Laatste 10 weken afteltopic! Deel 5

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jolicoeur, 27 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Ik heb echt precies hetzelfde, heb er een topic voor geopend en staan goede tips in! Die vind je hier:

https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/hoe-overleef-ik-de-auto-volgende-week.693878/#post-22389722

Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  2. Suthern

Suthern Actief lid

21 dec 2018
    368
    221
    43
    Vrouw
    Bij tijd en wijle, maar meer dat ik niet zo'n behoefte heb andere mensen te spreken. Maar nu lig ik bijvoorbeeld binnen even op de bank, terwijl de rest nog buiten is. Even weer die voetjes omhoog hoor.

3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja!
    Ik was op verjaardagsvisite, en zei om 19 uur dat ik naar huis ging, omdat ik moe was (ik wilde gewoon thuis zijn:oops:) mijn vent is daar gebleven:$

4. Babynummer2

Babynummer2 Actief lid

10 sep 2018
    468
    511
    93
    Vrouw
    Ik zit wel liever thuis nu op dit moment. Vooral ook omdat het ieder moment zou kunnen beginnen en op een ander zit ik gewoon niet zo lekker als thuis.
    Ik loop ook 't liefste zonder bh en broek rond in huis want het zit allemaal voor geen meter meer :p

kellox vindt dit leuk.
  5. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Haha dat herken ik ook ja. Lekker in onderbroek en hemdje door het huis waggelen.
    Spannend hè dat het elk moment kan gebeuren! Heb je ook al nagedacht of je eventueel gestript wil worden mocht dat mogelijk zijn?

Babynummer2 vindt dit leuk.
  6. Babynummer2

Babynummer2 Actief lid

10 sep 2018
    468
    511
    93
    Vrouw
    Jaa super spannend! Nee ik wil niet gestript worden ik laat lekker de natuur zijn loopje met mij doen. Ik ben wel overtijd en wil graag bevallen maar het voelt nog niet helemaal als over tijd omdat ik met onze eerste tot 40+4 heb gelopen. Dus na maandag zal ik me pas echt rot gaan voelen denk ik haha! Of ik moet al bevallen zijn:p

7. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Dan gaan we er gewoon lekker vanuit dat je vannacht bevalt. :D En stiekem hoop ik met je mee te doen. 39 weken precies vind ik wel een mooie tijd. :p

Babynummer2 vindt dit leuk.
  8. Babynummer2

Babynummer2 Actief lid

10 sep 2018
    468
    511
    93
    Vrouw
    Haha jaa hoor is een prima termijn! We gaan ervoor :D

AmyW en San195 vinden dit leuk.
  9. Babynummer2

Babynummer2 Actief lid

10 sep 2018
    468
    511
    93
    Vrouw
    Pfff net ff de schrik van m'n leven gehad. We hadden de poort niet op slot gedaan en onze hond was ineens weg.. We dacht dus dat ie weg was. We hebben wel een half uur gezocht en uiteindelijk vond ik hem in de badkamer :eek:.. Hij reageerde ook helemaal niet als ik hem riep. Kleine rotzak ik ging bijna spontaan bevallen :D

Roodborstje2 en Noxe vinden dit leuk.
  10. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Heerlijk thuis blijven daar heb ik nu al last vast. Dus kan het me bij jullie helemaal voorstellen.

Hopelijk begint de bevalling voor jullie snel meiden.

Hier bijna 34 weken en alles is gewassen. Straks langzaam beginnen aan de vluchttas inpakken. Die kleine ligt echt ingedaald. Doet gewoon een soort van pijn in mijn bekken soms.
    Echt harde buiken of voorweeen heb ik nog niet gehad of heb ze gewoon niet door. Aan de ene kant ben ik daar blij om en aan de andere kant denk ik soms wel eens hmmmm gebeurt er wel wat? Het is toch eigenlijk nooit goed hè haha.

