Laatste 10 weken afteltopic! Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ah shit, dat is balen :(

2. Xivanka

Xivanka Actief lid

21 mrt 2017
    233
    287
    63
    @jadie @xxmamaxx2016 gefeliciteerd!!!

Ik lig ook nog plat :( heb al een paar keer geprobeerd op te staan, maar even naar het toilet leek al te veel voor mijn bekken.
    Het begint erop te lijken dat ik alsnog overtijd ga lopen. Dat was totaal onverwacht en erg pijnlijk. Maar we proberen positief te blijven!! Stiekem hoop ik nou wel dat ze niet op koningsdag geboren wordt.. Maar we zullen het zien.

3. Xivanka

Xivanka Actief lid

21 mrt 2017
    233
    287
    63
    @lerana herkenbaar!! Nu ze eindelijk is ingedaald kan ik helemaal niks meer. Maar toch ben ik blij dat ze eindelijk is ingedaald haha (met 39+1 was het ook echt wel tijd)

4. Gwenvd

Gwenvd Bekend lid

3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    @jadie @xxmamaxx2016 van harte gefeliciteerd! Hopelijk snel naar huis en lekker genieten.

Hier een onrustig nachtje gehad door zoontje en best veel pijnlijke krampen. Nu uitgeput op de bank, gelukkig komt mijn moeder zo.

Babyvijf vindt dit leuk.
  5. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    @Norki Maki ja, ik! In ons vorige huis wilde ik dat niet (voelde me er niet thuis en alles was zo enorm gehorig), in ons huidige huis zou ik heel graag thuis bevallen. Ik herken je twijfel bij verhalen over complicaties.. mijn schoonzusje had 5 weken geleden een spoedkeizersnede en dat ging echt maar net goed, toch blijf ik vooralsnog fijn in mijn eigen bed en badkamer.

Babyvijf en Phoebe vinden dit leuk.
  6. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa snap ik inleiden is toch wel fijn dan ookal maakt het voor jezelf niet beter ze is wel laat ingedaald dan! Heb jij nog wel fysio?

Ahh vervelend van je nacht! Hopelijk zorgen de krampen wel voor wat voorwerk! Lekker rustig aan doen vandaag!

7. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Gefeliciteerd @xxmamaxx2016 en @jadie nu lekker veel knuffelen en babygeur opsnuiven!! Oh heerlijk...alleen het idee al maakt me jaloers haha.

Babyvijf vindt dit leuk.
  8. Xivanka

Xivanka Actief lid

21 mrt 2017
    233
    287
    63
    Nu geen fysio meer, kan ook niet echt meer iets voor me betekenen. En inleiden echt zo laat mogelijk.
    Ben nu 39+3 weken. Al 3 weken langer dan bij mijn dochter! Vind het nu wel tijd worden hoor.....

9. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    @xxmamaxx2016 en @jadie gefeliciteerd met jullie kleintjes! Hopelijk allebei snel naar huis en goed opknappen! Maar vooral lekker babyknuffelen! :)

10. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ah nee snap ik hier het zelfde indd! Al vind ik het masseren wel erg prettig daarom ga ik nog haha maar voor de nachten doet t helaas niets meer. Wat een verschil dan he met je dochter! hopelijk meld dit kleintje zich ook snel!

11. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Rot zeg. Kun je niet ivm je bekken vragen om een inleiding?

12. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw

Fijn dat je moeder even komt. Probeer je rust dan even te pakken.

13. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Net groei echo gehad en die was helemaal goed!! Ze weegt nu 2360 en dat is net iets meer dan gemiddeld. Vitamine uitslag was ook prima en hoef gelukkig geen (9) buisjes meer te vullen voordat ik bevallen ben.
    Ze heeft ook even gekeken of ze haren heeft en dat heeft ze. Ze heeft een paar piekhaartjes :roflmao::roflmao::roflmao:geen kale alien zoals mijn man dat zei.

Bijgevoegde bestanden:

Lesliefje, miniVosje, Mamamijn en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Altijd fijn als de groeiecho goed blijkt te zijn. Wat grappig vd haartjes .ik wist niet dat dat met echo te zien was.

15. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ze willen niet altijd kijken hoor. Ik hoorde hier dat ze het konden zien en had het de vorige keer gevraagd, maar zij wilde toen niet kijken en zei dat kan ik niet zien. Dacht zelf laat maar hoor hier andere verhalen. Vandaag wel leuke echoscoptiste en zij ging wel kijken of ze iets kon zien.

miniVosje en Babyvijf vinden dit leuk.
  16. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Die vervelende bekken ook. Echt balen van de slechte nachten, hier geen betere nacht gehad, dochtertje wel 30 x wakker en dan zelf niet weten hoe je het tot haar kamertje redt. :confused: Zijn bij jullie de kids ook zo lekker ontregelt? Ik vind het echt heel rot maar deze mama kan niet zoveel meer met haar puberpeuter. Ze wil zoveel en ik tel de dagen af.

@Norki Maki ik had het graag gewild. Maar hier is het geen optie. Door de zwangerschapsdiabetes word ik met 38 weken ingeleid. Ik denk dat het een heerlijk iets zou zijn, bevallen in eigen huis. Vertrouwde omgeving, rust, gewoon jezelf kunnen zijn. Ze zeggen dat veel vrouwen het meer rust geeft en dat vergemakkelijkt een bevalling wel enorm. Dus als je kunt, ga ervoor.

Norki Maki en Babyvijf vinden dit leuk.
  17. Xivanka

Xivanka Actief lid

21 mrt 2017
    233
    287
    63
    Ik had vorige week een inleiding kunnen krijgen, maar wil zelf liever geen handelingen aan mijn lijf, en ben nog steeds bang voor een 2e stortbevalling.

Babyvijf vindt dit leuk.
  18. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Hier slaapt de kleine tot u of vier goed. Daarna neem ik der bij ons in bed, anders blijft ze telkens wakker worden.
    Merk overdag heel erg dat ze steeds meer naar mij toe trekt terwijl ze altijd aan papa geplakt was zodra hij thuis kwam. Denk dat ze dus toch wel wat voelt. Ze zegt ook vaak: mijn mama.

hoop28 vindt dit leuk.
  19. Siem98

Siem98 Actief lid

27 aug 2018
    120
    136
    43
    Vrouw
    Meerdere last van worsten voetjes? De mijne zijn echt verschrikkelijk, super dikke enkels ook.
    Wil zo graag mn babyboy in mn armen! Ben benieuwd hoelang hij nog bij mama binnen blijft zitten hoor hahah. Hij beweegt in iedergeval nog lekker en is goed ingedaald. Spannend!

Babyvijf vindt dit leuk.
  20. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    @hoop28 oeh dat is vervelend als je snachts zo vaak eruit moet. M’n jongste heeft nog niks in de gaten, die moet nog 2 worden maar m’n oudste begint ook aardig ontregeld te raken en dat uit zich met ik de broek plassen weer. Terwijl ze keurig zindelijk was. Het herhaald zich gewoon van 2 jaar geleden, toen ik zwanger was van de jongste. Maar toen begon ze ook ineens erbij te stotteren en broek plassen/poepen. Zo sneu! En vervelend. Gewoon heel gevoelig meisje

Deel Deze Pagina