Ik ben pas 33 weken dus ik heb dat gevoel ook nog niet. Geen idee over een paar weken . Maar ik weet gelukkig al wel dat ik vanwege suiker max tot de 39 a 40 mag. Voor mij wordt het denk vanaf week 38 spannend. Allebei de kids kwamen in week 38. (38+3 en 38+6) maar we zien het wel. Ik moet ook zeggen dat ik nu totaal nog niet het gevoel heb dat ik al 33 weken ben in de vorm van de tijd gaat veel te snel.
Oh wat spannend! Bij de ene begint de bevalling dan een dag later, maar bij sommige maakt het geen verschil. Spannend!
Nou wat een nacht, nadat ik dus niet meer kon slapen moest ik ineens grote boodschap doen. Terug in bed en dan maar lekker slapen gaan, maar nee toen begonnen we lekker met wat voorweeen dus had goede moed, zou het dan toch? Naar beneden gegaan en paracetamol genomen, ze beleven alleen wel komen. Uiteindelijk toch in slaap gevallen rond 2.30 uur. Heb nog wel steeds beetje kramp gevoel, dus misschien dat het toch nog doorzet vandaag/vannacht. Misschien had ik nog geen rust genoeg want wou vandaag de bedden nog verschonen en even de wc doen en kamer dweilen @kellox spannend
Gefeliciteerd aan alle bevallen dames, ik kan even niet meer volgen! Heel wat baby's zijn er geboren, wat fijn! Hier begin ik slecht te slapen 's nachts, dus probeer overdag dutjes te doen. Ik doe het nu wel rustig aan en vandaag mooi weer, dus ik wil wat relaxen in de tuin straks. Alweer 38 weken en 4 dagen, jeetje, maar ze hoeft nog niet te komen hoor! Ze mag nog een twee weekjes blijven zitten. Daarna zal ik misschien ongeduldig worden. Ik heb wel af en toe menstruatiekrampen en rugpijn. Woensdag laatste controle bij de gyn, dan zal hij nog eens controleren of ik ontsluiting heb. Daarna is het regelmatig een de monitor liggen denk ik! Fijne dag allemaal, hier wordt het mooi weer, daar hopelijk ook!
Hier idem dito. Ik herken dat ongeduld echt niet. De baby mag nog wel even blijven zitten hoor. De vorige kwamen met 41+2 en 40, allebei ingeleid dus daar hou ik nu ook rekening mee. Ik weet ook niet goed wat je steken betekenen. Misschien indeling of zelfs je darmen, kan van alles zijn omdat daar nu overal druk op staat natuurlijk. Ik had vanochtend weer een controle. Alles prima volgens verwachting dus gewoon een afspraak voor volgende week gemaakt met 38 weken.
Omg jaa ik zou zo graag willen maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat ze lekker blijft zitten. Mijn dochter zegt al een paar maanden dat ze 24 juni wordt geboren.. Nou we zullen zien
Met indalingsweeen herken ik het ook alleen van steken in mijn doos en dat er tijdens het lopen iets tussen mijn benen hangt.. Wat een bagger nacht!! Vanaf 02:30 tot 5:30 wakker gelegen en draaien. Toen ik bijna in slaap viel werd ik overvallen door harde buiken en dat moest ik erg puffen. Ik ben op! Kan het gewoon niet geloven dat ik in twee dagen tijd mij zo slecht voel. Alles ging goed, mijn hele zwangerschap fluitend door.. fit zijn, goed slapen, nooit overgeven, geen bekkenpijn of rugpijn. Zo zwart/wit dit En ik voel haar al de hele ochtend niet bewegen..snap er niks van?! Ik heb zojuist wel haar hartje gehoord met mijn eigen angelsound maarja, ben nog niet helemaal happy. Om 14:00 mag ik terug naar het zkh en dan krijg ik de laatste medische check. Ik heb zo’n voorgevoel dat ik daar moet blijven
Hè wat jammer @Waterlelie81 echt balen zo, hopelijk is je controle goed, wel fijn dat je heen moet zo @AmyW ik doe mee, ga alleen wel een tukkie doen zo ipv traplopen of voetballen
Moet zometeen naar de vk, voel de baby niet goed bewegen sinds half 11 vanmorgen. Probeer steeds contact te maken door te porren en gewoon te gaan liggen maar ze doet niks meer .. De hele zwangerschap niet onzeker geweest en moet nu net in de laatste 3 dagen onzeker worden
Ik doe ook mee voor een volle maan baby, maar zoals het er nu op lijkt gaat dat toch niet gebeuren. Oh en ipv trap lopen ga ik nu even tukken. @Waterlelie81 Vervelend is dat hè ... echt niks aan. Gelukkig is het einde in zicht! @Babynummer2 He bah dat is altijd vervelend die onzekerheid. Hopelijk is de ctg gewoon goed. Gelukkig voel je haar nog maar 2 uurtjes weinig. Dat is niet heel gek. Ik had laatst ook dat ik bleef porren en doen maar hij blijkbaar gewoon lekker aan het tukken was. Paar uurtjes later was die weer karate kid.
Bij onze vk doen ze alleen hartje luisteren en bloeddruk meten etc ze hebben helaas geen ctg, maar hoop ook niet echt dat ik naar 't zkh moet voor een ctg. Ziekenhuis ligt op een afstand van een half uur en heb zo even niemand die mijn andere dochter kan opvangen.. Ik hoop dat ze zo nog flink begint
Oja eerst moet je natuurlijk even langs de vk. Hier is het protocol geloof ik dat ze je dan sowieso doorsturen naar het ziekenhuis voor de zekerheid. Tenzij ze echt ineens heel druk gaan bewegen tijdens het hartje luisteren. Laten we daar dan maar op hopen. Al 2 uur op je linkerzij gelegen?