WoW gaat hard hier! Super @Lesliefje dat je nu fijn kan terug kijken op je bevalling. @Jolicoeur jij ook van harte @kikker1 zet hem op!
Ik had vandaag eigenlijk nog langs de winkel gemoeten... Zou ik een b*tch zijn als ik zou vragen of mijn vriend na het werk ff langs de winkel wil gaan? Ik kom de bank gewoon niet af veel harde buiken en krampen
O das balen zeg dat je toch suiker hebt. Hebben ze verteld hoe hoog je waarde was?? Ik geloof gelijk als ik het zo lees dat je uit kijkt naar je verlof. Hier is het allemaal een beetje raar gelopen. Ik zou 4 weken van te voren met verlof gaan en 2 weken daarvoor vakantie nemen aan gezien mijn contract afloopt op de dag dat mijn verlof ingaat. Dat houd in dat ik volgende week mijn laatste werkweek heb. Alleen ben ik sinds deze week geveld door een griepvirus. Dus sinds deze week ziek en volgende week ook. Dus mijn vakantie/verlof is helaas al begonnen. Want ik ben nanny en heb bijna 3 jaar voor de jongste mogen zorgen en dan op deze manier weg gaan is echt niet leuk.
Aan alle meiden die bevallen zijn van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine. @kikker1 zet hem op. @Babynummer2 Nee hoor gewoon doen.
Hier moet ik om mezelf lachen eigenlijk die reclame van het Ronald Mac Donald huis al 1000000 keren gezien. En nu zie ik hem weer en ik zit te janken op de bank want ik vind hem zo zielig.
@Lesliefje en @Jolicoeur Gefeliciteerd! @kikker1 Zet hem op! @Babynummer2 Het zet niet echt door bij je?
Uitgerekende datum **Juni** 1 juni: - februarimama - 33 jaar - 3e kindje - meisje 7 juni: - Mila27 - 28 jaar - 2e kindje - jongen 11 juni: - lautjuh85 - 34 jaar - 3e kindje - jongen 13 juni: - minivosje - 27 jaar- 1e kind - jongen 17 juni: - Kikker1 - 35 jaar - 3e kindje - meisje 18 juni: - Luipaard88 - 30 jaar - 2e kindje - jongen 20 juni: - Babynummer2 - 25jaar - 2e kindje - meisje 24 juni: - mamamijn - 30 jaar - 3e kindje - verrassing 27 juni: - Elianora - 31 jaar - 1e kindje - meisje 28 juni: - AmyW - 32 jaar - 2e kindje - jongen - Waterlelie81 - 38 jaar - 3e kindje - meisje 30 juni - san195 - 24 jaar - 2e kindje - jongen **Juli** 1 juli: - kellox - 34 jaar - 3e kindje (1e met leukste vd wereld) - meisje 5 juli: - Dindin - 35 jaar - 1e kindje - meisje 10 juli: - Weereennieuwemama - 34 jaar - 2e kindje - jongen 13 juli: - Kimmetjuh90 - 28 jaar - 2e kindje(1e met huidige man) - meisje - Samirsvrouwtje - 29 jaar - 2e kindje - meisje - Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje - meisje 20 Juli: - Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing - Lizra - 33 jaar - 2e kindje - meisje 27 juli: - Paula 1984 - 34 jaar - 3e kindje - verrassing 28 juli: - Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje - meisje **Augustus** 5 augustus: - Girly1985 - 33 jaar - 3e kindje - jongen
Ik like wel heel vaak posts van jou geloof ik, maar ik vind dat je zoveel positiviteit en nuchterheid uitstraalt! Heerlijk! Vind ik erg fijn om te lezen en je neemt ook de tijd voor anderen.
Nope... Heb de hele dag wel wat krampjes en ben de bank nog niet af geweest maar daar blijft het bij.. Misschien vannacht?!?
Hier vanwege weer twee dagen amper leven voelen aan de ctg en wat doet die aap? Hij is weer uit mn bekken geschoten nadat ie braaf ingedaald was. Echt om te janken. Ik had m thuis met de angelsound alweer gevoeld (wordt ie ook panisch van) maar de vk vond toch dat we nog even moesten checken ivm de termijn of de placenta nog functioneerde. En ik zei nog ‘ik hoop niet dat ie dan weer uit mn bekken achiet’... Ik baal echt zo verschrikkelijk. Nu willen ze een draaipoging doen.
Uhm ze hebben het maar even meteen gedaan?? Shock! Nu weer stress dat ie daar weer wat van krijgt of de placenta. Pfff ik word niet goed van mezelf! Zal blij zijn als ik mag bevallen! Lig nu aan de ctg ter controle. Kom je om gerustgesteld te worden krijg je er juist zorgen bij, aaarrhg! Zo, klaagmodus uit
Hij lag al eerder dwars dus ik was juist zo blij dat ie na mn handstand in het zwembad omgedraaid was en vandaag bij de vk zelfs ingedaald.
Ik vertelde toch laatst dat ik bij de sportschool op een apparaat echt ff moest verzitten omdat ik t gevoel had dat ik op z’n hoofd zat. Had ik nu dus weer, en toen ging ik zitten en voelde ik echt FLOEP! ben nu bang dat ik óf echt te hard op zn hoofd zat, óf dat hij misschien nu terug geschoten is terwijl hij al heel goed ingedaald was. Zou dat kunnen? Hahaha
Nou helaas hier uit ervaring; ja dat kan haha. Ze hebben m dus meteen gedraaid maar ik vind t supereng want nu ben ik bang dat er weer Iers beschadigd is aan de placenta ofzo of de navelstreng om zn nek ligt oid. Ben echt in een enge stresskip aan her veranderen, meh..