Haha ik denk dat mijn zoon pech heeft dat ie de tweede is en niet de eerste, want heel veel onzin accepteer ik dus gewoon niet. En mama nu boos maken dát is iets wat ze allebei even niet willen haha
Ja hij gaat sinds maart naar school, zonder tandenpoetsen dat doe ik alleen s'avonds nog en ik ben de dochter van een tandarts
Als je heel veel niet accepteert, kun je dat zo'n beetje de hele dag dan doen zonder van de bank af te komen?
Het kan elk moment bij je losbarsten super spannend. Hier ook opeens veel voorweeen vannacht en nog steeds. Man staat in de file naar Amsterdam dus toch een beetje spannend met alle files.
Huh echt waar? Dat is toch heel. Slecht voor dat gebit? Hij hoeft bij mij echt niet alles, pick your battles zeg Ik altijd, maar 2x per dag tanden poetsen ben ik wel streng in
@Babyvijf succes vabdaag! Hier; het slapen ging weer nket vannacht, kreeg t weer ontzettend warm, heb een fleecedekenrje gepakt en slaap pil in genomen want ik werd in bed weer helemaal wakker.. Toen ben ik toen eenmaal t pillerje ging werken als een blok in slaap gevallen. Zo even voor de laatste keer mn nagels laten doen, en daarna nog even slapen, want brn zo duf als een konijn Verder ga ik erf rustif aan doen vandaag, had ook weer erg last van mn bekkem vannacht..
Ja 2x keer is zeker beter, S'avonds poetsen we wel heel goed elektrisch en hij heeft een goed gebit, gaan natuurlijk regelmatig op controle haha. Ik ben sowieso erg makkelijk geloof ik maar wel consequent. Waar ik het meest streng in ben is altijd in een autostoel in de auto, met rugleuning. Ieder zo zijn dingetjes.
Nou, dat suikerdrankje zit erin. Dat viel mij echt alles wel mee. Nu 2 uur wachten .. Heb mijn laptop mee genomen dus zit nu in de wachtkamer met m'n laptoppie.
Uitgerekende datum **Mei** 10 mei: - Newbornstar - 29 jaar - 3e kindje - jongen 26 mei: - Noxe - 32 jaar - 2de kindje - jongen 28 mei: - Mom86 - 32 jaar - 4e kindje - meisje 30 mei: - Disi4 - 39 jaar - 5e kindje (1e met liefste) - jongen **Juni** 1 juni: - februarimama - 33 jaar - 3e kindje - meisje 4 juni: - Lesliefje - 26 jaar - 2e kindje - meisje 5 juni: - Jolicoeur - 36 jaar - 1e kindje - meisje 6 juni: - Babyvijf - 31 jaar - 5e kindje - verrassing 7 juni: - lily94 - 24 jaar - 1e kindje - meisje - Kimberley92 - 26 jaar - 1e kindje - jongen - Mila27 - 28 jaar - 2e kindje - jongen 11 juni: - lautjuh85 - 34 jaar - 3e kindje - jongen 13 juni: - minivosje - 27 jaar- 1e kind - jongen 17 juni: - Kikker1 - 35 jaar - 3e kindje - meisje 18 juni: - Luipaard88 - 30 jaar - 2e kindje - jongen 20 juni: - Babynummer2 - 25jaar - 2e kindje - meisje - Mimus - 29 jaar - 2e kindje - meisje - Annebeth - 32 jaar - 2e kindje - meisje 22 juni: - MaLuc - 38 jaar- 3e kindje - jongen 24 juni: - mamamijn - 30 jaar - 3e kindje - verrassing 25 juni: - Dana1989 - 30 jaar - 2e kindje - jongen 27 juni: - Elianora - 31 jaar - 1e kindje - meisje 28 juni: - AmyW - 32 jaar - 2e kindje - jongen - Waterlelie81 - 38 jaar - 3e kindje - meisje 30 juni - san195 - 24 jaar - 2e kindje - jongen **Juli** 1 juli: - kellox - 34 jaar - 3e kindje (1e met leukste vd wereld) - meisje 5 juli: - Dindin - 35 jaar - 1e kindje - meisje 10 juli: - Weereennieuwemama - 34 jaar - 2e kindje - jongen 13 juli: - Kimmetjuh90 - 28 jaar - 2e kindje(1e met huidige man) - meisje - Samirsvrouwtje - 29 jaar - 2e kindje - meisje 20 Juli: - Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing - Lizra - 33 jaar - 2e kindje - meisje 27 juli: - Paula 1984 - 34 jaar - 3e kindje - verrassing 28 juli: - Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje - meisje
Net controle bij vlk gehad. Kleine zweeft boven mijn bekken. Dat verklaart de menstruatiepijn. Mijn andere 2 kids zijn ook nooit ingedaald dus ben benieuwd wanneer dit doorzet.
