Ik ben gisteravond bevallen van onze zoon! Het was een erg zware bevalling, viel me flink tegen na de vorige keer, maar het gaat nu wel goed gelukkig.
Omg!!! Are you serious??? Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar dit is echt heel egoïstisch. @MaLuc van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!
@MaLuc Gefeliciteerd met jullie zoon! Hoe zwaar is hij en wat is zijn naam? Hopelijk gaat je herstel voorspoedig!
Ik wil er ook op dit moment niet zo veel energie meer in steken. Heb het met mijn schoonzus erover gehad en die zei ik zou gewoon een berichtje sturen wanneer het begint en dan is het aan haar of ze er wat mee doet of niet.. Misschien wel het beste en kan ik mezelf niet kwalijk nemen dat ik niks heb geprobeerd
Hij was 3575 gram, exact even zwaar als zijn zus bij de geboorte, maar toen was ik ruim twee weken langer zwanger. Hij heet Jesse.
Volgende week woensdag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog. Mocht het nodig zijn krijg ik een ballon en word ik de dag erna ingeleid, mits er plek is. Hopelijk komt hij nog uit zichzelf haha