Wij hebben een datum voor de geplande keizersnee, super spannend ondanks dat t de 2e keer word 25 juni hebben we weer.controle, en hebbrn we ook een afpsraak bij de anesthesie Het aftellen kan nu echt beginnen
Gefeliciteerd!! Mooie naam en ook een mooi geboortegewicht! Jammer van je zware bevalling, maar hopelijk herstel je snel en goed.
Hier net weer een heerlijke zwangerschapsmassage gehad! Had ik echt even nodig. Zo lekker naar bed en hopen op morgen een goede dag. Is weer een dag alleen met m’n zoontje dus word weer wat pittiger. Gelukkig schijnt het mooi weer te worden!
Ah dat is even fijn dan. Ik ben vandaag naar de kapper geweest en morgenochtend pedicure. Wil wel chique de ok in
12 juni om 20.02 is onze dochter in bad geboren na een super snelle maar fijne bevalling (voor zover bevalling fijn kunnen zijn natuurlijk haha)
Jeetje aan alle pas bevallen mama s van harte gefeliciteerd . Ik ben nog steeds zo beroerd als een hond. Al stond ik vanmorgen op met een iets beter gevoel. Ik had zelfs dorst. Niet meer gehad sinds afgelopen maandag. Nu hopen dat alles gewoon weer blijft zitten. Ik heb me wel ziek gemeld voor mijn werk tot aan mijn vakantie. Dus deze week ziek en volgende week ziek. Ik baal ervan maar het is onverantwoord om nu te gaan werken. En voor het gezin ook niet fijn. Nu weten ze waar ze aan toe zijn.