Over een kleine 2.5 weken weer naar de gyn toe voor een laatste groeiecho, afspraak gyn en gesprek met een verpleegkundige. Ben benieuwd. Ook gaan we dan het geboorteplan doornemen. Ook ga ik vragen met wat als de bevalling begint of ik denk dat het begonnen is. Mijn jongste ging van potdicht naar baby op mijn buik in net geen 3 uur. En het had sneller gekund als ik niet een deel had moeten verzuchten omdat de verloskundige er nog niet was o en het bed moest nog op klossen haha. Ben dus als de dood dat ik te laat bel en daardoor langs de snelweg moet bevallen ofzo. Aangezien ik 25 minuten moet rijden en grootste gedeelte over de a2 bij Breukelen en Maarssen. Maar het daar 9 van de 10 keer nou vast staan met file.
    Ben benieuwd welk beladvies ik krijg. Verder zien we wel weer verder. Nu langzaam de verjaardag van mijn oudste voorbereiden. Die wordt 8 juli alweer 8 jaar. Maar voor nu ben ik heel blij dat ik lekker thuis ben en rustig aan kan doen met alles. En ook hier liefst zonder bh.

11. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113

O wat een ontzettende boef zeg. Dat kun je er nu net niet bijhebben. Maar gelukkig terecht.

12. Suthern

Suthern Actief lid

21 dec 2018
    368
    221
    43
    Vrouw
    Oh nee, die hond! Doerak, pfff! Ik zou ook een hartverzakking krijgen.

Ik ging net de adressen op etiketten printen (tip!) op zolder en toen vloog onze poes ook naar boven, moest ik onder het logeerbed schuiven om dat beest weg te halen. Aiaiai.

Kennen jullie dat gevoel van vroeger, op de basisschool ofzo, dat je per ongeluk een split maakte en dan zo'n pijn had tussen je benen? Dat heb ik nu al een week, auw! Zal wel bekkenpijn of een ingedaald hoofd zijn, maar ik ken dit niet zo van de vorige 2 zwangerschappen. Dat was wel ongemakkelijk, maar zo lang pijnlijk? En te bedenken dat dit misschien nog 4 weken duurt..

13. Ezeltjestrikje

Ezeltjestrikje Actief lid

14 jun 2018
    301
    254
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie zoon!

AmyW vindt dit leuk.
  14. Suthern

Suthern Actief lid

21 dec 2018
    368
    221
    43
    Vrouw
    I
    Voorweeën hoeft op zich ook niet hè? Geniet daarvan zolang het duurt haha. Klinkt alsof je misschien weer een turbobevalling tegemoet gaat! Moet je in het ziekenhuis bevallen of is thuis ook een optie?

15. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Nee ik weet dat voorweeen niet hoeven en hoop ook dat ze lang wegblijven.
    Sorry voor de dames die er al heel lang mee lopen.

Ja de kans op turbo is groot. Want de jongste was ook nog niet ingedaald. Deze man ligt er al klaar voor ingedaald en al. Al kan er nog heel wat gebeuren natuurlijk.
    Ik moet in zh bevallen ik ben medisch ivm zwangerschapssuiker.

16. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.718
    1.761
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

AmyW vindt dit leuk.
  17. Elianora

Elianora Actief lid

31 jul 2017
    340
    308
    63
    Vrouw
    We hebben het uitje overleefd, dit was wel de laatste keer zo ver in de auto, want heb wel wat harde buiken gehad.

Ik wou morgen nog naar de zee, maar ik weet niet of dat zo'n goed idee is. Misschien maar rustig thuis blijven.

kellox en AmyW vinden dit leuk.
  18. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Heeeel herkenbaar! Had voor vandaag een saunadagje gepland staan om een beetje te zwemmen zodat baby toch nog mogelijk wat ruimte en een ontspannen bm krijgt om te draaien maar ik had in eerste instantie he-le-maal geen zin! Dat overkomt me normaal NOOIT. (Ben een echte saunaverslaafde) Ik wil momenteel gewoon eigenlijk een beetje mn grot in ofzo, haha.

kellox vindt dit leuk.
  19. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Haha ja zonder bh én onderbroek is nog het beste. Vooral die onderbroeken haat ik want zelfs XL snijdt in mn schaambot/onderbuik. Terwijl ik helemaal niet mollig ben of iets. Mn kont lijkt gewoon evenredig meegegroeid met mn buik

kellox vindt dit leuk.
  20. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    #2060 San195, 23 jun 2019
    Laatst bewerkt: 23 jun 2019
    Morning! Niks gebeurd hier vannacht helaas! Wel weer opgestaan met beetje menstruatie gezeur maar goed dat had ik gisteren ook en zegt niks.

@Babynummer2 Jeetje die bezorgde je even een hartverlamming dus. :roflmao: Jammer dat de baby er niet spontaan uit kwam. Haha.

Deel Deze Pagina