Hoe gaat het met je? Ook niet fijn voor je stuit en heupen als je al met verweking door relaxine te maken hebt. Laat evt een check door de bekkenfysio doenals je last krijgt. Bij mij stond m'n stuit scheef na een val op m'n kont met verzwaarde barbell toen ik zwanger was van de 1e, heeeel lang veel last van gehad zonder het te weten. En sowieso even een check bij je vk laten doen. Succes, laat even weten.
@Weereennieuwemama Wow wat fijn dat het allemaal zo goed gegaan is, en dat de kleine man het zo goed doet Lekker genieten <3
@Weereennieuwemama Jeetje schat!! Wat ben jij snel!! Hoelang heb je met je vorige zoontje over je bevalling gedaan?? Echt suuuper hoopgevend dit! Ik wil mn baby ook gewoon nu meteeen! Op zich nergens echt pijn maar baby superdruk nu. Voel op twee plekken heel hard duwen. Zal dus toch weer dwars liggen..
Nou zeg, ik had die rare vk, de grote baas zeg maar. En die had kennelijk zichzelf ergens half opgesloten omdat ze op een verkeerd knopje van de lift drukte. Zegt ze: ‘wacht even, ik moet me nu even met mezelf bezighouden!’. Je zal maar iets echt ergs hebben ofzo Vervolgens begint ze te lachen en zegt ze dat op een stoel vallen natuurlijk niet erg is. Dus ik zeg ‘nee NAAST de stoel op mn billen’. ‘Tja, je moet wel een beetje uitkijken hoor!’ Dus ik vraag nog maar een keer of dat kwaad kan. Begint ze weer te lachen, een beetje afwezig ‘nee nee nee, nee hoor, dat kan geen kwaad’. En dat was het gesprek. Heel vreemde dame, blijf ik bij
@Weereennieuwemama Joepie gefeliciteerd de kleine is er. Wat heb je dat vlug gedaan zeg. En wauw dat je dat n u al zo kan vertellen. Wat moet jij eigenlijk een droombevalling gehad hebben. Heerlijk. Nu lekker rust en verder genieten. Fijn dat de kleine het zo goed doet en dat hij zwaarder is dan gedacht. Lekker genieten nu.
Wauw, gefeliciteerd! Klinkt verder als een droombevalling ja! Nog veel last van naweeën? En zo zie je maar weer, groeiecho's zijn ook niet zaligmakend. Fijn dat hij toch wat zwaarder blijkt te zijn.
Ik had net voor het eerst een serieuze harde buik. 1 waarvan ik even zoiets had van zucht zucht zucht. En dat was even heel raar haha. Gek eigenlijk. Je weet dat dat eraan komt. Je verwacht het ook wel maar het komt altijd als een onverwacht iets.
Fijn he! Voordat de weeën begonnen wel lang gewacht hoor, maar heb toen heerlijk geslapen en MTV gekeken, vriend beetje zitten ipadden. Vorige was van 13 tot 19.45, met 8 minuteb persweeën, 2 persweeën eruit. Die was niet ingeleid
Dank je! Ik leg veel aan, goede zuigreflex en trek gelukkig en daardoor reageert m'n baarmoeder goed. Heb PCM genomen en het gaat nu beter.