Hier zijn de weeen denk ik ook begonnen. Ben ze nu aan het timen maar kan dit zeker herkennen als weeen.. T gaat op en af.
Ik zit hier weer pittige voorweeën weg te puffen en tel de klok af tot we naar ziekenhuis mogen gaan. Daarnet wel wat vochtverlies, dus vraag me af of dit mijn vruchtwater is? Geen idee, ik vertrouw mijn lichaam niet meer, de signalen zijn dubbel. Heb wel de indruk dat de weeën wat intenser zijn.
Ik lig nu aan de ctg. 1cm ontsluiting wat ik dus vanmiddag al had. Als dat na 2 uur nog zo is kan k weer naar huis.
Jeetje meiden gaan we vandaag met zijn allen nu bevallen???? Voor degene die bezig zijn succes en ook voor degene die ingeleid succes. Hopelijk snel duidelijkheid en knuffelen. Jullie baby s denken ook het wordt koeler weer dus we komen nu
Succes voor de dames die ingeleid worden vandaag en bij wie het begonnen is! Ben benieuwd hoeveel baby's er vandaag geboren worden.
Om 06:00 had ik 3cm en waren de weeen echt heel pittig. Gevraagd om een ruggenprik maar dat zou nog wel even duren want ze hadden t erg druk. Nu dus een morfine pompje en wat een geweldig spul is dat. Nu 5cm en ziet er tot nu toe goed uit allemaal.
Oh dames! Veel succes en ik hoop stiekem dat jullie de kleine al vast mogen houden en dat alles goed gegaan is!! Ik heb vanochtend controle gehad in het ziekenhuis en meteen een datum gehad voor de keizersnede! Het komt nu wel echt dichtbij! Het weer is vandaag in ieder geval goed te doen gelukkig want ik heb meteen enorme nesteldrang
Spannend zeg. Lijkt me zo raar om de datum al van te voren te weten. Ik weet voor mij is het week 38 of 39 ivm suiker met insuline maar verder tot nu toe nog echt een verrassing .
Ons prinsesje is vanmorgen na een vlotte bevalling geboren om 05:57 uur. We maken het beiden goed en zijn sinds 08:15 zelfs alweer thuis! ♥️