap hoe jij met alles omgaat! Vind het fijn te horen dat het je geholpen heeft om hier is gevoelens te kunnen delen en verder nogmaals een mega dikke knuffel voor jou!!! ♡
Uitgerekende datum ** April ** 16 april: - Muggenstift - 28 jaar - 1e kindje - meisje 23 april: -Jadie- 36 jaar- 2e kindje- verrassing 29 april: -Xivanka - 32 jaar - 2e kindje - meisje **Mei** 5 mei: - Mammielove - 32 jaar - 3e kindje - jongen 6 mei: - kokjes - 27 jaar - 3de kindje - meisje 7 mei: - BabyFG - 31 jaar - 2e kindje - jongen 10 mei: - Newbornstar - 29 jaar - 3e kindje - jongen - xxmamaxx2016 - 26 jaar - 3e kindje -meisje - Gwenvd - 31 jaar - 2e kindje - jongen 17 mei: - Lerana - 28 jaar - 2e kindje - meisje 23 mei: - Hoop28 - 31 jaar - 2e kindje - jongen 24 mei: - Soturi - 25 jaar - 1e kindje - meisje 28 mei: - Mom86 - 32 jaar - 4e kindje - meisje **Juni** 1 juni: - februarimama - 33 jaar - 3e kindje - meisje 4 juni: - Lesliefje - 26 jaar - 2e kindje - meisje 5 juni: - Jolicoeur - 36 jaar - 1e kindje - meisje 6 juni: - Babyvijf - 31 jaar - 5e kindje - verrassing 7 juni: - lily94 - 24 jaar - 1e kindje - meisje - Kimberley92 - 26 jaar - 1e kindje - jongen 11 juni: - lautjuh85 - 34 jaar - 3e kindje - jongen 13 juni: - minivosje - 27 jaar- 1e kind - jongen 17 juni: - Kikker1 - 35 jaar - 3e kindje - meisje 18 juni: - Luipaard88 - 30 jaar - 2e kindje - jongen 24 juni: - mamamijn - 30 jaar - 3e kindje - verrassing 25 juni: - Dana1989 - 30 jaar - 2e kindje - jongen
Uitgerekende datum ** April ** 16 april: - Muggenstift - 28 jaar - 1e kindje - meisje 23 april: -Jadie- 36 jaar- 2e kindje- verrassing 29 april: -Xivanka - 32 jaar - 2e kindje - meisje **Mei** 5 mei: - Mammielove - 32 jaar - 3e kindje - jongen 6 mei: - kokjes - 27 jaar - 3de kindje - meisje 7 mei: - BabyFG - 31 jaar - 2e kindje - jongen 10 mei: - Newbornstar - 29 jaar - 3e kindje - jongen - xxmamaxx2016 - 26 jaar - 3e kindje -meisje - Gwenvd - 31 jaar - 2e kindje - jongen 17 mei: - Lerana - 28 jaar - 2e kindje - meisje 23 mei: - Hoop28 - 31 jaar - 2e kindje - jongen 24 mei: - Soturi - 25 jaar - 1e kindje - meisje 28 mei: - Mom86 - 32 jaar - 4e kindje - meisje **Juni** 1 juni: - februarimama - 33 jaar - 3e kindje - meisje 4 juni: - Lesliefje - 26 jaar - 2e kindje - meisje 5 juni: - Jolicoeur - 36 jaar - 1e kindje - meisje 6 juni: - Babyvijf - 31 jaar - 5e kindje - verrassing 7 juni: - lily94 - 24 jaar - 1e kindje - meisje - Kimberley92 - 26 jaar - 1e kindje - jongen - Mila27 - 28 jaar - 2e kindje - jongen 11 juni: - lautjuh85 - 34 jaar - 3e kindje - jongen 13 juni: - minivosje - 27 jaar- 1e kind - jongen 17 juni: - Kikker1 - 35 jaar - 3e kindje - meisje 18 juni: - Luipaard88 - 30 jaar - 2e kindje - jongen 24 juni: - mamamijn - 30 jaar - 3e kindje - verrassing 25 juni: - Dana1989 - 30 jaar - 2e kindje - jongen
@Muggenstift hoe gaat het daar? Ben je overtijd aan het lopen of lekker de kleine dame aan het knuffelen? @jadie ik denk dat we met zijn allen extra aan het kijken zijn naar deze post om te zien hoe het bij jou verloopt
@Babyvijf ik vind het ook erg knap van je! Hier heb ik dus een nieuwe tik ontdekt Heb van mijzelf krullen in mijn haar en ga dus echt niet meer met nat haar slapen wat ik eerder wel deed. Nu moet ik het eerst droog föhnen want anders ben ik bang dat het alle kanten op staat als er ineens iets gebeurt
Spannend al dat gerommel en minder leuk voor de dames aan de ctg. Ik duim voor je @jadie dat het goed mag verlopen en voor de dames die nu in spanning wachten dat het gerommel door gaat zetten ! Ohja en welkom aan de nieuwe meiden! 36 weken! Nog 1 dagje en ik zit op het termijn dat mijn dochtertje werd geboren. Gek he, vind het doodeng. Nog 2 weken en ik word ingeleid. Vrijdag afspraak bij de gynaecoloog, hopelijk dan een datum prikken!
