Jaa heerlijk! Vandaag de laatste dag kraamzorg, dat valt me wel een beetje zwaar maar ook weer wel fijn dat we straks ons eigen ritme weer kunnen voortzetten. ❤️ Ik zal vandaag vast nog een traantje laten haha. Jolie is een hele lieve makkelijke baby en ze eet en slaapt alleen maar, huilen doet ze alleen als ze honger heeft, dus we zijn gezegend met zon babytje ❤️❤️
Heerlijk zeg. Succes met afscheid kraamzorg en geniet van Jolie maar dat gaat zo te lezen zeker weten lukken
Ach wat fijn dat ze t zo goed doet! ❤ Ik snap dat je een traantje zal laten als de kraamzorg weg gaat, ga ik denk ik ook krijgen Lekker laten gaan
Haha ik ben bang het laatste Die kleine draak maakt echt nog geen aanstalten.... ben vandaag wel jarig dus zou t leukste kadootje zijn!
Wat een draakje zeg. Gefeliciteerd met je verjaardag Ja zou je dat een leuke cadeautje vinden? Samen met je kleine jarig zijn? Nou dan ga ik duimen dat je wens uitkomt? Heb je al kaarsjes uitgeblazen op een taart of cakeje? Misschien even doen en dan een wens doen en niet verder vertellen hè anders komt hij niet uit.
Hoi allemaal! Zou ik mee mogen gaan schrijven? Vandaag gaan de laatste 10 weken in.. spannend oh en @kellox zeg maar tegen Wouter dat ie nog even zn best moet doen vanavond... wie weet helpt het
Ja dat zou ik echt niet erg vinden. Wel mooi eigenlijk. Zijn er al meer jarig in naaste familie vandaag dus tja haha. En mijn eigen verjaardag boeit me toch niet zoveel. Vier t later met hub wel samen eind juli. O jee verschillende hebben zichzelf uitgenodigd vandaag, terwijl ik niks wilde vieren nu Als de vliezen breken trap ik iedereen eruit Ik ben zo slecht in nee zeggen
O wat irritant zeg. O ik kan ook geen nee zeggen hoor maar ik zou hier zo niet blij nee zijn. Als je het wil vieren had zou je diegene wel uitgenodigd hebben. Jemig hier zou ik saggie van kunnen worden
O kan ik me helemaal voorstellen. Kun je ze er niet uitgooien? Kom op ik ken ze natuurlijk niet en zo maar o ik had echt niet zomaar ergens op de stoep gestaan van hoi gefeliciteerd en ik heb mezelf voor borrel uitgenodigd.