Moet me maandag middag melden, wordt dan waarschijnlijk een ballon.. Met mijn termijn is de kans klein dat ik al een paar cm ontsluiting heb.
Omg dat is dan tegelijk idd! En ik alleen als er dan plaats is en evt eerst ballon ook (als t dan nog steeds 1cm is)
Heel toevallig, maar zal vast niet hetzelfde ziekenhuis zijn. Ik hoop toch voor jou dat er het weekend nog wat bij je gebeurd!
Jammer weer! @Girly1985 half haha, komt toch best snel dus moet me mentaal voorbereiden. Morgen wil ik de badkamer soppen en enveloppen voor de geboortekaartjes schrijven, zondag ga ik naar het circus met mijn Kids en dan is het maandag al zo ver Het voordeel van inleiden is wel dat ik oppas voor mijn Kids, mijn paard en de honden kan regelen. Mijn moeder is nog op vakantie en ik pas op haar hond.. Ideale timing
Jeetje zeg dus nog wel even wat voorbereiden maar het zijn geen mega grote dingen. En idd voordeel is opvang regelen kan nu van te voren. Sorry ik ga ook vast een vraag stellen die vaker gesteld is of iets maar wat is de reden van eerder inleiden ook al weer?
Ja dat is dus wel weer prettig. In mijn geval is het zwangerschapscholestase, hiervoor werd ik de vorige keer ook ingeleid.
Mag ik vragen wat dat precies inhoud? Ik kan het googlen hoor maar jij kan het misschien wat beter in jip en Janneke taal uitleggen . Maar alleen als je wilt. Kan me ook voorstellen dat je daar moe van wordt
Is t qua jeuk een beetje te doen of wordt dat met de week erger? Wel echt shit zeg. Hopelijk gaat het inleiden een beetje voorspoedig meid! Bij ons allebei. Moet zelf maandag om 14u bellen of er idd plek is en dan half 4 melden. Spannend, maar hoop stiekem nog steeds dat ze zich 1 dezer dagen nog meldt.
Ja dat hoop ik ook. Iedere keer hoop ik dat ze even laat weten hoe het gaat Zelfde als ik zie dat jij iets gepost heb. Dan hoop ik iedere keer dat je zegt: Yes ze is er eindelijk
Ja tuurlijk. Dat is eigenlijk een tijdelijke galophoping in de lever. Deze opeenstapeling van galzuren komen ook bij de baby en kan zorgen voor hartritmestoornissen (en zelfs overlijden).
Het wordt wel erger inderdaad, maar nog te doen in vergelijking met mijn vorige zwangerschap (toen had ik echt extreem hoge waarden) nu zijn ze gelukkig nog lager en heb ik 2 soorten pillen en een zalf tegen de jeuk, maar slaap wel slecht dus ben wel blij niet nog weken door te hoeven lopen. Spannend hé! Hoop inderdaad ook dat het een beetje vlot gaat en makkelijk bij ons, maar duim voor jou dat ze toch zelf komt of dat ze gelijk je vliezen kunnen breken! Collega van mijn moeder is 3 weken terug ingeleid en dat duurde 5 dagen en werd uiteindelijk een keizersnede
Brrrr ja dat zijn wel de ramp scenario's he... was dat haar eerste en ook nog niet zo ver in zwangerschap?