Ik ben me al een beetje aan het voorbereiden, door mn huisje even grondig schoon te maken. T minst slimme was door mn doos te ontharen met ontharingscreme. Vreselijk!! Brandend gevoel aan over gehouden, gelukkig helpt sudo creme niet alleen voor baby billetjes hahah. Hoop nie dat er vanacht wat gebeurd, anders zit ik met een doos sudo creme haha.
Hoi meiden, Ik ben inmiddels bevallen van een gezonde dochter. Na wat kleine opstartproblemen en een dagje en nachtje in de couveuse is alles nu oke.
Jeetje wat is er sinds gisteren veel gebeurd hier. @BabyFG gefeliciteerd met jullie zoon! Erg mooie naam! @jadie Waarschijnlijk ben je inmiddels al bevallen. Hopelijk is alles goed gegaan! @de dames die elke dag/vaak naar huis ziekenhuis moeten: heel veel succes, lijkt me ontzettend vermoeiend Wij zijn er gisteren achter gekomen dat we toch nog wel wat dingetjes nodig hebben. Zoals luiers, sudocreme etc. Dus dat ga ik volgende week maar eens kopen/mijn man laten halen/bestellen
Uitgerekende datum ** April ** 16 april: - Muggenstift - 28 jaar - 1e kindje - meisje 23 april: -Jadie- 36 jaar- 2e kindje- verrassing 29 april: -Xivanka - 32 jaar - 2e kindje - meisje **Mei** 5 mei: - Mammielove - 32 jaar - 3e kindje - jongen 6 mei: - kokjes - 27 jaar - 3de kindje - meisje 7 mei: - BabyFG - 31 jaar - 2e kindje - jongen 10 mei: - Newbornstar - 29 jaar - 3e kindje - jongen - xxmamaxx2016 - 26 jaar - 3e kindje -meisje - Gwenvd - 31 jaar - 2e kindje - jongen 17 mei: - Lerana - 28 jaar - 2e kindje - meisje 23 mei: - Hoop28 - 31 jaar - 2e kindje - jongen 24 mei: - Soturi - 25 jaar - 1e kindje - meisje 26 mei: - Noxe - 32 jaar - 2e kindje - jongen 28 mei: - Mom86 - 32 jaar - 4e kindje - meisje **Juni** 1 juni: - februarimama - 33 jaar - 3e kindje - meisje 4 juni: - Lesliefje - 26 jaar - 2e kindje - meisje 5 juni: - Jolicoeur - 36 jaar - 1e kindje - meisje 6 juni: - Babyvijf - 31 jaar - 5e kindje - verrassing 7 juni: - lily94 - 24 jaar - 1e kindje - meisje - Kimberley92 - 26 jaar - 1e kindje - jongen 11 juni: - lautjuh85 - 34 jaar - 3e kindje - jongen 13 juni: - minivosje - 27 jaar- 1e kind - jongen 24 juni: - mamamijn - 30 jaar - 3e kindje - verrassing 25 juni: - Dana1989 - 30 jaar - 2e kindje - jongen
Zo de wagen is binnen , Morgen een groei echo ben benieuwt ze is echt super actief maar het liefst hoor je niet dat je kindje wat achterloopt ofzo. @Noxe Ik heb nog wat luiers over van mijn zoontje en een luiertaart crèmes heb ik bergen van en die mini versie kreeg ik een paar keer van sudo, En ik doe aan wasbaar luieren maar wegwerp in huis hebben is altijd fijn .Ben trouwens met wasbaar begonnen omdat mijn zoontje luieruitslag kreeg en ik alles ging proberen waaronder wasbaar (en ja als je dat aanschaft dan kan je het maar beter gebruiken )