Wat een rust zal het geven!! Ai geen leuke dag zo voor niemand hopelijk gaan de volgende uurtjes beter en optijd bedje in en is het snel morgen.
Hier voor nu nog geen geplande keizersnede. Denk dat we hier ook op een spoed ks uitkomen als er al een ks komt. Hoewel, nog even kijken wat de kleine met de ligging doet. Ondanks dat ze met de 3D echo bij 27 weken en bij de groeiecho bij 30 weken netjes met haar hoofdje naar beneden lag, heb ik het idee dat dat meer momentopnames waren. Heb vaak het idee dat ze overdwars ligt ofzo. Of vreemd op een andere manier. Wel hoog in mijn buik, dus de ruimte om goed te liggen moet er nog zijn. Maar ben toch benieuwd.
Oh nee, dat bedoel ik niet. Ik verwacht een natuurlijke bevalling. En juist omdat er van te voren geen redenen zijn waarom het een keizersnede zou moeten worden, is de enige weg waarop ik een keizersnede zou krijgen een spoedkeizersnede.
Jeehhh eindelijk 30 weken. Ik kom gezellig meelezen. Ik vind deze zwangerschap zooo langzaam gaan. Gefeliciteerd voor de dames die al bevallen zijn. Veel geluk met jullie wondertjes.
Welkom!!! Over een ks ik hoop t echt niet te krijgen! Respect voor iedereen die t krijgt of moet ondergaan maar oh t lijkt me zo verschrikkelijk Lees vaak online dat mensen commentaar hebben op mensen die een ks krijgen dat t een makkelijke weg is ofzo maar t lijkt me juist zoveel zwaarder
Mensen hebben altijd commentaar haha. Ik vind een ks meevallen hoor. 2 ondergaan in 1 jaar tijd en over een paar weken de 3e. Tuurlijk zou ik liever natuurlijk bevallen maar ik vind het echt reuze meevallen
Ik snap dat niet eh, dat vrouwen elkaar over dit soort dingen bashen. Net alsof het een wedstrijdje is wie het “beste” een kind op de wereld kan zetten, ongelofelijk triest
Erg he. Zo gaat het ook met pijnstilling. Zo onzinnig allemaal. Wat maakt het allemaal uit. Zolang het met moeder en kind maar goed gaat, op welke manier maakt helemaal niet uit vind ik.
Ks, pijnstilling, ziekenhuis vs thuis, fles vs borst en zo gaat t maar door. Sneu, alsof je anderen naar beneden moet drukken om jezelf beter te voelen...
Ja precies. Nergens voor nodig toch? Ik heb wel zo mijn voorkeuren. Maar dat is puur omdat ik denk me daar het prettigst bij te voelen. En dat betekent dan ook niet dat ik het andere slecht vind ofzo. Zolang je keuzes maar gebaseerd zijn op wat jij denkt wat het beste is voor jou en je kind toch?
Gefeliciteerd met de baby’tjes!! Ik was beetje grieperig dus even geen puf. T enigste wat ik wel altijd denk als iemand een KS heeft gehad is dat ze geen pijn aan der doos heeft maar man T is een aardige buikwond die je krijgt en die moet genezen, lijkt mij ook erg pittig! Morgen 34 weken, T gaat zo snel! Zijn jullie er al klaar voor? Wanneer zet je een vluchtkoffer ook alweer klaar? Volgens mij is baby echt aan T indalen, houd veel voorweeen en harde buiken maar iets minder messteken gelukkig. Verder slaap ik als een roosje en voel ik me sinds vandaag ook weer lekker energiek. Al loop ik soms best als een oude oma