Ok vandaar. Nogmaals thnx ben gewoon nieuwsgierig maar kan me ook voorstellen dat je niet op dit soort vragen zit te wachten
Hahaha, ik moet ook zo verschrikkelijk voor kwijlen ja. En onderaan is het ook meer. Verschoon me soms 2-3x per dag. Alle kraantjes staan soms open ofzo. Blij dat dat straks weer klaar is. Nog een paar weken..
En jij durft het nog weer aan om (twee keer?) zwanger te worden, dus dat geeft de burger weer moed toch!
haha ja, de 2e zwangerschap ging vergeleken met de eerste veel beter, week overtijd zelfs en dochterlief (netjes op gewicht 3,6 kilo) veroorzaakte 'slechts' een eerstegraads perineum ruptuur. (dat overkomt de beste zeg maar geloof 3 op 10) Niet heel veel last van gehad. (duurde wel even voordat ik na de 1e weer zwanger durfde te worden hoor na HELLP drama) Dus deze keer hopelijk zonder al teveel 'scheuren' ervan af Tja erin was nou eenmaal makkelijker als eruit haha
@Waterlelie81 He dat is even schrikken zeg! Rustig aan en over 2 dagen mag je je kindje ontmoeten! Spannend hoor maar zo leuk! @kwijlen: Jep hier ook!
Vannacht volle maan? Rommelt het al bij iemand? Hier 0,0 wat lijkt op een baby die zich aan dient! Gaat wel juli worden vast bij mij....
Oh irritant inderdaad. Hoor er meer vrouwen over. Bij de zwanger fit zie ik ook regelmatig dat als er iemand voor me op een apparaat heeft gezeten er een natte vlek op het bankje zit (vind het zelf trouwens super raar dat als je gaat sporten je geen handdoekje meeneemt, maar goed, wie ben ik ).
Dat is sowieso altijd zo in sportscholen. Zweet reten noemen ze dat. Een handdoekje is wel zo netjes inderdaad. @AmyW Of morgennacht? Zal t zo eens opzoeken! Hier ook niks wat erop lijkt dat de baby komt... Edit: internet zegt de 17e dus we hebben nog een dagje
Ik slaap met een anti allergene kussenhoes die goed het vocht tegen houdt en daaronder zit nog een molton. Handdoek is zo warm en schuift zo, zeker als je nogal een draaier bent. Ik heb in 5 minuten de baby eruit geperst vorige keer en had alleen een haarscheurtjes vanbinnen, maar was een mannetje van 3150 gr en een iets kleiner dan gemiddeld hoofd. Waarom kan het met PE te maken hebben? Hier rommelt het gelukkig nog niet @AmyW, ondanks het kolven
Nou ik ben er klaar voor net lekker gedoucht en nog even alles netjes geschoren dus van mij mag het gebeuren.
Haha precies... ik was dat detail even vergeten, maar nu weet ik het weer! Ik ben alweer van het kraamverband af en red het inmiddels met gewoon maandverband Ik lees nog af en toe mee hier, maar kon het niet laten om te reageren
Sorry ik heb nu pas tijd om te reageren. Ik heb uiteindelijk 75 min aan de ctg scan gelegen. Eerste half uur bewoog ons meisje niet en hartslag nog iets te hoog. Zo wilden zij mij niet naar huis sturen en dus moest ik nog langer liggen en beetje bewegen enzo. Toen werd ze wakker Wel nog aantal harde buiken gehad maar niet vervelend. Ik hoef morgenochtend niet terug voor een extra scan, gewoon op de afspraak komen 14:15 uur voor de laatste medische check. Ik ben opgelucht. Ik hoop op een rustige nacht
Ja ik ben nog steeds benieuwd hoe het met jullie gaat en hoop met jullie mee op fijne bevallingen (en het liefst vóór de uitgerekende datum ). Hier gaat het goed, ons kindje eet goed, slaapt goed en is een heel tevreden ventje.
Pff lag ook netjes op tijd in bed om te gaan slapen(mega druk weekend achter de rug) sliep 2200 uur en nu net weer wakker, maar dan ook klaar wakker. Heb vanmiddag ook 2 uurtjes geslapen omdat ik zo moe was. Lag zaterdagavond pas 1.30 uur in bed vandaar. Nou misschien verwacht ik wel teveel van deze nacht