Nee zat niet helemaal mee. Kan nu ook voor mijn gevoel zo mijn bed in en slapen haha. Maar voor jou ook even lekker zeg. Even rustig aan en met de voetjes omhoog en dat vooral zonder je schuldig te voelen naar je zoontje want die gaat leuke dingen doen met opa
Nou, lekker doen dan als je geen andere verplichtingen meer hebt! Ja, wel heel fijn hoor. Bij mijn vader proberen ze mij nu de laatste weken echt goed te helpen met mijn zoontje. Ik kan namelijk niks meer echt doen zonder echt harde buiken te krijgen of pijn. Dus voor hem is dat helemaal niet leuk. 'T enige leuke is dat hij meer achter de TV kan zitten, maar dat is ook niks te hele dag. Dus dan kan ik hem regelmatig even een middag of ochtend brengen zodat hij lekker kan spelen daar en ik niks heb.
Dat hoop ik ook! Toen ben ik ingeleid met 38+5 en is die met 38+6 geboren. Kan ik helaas dus niet mee vergelijken.
O das fijn zeg dat ze zoveel proberen te helpen en nee ook al is het leuk meer tv het is niet alles helemaal niet met dit weer. Maar wat vervelend zeg die harde buiken bij iedere beweging.
Ze heeft me gevraagd of ik gestript wilde worden, ik heb er voor nu nog even nee op gezegd. Ik wil eerst zelf nog even aankijken wanneer het vanzelf op gang komt. Als het woensdag nog steeds niet zover is ga ik bellen of ze me willen strippen. Ik ben er ook gewoon zo zenuwachtig voor... Hoe nuchter ik vorige week nog was zo zenuwachtig ben ik nu
O wauw wat knap zeg dat je nee gezegd hebt zeg. Verder wel alles goed? En wel fijn dat je nu voor jezelf hebt uit kunnen maken dat voor jou de 'grens' woensdag is.
Ja alles was perfect dus voor mij nog geen reden om het te 'moeten' zeg maar. Ik ben ook gewoon zenuwachtig en dat nu met ons mam zit me niet zo lekker als ik vandaag gestript zou worden en zou bevallen.. En woensdag komt het beste uit, dan is mijn schoonzus vrij dus daar kan ik onze dochter dan naar toe brengen die is dan ook al vroeg klaar met school.. Leek me eigenlijk gewoon de perfecte dag om te bevallen... Als het zou lukken
Snap ik helemaal dat het dan niet lekker zit met je moeder en ja d an is woensdag wel ideaal ja. Hopelijk lukt dat en daarna schijnt het ook weer wat 'koeler' te worden
Hier geeft ie voor zaterdag nog 36 graden aan . Maar wij hebben gelukkig airco en het is hier nu 22,5 graden binnen echt heerlijk!
O wauw nee dat schiet niet op. Hier gelukkig vanaf woensdag richting de 26 graden. Nog poepie warm maar beter dan dit. Maar lang leven de airco dan idd.
Sterkte @Babynummer2 heeft ze nog wel getoucheerd? Voor alle rommelende buiken succes hopelijk zet het door! Ik doe een 40 weken dansje
Nee ook niet, ik heb de gewoonlijke controles gehad. Ik hoop gewoon dat ze nog voor woensdag zichzelf aankondigt
Deze nacht goed geslapen en geen krampen meer gehad met de paracetamol, ik denk dat ik die nu standaard zal innemen voor het slapengaan. @Babynummer2 , dan hoop ik dat de kleine zich woensdag aanmeldt! Hier geen airco, maar wel een goede ventilator. Dus lig nu heerlijk plakkerig in de zetel. Ik vind dit echt wel saai hoor, prachtig weer buiten, maar kan er helemaal niks mee. Veel te warm om in onze lounge te zitten . Dus maar in een bunker binnen zitten, want alle rolluiken zijn neer en bankhangen. Net even de garage wat proberen op te ruimen, maar het is te warm en krijg meteen harde buiken/voorweeën. Man heeft deze ochtend boodschappen opgehaald, dus hoef ook niet naar buiten. Meteen maar even wat fris klaarmaken. Morgen weer aan monitor liggen en donderdag ook. Morgenavond misschien nog wat eten met collega's, anders gaat de week wel heeeeel traag. @Mamamijn , hopelijk ook snel een baby!!
Ik heb precies het zelfde dit weer is niet zo leuk voor ons nu.. Ik zit ook alleen maar binnen en kom alleen naar buiten om dochter op te halen of te brengen naar school. Maargoed we doen gewoon lekker rustig aan straks komen er betere tijden als onze baby's zijn geboren
Het rommelt al wel vanaf een week of 37 snachts. Overdag ook heel veel harde buiken. Maar goed met de middelste liep ik ook 4 dagen over. Donderdag moet ik weer heen en dan gaan ze kijken hoeveel ontsluiting ik heb en wat het vervolg plan dan is.