Ja er is duidelijk wat aan de gang want dit heb ik de vorige dagen niet gehad ... Alleen is het constante menstruatiepijn en niet in een patroon.
O wat spannend maar dat het juist nu moet gebeuren hè. Lastig dat het constant is. Kun je niet echt een pijl optrekken. En als je het niet vertrouwd gewoon gaan.
Ja ga er niet vanuit dat ‘t serieus al is. Vanmiddag was alles ook weg maar nu na het eten is t weer een beetje begonnen. Net gedouched en heb ‘t idee dat t weer minder is dus we wachten wel af. Hoop maar dat het vannacht doorzet en anders wachten we weer de dagen.
Spannend allemaal, zal eens kijken hoe dat bij mijn ziekenhuis zit. Kom net onder de douchen vandaan en droog me af zie ik ineens roze afscheiding. Hm misschien komt m’n slijmprop er wel aan
Hier een stukje gewandeld met manlief. Ik wandel al een poos niet meer echt omdat ‘t echt niet fijn voelde maar dacht vanavond ‘baad het niet dan schaad het niet. Eruit met die baby’. Had 2x echt even een pijnlijke wee. Nu zit ik op de bank en is die pijn weer een stuk minder. grrrr .... een beetje jammer.
Krijg net weer nl alert dat 112 weer bereikbaar is. Dus dan zal ziekenhuis ook wel weer bereikbaar zijn
Jep lig nu gevloerd op de bank met m'n voetjes omhoog. Net het zwembad nog opgezet haha, kunnen we morgen een duik nemen
Ik heb weer pijnlijke voorweeën, net weer een paracetamol genomen... ik hoop dat dit niet blijft tot de baby er is, want dat kan nog wel ff duren. Bah!
Ik ben wakker geworden met kramp en verlies ook een beetje bloed.. Gaat het nu beginnen dan?! Pff hoop het zo