Joepie de kleine is er. Van harte gefeliciteerd. Maar wat een verhaal zeg. Hopelijk kun je snel een beetje bij trekken qua slaap. Nu lekker knuffelen.
@AmyW Gefeliciteerd! Klinkt als een goede bevalling. Nu wat bijtanken dat je kunt genieten van jouw zoontje. Hier ook wakker geworden met menstruatiekrampen en rugpijn. Ben benieuwd! Nu even ontbijten en dan in douche springen. Ik verwacht er wel niets van hoor. Straks naar mijn schoonouders, die wonen op een uurtje rijden van hier . Best mijn vluchtkoffer e.d. meenemen? @Babynummer2 , ik hoop dat jij de volgende bent!
@AmyW klinkt als een goede bevalling! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Hopelijk krijg je zeer binnenkort meer slaap, klinkt heftig. @Babynummer2 Spannend hoor! Welke termijn zit je nu? @Elianora die zou ik zeker meenemen op zo'n afstand als je al over de 39 weken bent Straks zet het toch door en heeft je baby dezelfde geboorteplaats als jij
Ik duim voor jullie ladies! @Babynummer2 en dat het bij de rommelende dames maar door mag zetten. @Elianora Idd die vluchtkoffer mee
Jeey, vqnmorgen kwam mn voedings nachtjapon binnen, gelijk even aangetrokken om te kijken of ie paste, en hij past Dus in de vluchtkoffer gedaan, nu nog op de reet wachten, en dan is ie klaar Ik dacht dat er drukknoopjes op zaten, maar t zijn normale knoopjes, hopelikk vind ik gauw de handigheid daarin Straks naar een verjaardag, vind t wel heel eng om te gaan, maar mocht t niet gaan kan ik altijd gewoon weer naar huis Man komt vanuit zn werk gelijk daarheen ook, dus terug hoef ik niet alleen Vanmkrgen op de weegschaal gestaan, en ben nu in totaal 15 kilo aangekomen , t is dat ik weet dat t meeste straks weg is, hooelijk gaat t restant ook gauw eraf
Gefeliciteerd @AmyW Hier echt last van de warmte en veel vocht in mijn voeten.. Vraag me af hoe ik mijn laatste werkweek ga overleven, zit thuis continue met mijn benen omhoog. Ik heb altijd dik een uur reistijd en sta altijd in de file en mijn airco werkt ook niet optimaal
Ik ben nu 40+2.. Ik duim en hoop dat ik voor maandag mag bevallen. Het huis is nu helemaal schoon en op orde, dus ze kan echt komen ❤️
Hebben jullie ook dat je je steeds vaker terug trekt in huis? Ik lig ‘t liefst in m’n eentje op de slaapkamer met de rolgordijnen dicht terwijl manlief en zoonlief in de tuin spelen.