Ik zou willen dat wij een logeer bed hadden.. We hebben maar 3 slaapkamers en de zolder is met een vlizo trap dus daar staat alleen rommel haha
@Annebeth ik had bij mijn dochter zwangerschapsdiabetes. Hoe zwaar word die van jou verwacht? Hopelijk heb jij morgen je kindje in je armen!
Van mij mag die kleine eruit! Word helemaal neurotisch als ik m niet genoeg voel! Maar ik denk toch nog steeds dat ie niet is ingedaald dus ik vermoed dat t nog wel ff gaay duren. Zoon en dochter kwamen acht en tien jaar terug ook met 42 weken. Iemand hier een derde die veel sneller dan de eerste twee kwam? En zat er veel tussen de laatste en deze?
Fijn dat je nu duidelijkheid hebt @Annebeth en super van het zorgverlof. Heel fijn. Je gaat nu ook stabieler en uitgeruste de operatie in en dat werkt echt in het voordeel van het herstel. Krijg je een gentle sectio?
Ze kunnen het niet garanderen omdat ik er 'extra' bij kom in het OK schema. Maar ze gaan er wel zoveel mogelijk rekening mee houden en er naar streven.
Succes @Annebeth , hopelijk verloopt de keizersnede goed en heb je nog een goede nachtrust! Morgen eindelijk jouw kleintje, spannend!!
@Annebeth succes vandaag ❤️ Hier is de hel weer overnieuw begonnen met overgeven, gisteren en vandaag weer in de ochtend moeten overgeven.. En ik was nog zo blij dat ik er af was, gelukkig weet ik dat ik niet zo lang meer zwanger ben
Heel erg veel succes @Annebeth ! Vandaag ga jij je kindje ontmoeten! Ik heb zo een groeiecho. Heel erg benieuwd...
Ja bij allebei HG gehad. Bij de eerste tot de 15 a 16 weken en bij deze tot de 27 weken en nu begint het dus weer
@Annebeth : spannend, succes en straks een prachtig wondertje in je armen❤ @Babynummer2 wat lijkt me dat k.. zeg! Héél veel beterschap. Hoop dat het bij wonder toch nog stopt. @San195 Spannend, hier ook groeiecho vandaag
Succes @Annebeth! @San195 en @kellox spannend, veel plezier baby kijken! @Babynummer2 wat ontzettend vervelend en naar zeg! Sterkte!
Hier eindelijk een beschuitjebinnen gehouden en thee lijkt te blijven zitten maar de duizeligheid blijft overheersen. Nou is het sowieso ongeluksweek denk ik hier. Jongste gister gevallen op bso. Mijn moeder gisteren nog met hem naar huisartsenpost. Bang voor breuk sleutelbeen. Gelukkig viel dat mee. Verstuikte schouder is het. Maar wel veel pijn gehad vannacht. @Babynummer2 Jij ook beterschap