Gekmakerij die oefenweeën lijken me. Bij mij toen ik iets voelde, was het ook direct begonnen. Ik denk wel dat er snel wat baby’s bij komen hier leuk! Jullie nog tips voor nesteldrang en dingen die gedaan moeten worden in verlof? Enveloppen besteld, koffie besteld, kamertje en vluchtkoffer klaar. Deze week wil ik keukenkastjes en badkamerkastjes soppen en opruimen... Nog andere zaken die belangrijk zijn? Als ik over 3 weken nog lekker rondhobbel wil ik cakes gaan bakken en invriezen...
Ik ben tandartsassistente en ook hier vergeten wij vaak de kinderen ‘s ochtends hun tanden te poetsen..oooops Maar ook mijn kinderen mogen vaker, als zij willen, op controle komen bij mijn werk.
@Babyvijf succes vandaag! Wie weet nu al flink aan het werk. zet m op! @Nuage jee wat een dag voor jou gisteren Gelukkig bleek alles in orde. Wel top dat het zo goed gecheckt is allemaal. Nu maar ff een rustig dagje voor je hoop ik Spannend voor de rommelende dames! Toitoitoi.. @Noxe @Mom86 ik zal duimen Mooie dag om niet al te ver overtijd te gaan Hier heeft het vooraf ook nooit veel gerommeld. Dus ben benieuwd deze keer.
Ik ben zeker sinds m'n bekkenpijn ook gemakkelijk, ga de strijd niet gauw aan. Vind ik het echt niet waard. Dit zou evt nog een dingetje kunnen zijn dat ik dan wat los kan laten
Mijn oudste is ook van september 2015 en dan heb ik nog een dochter van mei 2017. Ik lig regelmatig op de bank, terwijl zij spelen of een uurtje tv kijken. Ze kunnen heel veel zelf, maar ik moet wel mee naar de wc of luiers verschonen. Tandenpoetsen doen we maar 1x per dag en brood smeren doe ik aan het aanrecht of mag de oudste zelf doen. Ze helpen me heel veel met zelf borden/bekers pakken, spullen van de grond rapen etc. Mijn man draait wasjes en doet het huishouden, naast een schoonmaakster die we sinds 2 weken hebben. En wat ik tot slot nog wou zeggen: kwaliteit gaat boven kwantiteit! Beter 1 uur per dag met je kind kroelen en kletsen, dan 5 uur per dag met je mobiel op de bank hangen, terwijl hij je wat wil vertellen, maar je eigenlijk niet luistert.
Nog steeds geregeld een voorwee , dus het rommelt al wel. Bij de praktijk weten ze dat ik niet voorbij de 41 weken wil en ze zouden al een afspraak gemaakt hebben in het ziekenhuis om een inleiding te bespreken. Tot gisteren niet gebeurd. Nu kreeg ik net telefoon en kan pas dinsdag terecht voor een gesprek... dus conclusie ik ga over de 41 weken als ze niet uit haar eigen komt binnen een week. Zo niet blij mee