Ja raar eigenlijk hè. Ze vroeg wel ‘vind je het goed als ik...’ (ze weet dat ik ook eigenlijk niet of zo min mogelijk getoucheerd wil worden), waarop ik meteen ‘nee’ zei. Dus toen zei ze ‘nou dan kan ik dus ook niet zeggen hoe de baby ligt!’ Op een heel geërgerde manier. Daarna vroeg ze of ze dan met 1 vinger mocht proberen te voelen en daar heb ik akkoord voor gegeven. Later vroeg ik of ik dan eigenlijk ook Iets van ontsluiting Had ofzo en toen zei ze dus heel vinnig ‘ja daar heb ik niet op gelet hoor, en zeker niet omdat je zelf ook niets wil weten’. Had echt het idee dat ze het expres niet wilde zeggen omdat ik in mijn bevalplan heb staan dat ik zo min mogelijk handen in mn lijf wil..
Klopt vorige week had ik er nog een berichtje over geplaatst hier volgens mij.. Volgens mij denkt ze dat zo iets normaal is ofzo.. Iets met egoïsme te maken denk ik Ben er een beetje klaar mee eigenlijk, maar goed nu weer chill en zo dadelijk weer proberen te gaan slapen
@Noxe dat is wel een heftig uitje geweest met je nieuwe gezin zo! En die lancering, ook zoiets haha! Maar goed dat korte persen was vast niet erg geen na weeen gehad?
Ja jeetje wat een raar verhaal. Kijk je er tegen op dat zij je bevalling gaat begeleiden, of is het een praktijk met voldoende andere verloskundigen? Mijn gynaecoloog verontschuldigde zich zelfs voor het toucheren en het feit dat dat blijkbaar wat diep ging (voelde er zelf gelukkig niks van). Zou het eerder andersom verwachten. Verloskundigen hebben meestal toch een wat .... meer meelevende aanpak ofzo.
Jeetje wat een verhaal. En wat een eerste familieuitje dat zie je ook graag anders. Dat is wat je noemt een snelle bevalling. Gelukkig had je niet echt een inleiding nodig. Die kleine was dus al bezig met zelf komen eigenlijk. Knuffel ze en hopelijk voelt je zoontje zich snel weer beter
@Annebeth We kregen voor de oudste een wekadvies en om elke 2 uur hem te laten interacteren met iets (boekje, babbeltje etc). Dus mijn man had ook een slechte nachtrust . Gelukkig konden we beiden in de middag bijslapen. @Weereennieuwemama Ja ik mocht persen met 9cm omdat ik echt niet meer anders kon en in paniek begon te raken. Toen had degynaecoloog iets van ‘doe maar, ga maar persen die laatste cm komt er waarschijnlijk wel tijdens het persen’, maar ik was te snel met hem eruit werken . Hechtingen vielen overigens heel erg mee! @AmyW Een paar naweeen wel, maar niet heftig ofzo. @Girly1985 Dank je wel!
Morning! Ik ben al even wakker. Heb last van m’n buik, maar dan alleen bovenin rondom m’n maag. Beetje kramp gevoel en dan constant. Zal dus geen weeen oid zijn. Ik ken alleen geen buikweeen dus geen idee hoe die voelen? Heb in iedergeval geen harde buik onderin. Voelt een beetje als buikgriep oid .... Ben alleen niet misselijk of iets. Ga er met dit termijn trouwens ook echt niet vanuit, maar kan er niet van slapen dus zal zo even gaan douchen oid..
Hier ook al vanaf 06.00uur wakker van de menstruatiepijn. Word er gek van. Zette het maar eens door...
Sterkte melden! Ik heb überhaupt weinig kunnen slapen van de spanning. Het waait ook weer flink zeg. Bij jullie ook ?
Hij had nu weer t zelfde berichtje gepost als gister. Ik ook rotnacht met die harde wind en pijntjes en menstruatie pijn in m’n rug...
