Vanwege drukte door een andere bevalling komen ze mij morgen strippen. Ik vind allemaal goed, als het maar uiterlijk morgen gebeurt . Komt eigenlijk ook wel beter uit want dan is mijn oudste naar de opvang (scheelt weer gedoe). Tenzij die andere bevalling snel gaat, dan bellen ze mij vanmiddag op om misschien alsnog langs te komen. Ik ben benieuwd!
Zo hier op de babykleding na alles gewassen en droog. Nu samen met de kinderen de kinderwagen schoonmaken. Lekker kliederen met water maar ook nog lekker nuttig bezig zijn. Ik vind dit weer echt verschrikkelijk haha. Maar dat ben ik.
Ik ben 4 juni uitgerekend en zoonlief wordt 8 juni 2 jaar. Maar het gaat gewoon door hoor, al komt de baby die nacht De visite kan ook gewoon zelf koffie en taart pakken en mijn man is er ook nog
Gefeliciteerd @Nuage ! Leuke naam zeg en fijn dat hij het goed doet! En aan de ene kant lekker @Noxe dat je nog eventjes een dag zou moeten wachten. Bevallen met dit weer zal ook geen pretje zijn...
Ik ben best wel zenuwaxhtig voor ze afspraak morgen. Ze gaan dan weer een groeiecho doen want vorige week liep die dus op de p99 lijn. Zo benieuwd wat ze gaan zeggen/afspreken als dat nu nog zo blijkt te zijn. Heb morgenochtend de afspraak rond 11:15.
@girlie12 @Mamamijn @San195 zeker fijner om morgen te bevallen dan vandaag. Maar ze is net toch mog even langsgeweest omdat die andere bevalling vlot verliep. Mijn baarmoedermond ligt wel al centraal maar is nog niet verstreken. Ze kon net met haar vingertopje het hoofdje aanraken en ze heeft een strippoging gedaan, maar de vraag is of dit iets gaat doen. Ik hoop dat mijn baarmoederhals zich snel gaat verstrijken, maar ik vrees dat het nog wel even gaat duren. Iemand ervaring mee?
Ja want ze moest keihard op mijn buik duwen om het kindje en beetje naar beneden te duwen, terwijl ze ook van onderen flink kracht moest zetten om erbij te kunnen zeg maar. Niet echt een pretje, maar het kan erger
Jemig zeg dat is echt geen pretje. Ik heb strippen sowieso geen pretje gevonden toen. Ik hoop dat de boel snel verstrijkt en het toch wel iets doet voor je
Ik kan me strippen ook niet als iets prettigs herinneren maar dit klinkt wel naar. Ben benieuwd wat t doet voor je!!
Ik heb ook al 4 strippogingen gehad inmiddels en had exact hetzelfde als jou @Noxe de laatste keer kon ze er net met een vingertopje in en alles aan de buitenkant was wel mooi plat en verstreken en stond open. Alleen vanbinnen potdicht Morgen weer controle plus een poging tot strippen