Laatste 10 weken afteltopic! Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Nou zo sta ik er ook in. Is ook mijn eerste en als het lukt geweldig, lukt het niet dan niet.

Edit: wil het wel geprobeerd te hebben.

Norki Maki, Babyvijf, Siem98 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ja, ik ook. Anders blijf ik mezelf denk ik altijd afvragen wat als...?

Babyvijf vindt dit leuk.
  3. Siem98

Siem98 Actief lid

27 aug 2018
    120
    136
    43
    Vrouw
    Hier zou ik ook heeel graag BV willen geven.
    Hoop dat het me lukt, maar ik ga niet meer geven dan ik aankan natuurlijk. Zal zeker ook niet te snel opgeven.. maar t moet wel natuurlijk niet geforceerd! Spannendd allemaal.

Babyvijf vindt dit leuk.
  4. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113

Ahh meis dat moet je niet doen hoor!! Gewoon schrijven en ook lekker klagen als je daar zin om hebt ook daar is dit topic voor toch!

Lijkt me niet dat ziekenhuis zoiets doet, zou ook wel heel slecht zijn als ze dat wel zouden doen haha. Oh en welkom natuurlijk!

Het begint hier toch wel steeds wat meer te rommelen gister avond steeds voorweeen nu net wakker en alweer last van

miniVosje, Babyvijf en Siem98 vinden dit leuk.
  5. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Haha ik zou daar geloof ik niet zoveel moeite mee hebben, om die datum te veranderen. Ben ik nu een crimineel of aso? ;)
    Lekkere eerste indruk in deze groep. Haha :D

Fijne dag vandaag allemaal!

miniVosje, Lily94, Babyvijf en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Xivanka

Xivanka Actief lid

21 mrt 2017
    233
    287
    63
    Helemaal niet! Dat ik met zoiets moeite zou hebben en jij niet wil toch helemaal niets zeggen over wie of wat je bent? o_O en als ik het omdraai. Ben ik nou een pushover omdat ik er wel moeite mee zou hebben?
    Gewoon hopen dat ze tot na 12en blijft zitten, hebben we gewoon helemaal het probleem niet haha;)

Babyvijf vindt dit leuk.
  7. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Jeetje wat gaat het hier snel. Moet even alles goed terug lezen.

Dames die al bevallen zijn gefeliciteerd! Lekker van genieten.

Ik ga wel borstvoeding geven. Heb mijn eerste 2 jaar borstvoeding gegeven en dat ga ik nu ook weer doen. Ik heb zelf een twee jarige opleiding gehad bij een borstvoedings vereniging en mijn moeder is daar 28 jaar geleden ook contact persoon geweest. Hier genoeg kennis in huis.

Ik loop nu inmiddels bij de bekkenfysiotherapeut en draag een bekkenband ivm bekkeninstabiliteit. Echt super balen. Kan niet meer ver wandelen en ook niet meer fietsen. De kleinste dingen zijn al belastend. Ik ben echt blij dat mijn man nu even 2 weken thuis is zodat hij de grote huishoudelijke taken kan doen hier. Ik heb het echt wel gehad! . Sorry voor het geklaag. Zit er een beetje doorheen door die lichamelijke klachten.

miniVosje en Babyvijf vinden dit leuk.
  8. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Spannend @lerana was je met de anderen ook eerder?

Ik had vannacht ook allemaal soort menstruatie kramp en harde buiken, zou het kunnen zijn dat de baby aan het indalen is? Moet maandag weer heen, zal eens vragen...

Babyvijf vindt dit leuk.
  9. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Nee me dochter is met precies 40 weken geboren ben toen ingeleid ( vliezen gebroken in het ziekenhuis )

Jaa kan best dat je kleine aan t indalen is! Zou toch fijn zijn!

Mamamijn en Babyvijf vinden dit leuk.
  10. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Xivanka, sterkte nog even met de laatste loodjes. Hopelijk komt de bevalling vandaag op gang en beval je vannacht na twaalven!

Babyvijf en Xivanka vinden dit leuk.
  11. Xivanka

Xivanka Actief lid

21 mrt 2017
    233
    287
    63
    Ook jij hebt recht op klagen!! Let op met bekkenklachten hoor, voor je het weet kan je bijna niks meer :(
    ML hier momenteel ook lekker thuis. Kan ik rustig aan doen en kan dochtertje ook lekker naar buiten en met papa stoeien.

Dana1989 en Babyvijf vinden dit leuk.
  12. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Vervelend dat je zoveel last hebt van je bekken! Hopelijk helpt de band voor je! Ik heb ook een lange tijd zo'n band gebruikt maar nu gaat het niet meer krijg er steeds harde buiken enzo van. Maar het is zo vervelend allemaal :( en geen sorry zeggen hoor! Het is gewoon een vervelende pijn!

13. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Klaag inderdaad maar lekker hoor. Er zijn hier genoeg die er ook zo'n last van hebben en het is gewoon echt niet leuk. Je moet toch ergens kunnen klagen? Ik hoop voor je dat zodra de kleine wat lager ligt je daarmee ook wat stabiliteit terug krijgt. Voor nu, hoe moeilijk ook, pas een beetje op jezelf.

14. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ai vervelend!! Ik heb gehoord van anderen dat die bekkenband soms meer last geeft dan zonder. Ik heb hem niet, maar heb ook geen hele grote buik als ik mezelf vergelijk met anderen. Heb wel last van mijn bekken en loop al vanaf week 14 ofzo bij de fysio.
    Wel fijn dat je man er de komende twee weken is en even alles in orde kan maken. Geeft ook rust.

15. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.842
    3.630
    113
    Halleluja, ik ben 30 weken zwanger, dus kom hier ook meelezen en schrijven. Dit wordt ons derde kindje en ik vind zwanger zijn verschrikkelijk met een grote V. Vanaf het begin volop misselijk en overgeven en hoewel het vanaf ongeveer week 26/27 wel iets beter gaat (niet meer dagelijks overgeven), blijft het ellendig en zit ik de dagen af te tellen. Ik zit vanaf november al in de ziektewet en heb door het maanden niets doen en weinig kunnen eten ook geen enkele conditie meer, dus voel me algeheel blehhh. :)

Maar ik ga hier niet constant klagen hoor, ben veel te blij dat ik echt kan gaan aftellen nu! Na 2 jongens krijgen wij nu een meisje, ik ben 6 juli uitgerekend. De boys waren iets eerder, dus daar hoop ik stiekem weer op.

Over de borstvoeding: ik wil het proberen, maar als het niet lukt wordt het ook gewoon zonder problemen flesvoeding. Bij mijn jongens lukte het allebei niet, ze hapten allebei slecht aan en mijn productie kwam traag op gang. Omdat ook die zwangerschappen zo’n hel waren was ik na de bevalling erg toe aan geen gedoe meer aan mijn lijf, dus alle goedbedoelde bv-deskundigen heb ik na een paar dagen weggestuurd en ik heb daarna heerlijk genoten van het ontspannen voeden uit een flesje. En mijn man vond het oprecht heel fijn dat hij ook kon voeden daardoor. Omdat ik op zich best de ervaring van borstvoeding eens zou willen hebben ga ik toch weer een poging wagen nu, maar ik weet wel wat ik niet ga tobben. Lukt het niet zonder al te veel poespas, dan gewoon weer flesjes.

Sterkte aan alle dames die op het laatst lopen!

AmyW, Siem98, Babyvijf en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    @Dana1989 rot voor je zeg. Gewoon lekker klagen hier als dat een beetje oplucht hoor. Tis ook gewoon vervelend en pijnlijk. Sterkte ermee

@Xivanka nou begrijp jou echt dat je niet wilt dat de kleine op deze dag komt, maar hoop dat t iig vanavond begint en je vanacht dan bevalt hahah. Sterkte
    Zo hoop ik dus niet op mn dochtertjes bday te bevallen en t liefst nog twee weken eerder hihi. En dan heb ik ook een datum waarop ik t juist heeeel graag zou willen maar dan ben ik nog maar 37w en 2 dagen dus die kans is heel klein he

@AmyW gezellig dat je er bij komt

@lerana zou mooi zijn als je dit keer zo vroeg bevalt

@Mamamijn ik had dar ook en toen bleek baby idd een stuk ingedaald te zijn.

Hier sla ik dit jaar even t rondje centrum over voor koningsdag. Mn oudste dochter vindt dat niet leuk meer, mn middelste die t wel leuk vind is uit logeren en de jongste boeit t al helemaal niet. Dus ik ben blij eerlijk gezegd dat ik er ff onderuit kom. Want weet nu al dat t lopen me veel pijn zou bezorgen.
    Voor iedereen die wel koningsdag gaat vieren: veel plezier

Dana1989, AmyW, hoop28 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @EdN welkom! Wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Hopen dat je meisje eerder komt.

18. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw

Welkom.
    Jeetje klinkt wel heftig zeg zoooolang die misselijkheid en zeker als je er al twee hebt rondlopen. Sterkte ermee.

19. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @lerana @Xivanka spannend, laat het maar snel beginnen en dat het dan na 12 uur vannacht geboren wordt! Spannend zeg.

20. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    @EdN welkom!!
    @AmyW ook welkom, leuk je hier te zien!!!

AmyW vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina