Gek indd! Denk dan dat het oer zkh verschilt dan. Ik zou er wel even naar vragen, nee heb je, ja kun je krijgen
Hoop dat.t vanavond begint! Dat de bruiloft iets getriggerd heeft ofzo Ik heb respect voor je dat je toch gegaan bent, ik doe t echt niet volgende week
Ik heb de 25ste weer controle en tevens gesprek bij de anesthesie, ik zal t met de controle wel eens vragen hoe dat zit in dit zkh goeie van je! Ik herinner me dat ik bij mn 1e ook geen longrijpingsprikjes gehad heb, en zij werd met een keizersnee gehaald op 38+3, maar das meer.als 8 jaar terug hahaha Ik ga die vraag gelijk opschrijven, want ik ga t vergeten
Nee dat snap ik, maar kan t wellicht navragen.. al denk ik dat ze in t zkh waar ik loop t niet doen.. ze willen wel zo lang mogelijk met de keizersnee wachten eigelijk, maar omdat ik absoluut niet zelf mag gaan bevallen (eigelijk al geen eens weeen mag krijgen) hebben ze hun uiterste best gedaan om in de 38ste week te blijven, wel paar dagen later dan ik had gewilt, nu maar hopen dat de kleine braaf blijft zitten en zich koest houd
Eigenlijk wel Trauma’s van de vorige ks komen terug (eerste keer spoed en te weinig verdoofd. Tweede keer kreeg ik toen een te hoge blok waardoor ik het erg benauwd had en in paniek raakte. Ook mega prutsen met de ruggenprik brrrrr). Save the best for the last zeggen ze dan Maar ze moet er toch uit, heb geen keus
Och jeetje, ik herken t wel een beetje (hier zie ik ook op tegen de ruggenprik, is bij mn dochter 1e keer verkeerd gegaan) dus ik ben vooral heel bang voor dat stuk... brrrr nekharen gaan alweer overeind staan bij de gedachte... Maar idd wat je zegt; ze moet er toch uit.. ik wens je vast heel veel.sterkte! Gaat vast goedkomen, dat moet gewoon Hopelijk heb je nu geen prutsers! (En ik straks ook niet )
Hier rommelt het al de hele dag. Harde buiken, flinke steken en hij is erg druk. Verwacht er verder niks van met dit termijn want niks is regelmatig oid maar het valt mij wel op. Zo lekker in bad en optijd naar bed.
Wie weet, zet het toch iets in gang! Ik snap die longrijpingprikjes op een termijn van 38+weken niet helemaal. Als de baby uit zn eigen geboren wordt, zijn ze toch ook niet nodig?
Klopt. Maar dan zijn de baby’s er zelf klaar voor om geboren te worden. Met een ks worden zij uit het niets eruit gehaald en dat kan dan in een wat vroege termijn voor startproblemen zorgen
@lautjuh85 hopelijk begint het vanavond, vind het wel heel stoer van je dat je naar de bruiloft bent geweest Hier net uitgegleden.. Het kruipluik staat open hier en er lag een beetje zand op cd rand dus ik glij uit en maak zowat de split.. Ik kom niet meer over eind shit wat was dat dom zeg