Ik ook constante menstruatiepijn rondom en daarbij (spier)pijn in mijn onderrug. En ook nog eens last van downunder pffff Gisteravond dacht ik echt zo van als het maar niet doorzet, was er bang voor. Ik krijg een geplande ks en ik heb geen zin in een spoedje. Maar nu gaat het op zich wel. Hier heel veel storm en regen. Woon in de hoofdstad, gaat precies zo’n strook over ons heen Vandaag lekker niks doen!! Heb nog wel een stapel enveloppen die nog gedaan moeten worden ooooops
Goedemorgen, grappig kan me bij de voorgaande berichtjes aansluiten, hier ook menstruatie kramp. Misschien als ik straks naar de wc ben geweest dat het wel over is. @Moppiepoppie zou deze verloskundige echt niet meer aan m’n lijf willen. Zou zelfs een klacht van kunnen maken... wat een kenau
Haha huh, ik had ook flinke menstruatiekrampen, ook in mijn rug. Dus ik heb best een slechte nacht gehad. Nu ook een beetje het gevoel alsof ik telkens door mijn benen ga zakken, vet irritant. Er is straks ook de opening van het dorpsfeest hier (duurt een week), maar ik denk dat ik dat maar ga skippen..
Zal het misschien door het weer komen al die krampen? Want ook hier waren ze goed aanwezig. Ik heb uiteindelijk wel een redelijke nacht gehad. Me vriend zou eruit gaan als onze zoon wakker zou worden. Dat was dus rond 1 uur maar hij ging niet akkoord met papa, dus rond half 2 ben ik bij hem gaan liggen en heb ik daar geslapen. Wel veel wakker om te plassen en door het weer maar een betere nachtrust dan de laatste dagen. Ennn vandaag nog maar 10 dagen tot de uitgerekende datum
Hier na een warm bad en 2 paracetamol weer wat beter. Geen idee wat het was. Misschien voedsel van gisteren dat niet lekker is gevallen ofzo? Ben net pas weer wakker. Manlief heeft boodschappen gedaan met zoon en is nu graszoden in de tuin aan ‘t leggen. Wat houd ik toch van hem.
@Weereennieuwemama Fijn dat de baby goed gegroeid is! @Noxe klinkt als een vlotte bevalling. Wel jammer dat je met je zoontje naar het spoed moest. Ik hoop dat jullie nu lekker kunnen genieten! @Babynummer2 Dit zou ik ook echt niet fijn vinden! Vind het rot voor je, maar je kan er niet veel aan doen... Het is haar keuze. Hier controle gehad. Baby weegt nu ong. 2,8 kg. Mijn bloeddruk was wel lichtjes verhoogd, dus mag donderdag nog eens aan de monitor liggen. Als bloeddruk te hoog wordt, wil hij inleiden. Maar voorlopig hoeft dat nog niet. Hij voelde ook of ik al ontsluiting had, maar alles zit nog goed dicht. Toch maar eens de vluchtkoffer afwerken en de puntjes hier op de i zetten... Je weet nooit dat ik met spoed ingeleid moet worden. Hier is het ook rotweer en veel wind.
Aaargh wat een k nacht. Half 5 was ik geloof ik nog wakker. Ik heb steeds jeuk geloof ik. Lijkt niet op choleostase. En veel plassen. En rusteloosheid in ledematen. Grrr.
Ooohhh ja die jeuk! Hier ook. Heb overal van die gekke jeukbultjes die ik wel eens heb bij warmte uitslag. Vannacht onder mijn voet, dat was irritant zeg!
Pfff moet ineens wel vier keer plassen snachts, niet normaal! Heb heel ons chemisch toilet laten overstromen vannacht op de camping Wat een drama zeg, in een caravan met deze wind. Eettafel was met kachel en al omgewaaid. Gelukkig zat er uitvalbeveiliging op. Maar zo hard klapte de voortent dus, dat de tafel een duw kreeg. Is dat eigenlijk normaal, ineens zo bizar veel plassen?