Oh echt shit is het als het dan stopt he ... Je bereid je er dan al helemaal op voor .. Voorweeen kunnen overigens ook gewoon overdag komen.
Uitgerekende datum **Juni** 11 juni: - lautjuh85 - 34 jaar - 3e kindje - jongen 20 juni: - Babynummer2 - 25jaar - 2e kindje - meisje 24 juni: - mamamijn - 30 jaar - 3e kindje - verrassing 27 juni: - Elianora - 31 jaar - 1e kindje - meisje 28 juni: - AmyW - 32 jaar - 2e kindje - jongen - Waterlelie81 - 38 jaar - 3e kindje - meisje 30 juni - san195 - 24 jaar - 2e kindje - jongen **Juli** 1 juli: - kellox - 34 jaar - 3e kindje (1e met leukste vd wereld) - meisje 5 juli: - Dindin - 35 jaar - 1e kindje - meisje 10 juli: - Weereennieuwemama - 34 jaar - 2e kindje - jongen 13 juli: - Kimmetjuh90 - 28 jaar - 2e kindje(1e met huidige man) - meisje - Samirsvrouwtje - 29 jaar - 2e kindje - meisje - Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje - meisje 20 Juli: - Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing - Lizra - 33 jaar - 2e kindje - meisje 27 juli: - Paula 1984 - 34 jaar - 3e kindje - verrassing 28 juli: - Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje - meisje **Augustus** 5 augustus: - Girly1985 - 33 jaar - 3e kindje - jongen 14 augustus: - Roodborstje2 - 23 jaar - 1e kindje - meisje
@San195 thanks! Ik heb hem ingevuld. Zaten wij niet in hetzelfde 'Zwanger worden vanaf...' clubje ooit? Leuk je weer te zien op het forum @AmyW aaah nee wat jammer. Misschien zet het vannacht alsnog door?
Dat dacht ik ook inderdaad! Wat fijn dat je zwanger bent en ook niet meer zo lang hoeft! @Babynummer2 Ja! Maandag!
Vervelend he! Ik heb er ook zo’n last van, twee weken problemen met m’n doos haha. Ik was vanmorgen in t zkh voor de eerste longrijping prik en de vk zei ook dat het indalen is vd baby, duwt lekker onderin
Ja en vaak zeggen ze ook dat dit blijft tot de bevalling .. Hoe moet ik mij dan deze weken normaal voort bewegen met een peuter. Waarom krijg je nu nog longrijping's prikken? Is dat met zo veel weken nog nodig of gewoon voor de zekerheid?
Ik ben op de bruiloft. Heel de dag al pijn en krampen. Zo ff eten en dan gauw naar huis. Zal me niks verbazen als het vanavond begint.
Oh wat spannend! Hoe bevalt de bruiloft? Niet te zwaar voor je? Ik hoop dat als je zo naar huis gaat dat het door gaat zetten!
Stuur nog ff foto van je outfit Benieuwd hoeveel volle maan baby’s er komen. #weeën: ja was zelfs thuis direct ff in bad gegaan maar niks... in gedachten was ik vanavond al aan t bevallen en had ik al m’n komende verplichtingen al afgezegd haha
Welkom en veel plezier op dit topic. Er wordt hier heel erg veel afkletst. Meer dan de andere groep. Want volgens mij kennen van de bevallingslijst 1 t/m 15 augustus.
Is een nieuw protocol. Als je voor de 39 weken een keizersnede krijgt dan is dat beter voor de baby! Ik ben dan 38,4. Dus op t randje maar de gyn vond het wel beter. Zou zonde zijn als zij toch voor een paar uur de couveuse in moet terwijl je dat had kunnen voorkomen met die twee injecties dus. Ik voel er verder niks van. En de baby lijkt het goed te hebben in mijn buik.
Oh wat fijn dat ze dat dan geven! Zou inderdaad zonde zijn als het zo ‘makkelijk’ te voorkomen is. Jij bent over 3 dagen dus aan de beurt?
Oeh spannend! Bij mij begon het 2 dagen nadat ik op een bruiloft was met 41.3 weken vorige keer. Hoop voor jou dat het 'snel begint!