Ja heb ik ook begrepen indd, nou ik hoop dat ukkie een dezer dagen gewoon zelf nog komt. Hier zojuist een groei echo gehad en ukkie ligt niet meer in stuit Alleen is ze nu heel wild en maakt heftige bewegingen dus ik ben benieuwd woensdag.
@Zonnebloem92 ah goed zo! Braaf met koppie naar beneden hier heb ik ook nog steeds het idee dat ze alle kanten op wiebelt die druktemaker, maar ligt toch al een tijdje braaf vast in bekken
We zijn even bekomen van de heftigste dagen van ons leven. Sinds gisteren terug thuis, want hier in België moet je drie nachten in het ziekenhuis blijven. Donderdagochtend meldde ik me om 6u aan in het ziekenhuis. Klaar om ingeleid te worden. Ik heb die nacht alweer niet geslapen, want had steeds zeer heftige voorweeën. De vele voorweeën bleken toch zijn werk te hebben gedaan, want ik had al 4 cm ontsluiting. Meteen daarna zijn mijn vliezen gebroken en kreeg ik zeer pijnlijke en heftige weeën. Toen gekozen voor epidurale, want na een week geen slaap, moet je echt je krachten sparen voor wat nog komen moet. De epidurale sloeg jammer genoeg niet aan, ze hebben nog extra pijnstilling gegeven, maar helaas. Uur nadien zat ik op 7 cm ontsluiting. Weeën werden heviger en zeer pijnlijk voor een aantal uur lang. Toen bleek dat het een sterrenkijker was. De vroedvrouw liet me in een speciale positie liggen, waardoor ze toch nog goed kwam te liggen. Op een half uur tijd ging ik van 7 naar volledige ontsluiting. Ik kreeg hevige persdrang, maar ze was nog niet ingedaald. Ik was echt op. Toen mocht ik beginnen persen. Ik had het erg lastig. De hartslag van de baby daalde, dus ik gaf al mijn kracht. De gyn heeft me geholpen met een knip en de vacuümpomp. Ze hebben ook op mijn buik geduwd. Maar ze is goed ter wereld gekomen en doet het ontzettend goed. Alles bijeen duurde het zo'n zestal uur. Man en ik vonden het zeer heftig! Borstvoeding begint nu ook op gang te komen, maar het is wel pittig! Veel succes nog aan de andere dames, hopelijk voor iedereen snel een gezonde baby!
Jemig wat een bevalling zeg. Klinkt inderdaad heel heftig. Gelukkig nu lekker thuis en komt de bv goed op gang. Nu lekker gaan genieten van de kleine. En dank je wel voor de beste wensen. Ook hier gaat dat vast wel goed komen.
@Elianora Kan mij voorstellen dat jullie het heel heftig vonden! Nu lekker thuis en bijkomen van alles. @kellox Super leuk dat uitzettingsbevel!
@Elianora dat is even pittig geweest! Behoorlijk vlot ook, 6 uur, voor 1e kindje zeg. Gelukkig is alles uiteindelijk goed gekomen en nu samen herstellen en genieten ❤
Intense bevalling @Elianora! Ik hoop dat je gauw herstelt en evt iemand hebt om erover te praten. Veel liefde gewenst met jullie kindje
Oke, ik word gek denk ik... Mijn tieten en dan vooral rond mn tepelhof en tepels doen zeer, alsof er stuwing is ofzo.. is dit normaal? Tis een prikkelig gevoel en dan weer een soort druk... Ik wird er best wwl gek van
Stuwing is toch echt van binnen dat die melkklieren gaan produceren, niet je tepelhof haha. Mis rare kwaaltjes horen een beetje bij die laatste weken hè..
@Elianora gefeliciteerd! Wat een snelle maar heftige bevalling. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en alles een plekje kan geven.
@kellox hoe gaat het met het uitzettingsbevel? Wil de kleine al luisteren of moet er overlegd worden voor het grovere geschut