Laatste 10 weken afteltopic eind augustus/begin september!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pharilla, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

Ik wil mij ook hier komen melden. Vandaag exact 30 weken en dat is voor ons een flinke mijlpaal. Omdat onze eerste zoon zich al met 27 weken aandiende voor geboorte. En is dus met 27+4 weken geboren.
    Hier een abonnement op het zkh. Telkens om de week naar het zkh geweest voor een baarmoederhals meting en echo. En vanaf nu moet ik elke week omdat de bm hals toch aan het inkorten is en dus nu 2,6 cm is. Volgens de gyn niet verontrustend want het schijnt normaal te zijn met dit termijn maar goed ze wilde het zekere voor het onzekere en mij volgende week weer meten.

Verder proberen zoveel mogelijk te genieten van deze zwangerschap zeker omdat dit voor ons de laatste keer is. Ook mag ik me gelukkig prijzen met de klachten die ik zowat niet heb gehad. Behalve maagzuur en vermoeidheid.

Babykamer is bij ons zo goed als af. Moet alleen nog alles gaan wassen. Maar daar wacht ik nog even mee want ik wil ook alles met het Zwitsal geurtje van Robijn wassen.
    Vlucht tas heb ik ook nog niet klaar staan terwijl ik deze wel al moet hebben staan gezien de geschiedenis maar wil er gewoon geen rekening mee houden dat deze misschien ook vroeg gaat komen.

Kaartjes doen wij niet aan en vinden wij zonder van het geld omdat deze naar eigen ervaring toch weer bij de mensen in de prul verdwijnen en we toch iedereen persoonlijk op de hoogte stellen.

Nou meiden ik ga weer ff wat doen enne geniet lekker van de laatste weekjes alles gaat toch al zo snel.

2. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik nog aansluiten hier? Wij zijn 31 aug uitgerekend van onze eerste kleine meid. Ik vind het met name nog steeds heel erg onwerkelijk allemaal. Heb tot nu toe een fijne zwangerschap gehad. Enige euvel is maagzuur. En ik begin nu sneller moe en emotioneel te worden, maar dat hoort erbij.

Intake van de Kraamzorg paar weken terug al gehad. Moet de laatste dingen nu aan gaan schaffen (aankleedkussen, flesjes, kruik, hydro luiers etc) En hopelijk zijn deze week de gordijnen klaar, Dan is het kamertje zo goed als af :D

3. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Check www.kunstvoorschatjes.nl eens. Wij hebben door haar een schilderij laten maken

Bijgevoegde bestanden:

4. Nellie

Nellie Actief lid

3 jan 2007
    218
    0
    0
    Den Haag
    Ik kom me hier ook aanmelden.
    Ik ben 23 augustus uitgerekend van ons tweede kindje een zoon.
    onze eerste dochter wordt in augustus 7. Dit is onze laatste zwangerschap.

Ik wordt met 38 weken ingeleid, vanwege zwangerschapssuiker met insulinegebruik. Kan stiekem eigenlijk ook niet wachten tot het zover is. Voor mij dus nog ongeveer 6,5 week. :)

Alles staat klaar voor de baby. Ik heb alleen nog geen eerste pakje kunnen scoren.

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kitty ook nog een dikke knuffel hier!!!

Nellie spannend dus met 38 weken mogen jullie je ventje zien.

Joyce mooie buik!!!

6. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    @Kitty… leuk je hier ook te zien :)

@karin.. spannend die laatste weekjes… je moet maar zo denken.. over 12 weekjes is ze er sowieso..

@nellie… leuk om iemand te treffen die ook al een beetje een datum weet.. hier geplande keizersnede dus ik weet ook de concept datum al… geeft mij persoonlijk veel rust om te weten dat ik echt ergens naar toe kan leven zonder dat het misschien toch nog 2 weken langer kan duren..
    Al zou het in mijn geval natuurlijk altijd nog eerder kunnen komen :$
    Maar jij bent sowieso een de eerste van iedereen hier :)

7. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Het word gezellig hier meiden!!
    Allemaal aan t aftellen..
    Welkom allemaal!

Vanmorgen nog wat gefrobelt.. hihi is echt een kleintje!
    Maar leek me zo schattig.. en is t ook geworden.
    Leuk over een rompertje.. en lekker makkelijk.

8. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Leuk hoor. Hier ook net nog even een pakje wezen halen. Had het al eerder gezien maar kon het nu echt niet laten liggen. Ik ben niet zo'n crea bea dus dat haken zit er voor mij niet in. Ik denk dat zoonlief met Loomen nog beter is. hahaha

Ja gezellig he Mamak veel bekende hier. Lekker met zijn allen de weekjes aftellen.

9. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Die is echt super mooi!! Ik ga gauw op de website kijken...

Wat een leuke dingen staan daar op. Wil je me ook zeggen wat je ongeveer voor dit schilderij hebt betaalt? Eventueel per pb??

10. Ang88

Ang88 Actief lid

24 feb 2014
    182
    0
    16
    Ik werk als spoedeisende hulp verpleegkundige
    NULL
    Mag ik mij hier ook nog melden?! Vandaag 31+3, 24 augustus uitgerekend!! Leuk om jullie hier te kunnen volgen! Werken jullie allemaal nog?

11. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder

Wat schattig was hier ook lekker aan het frobbelen slinger voor aan de klamboe:D

Bijgevoegde bestanden:

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat gaaf!!!

13. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
  14. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    O wat leuk die slinger, wat een creabea's zijn jullie ;)))

Hier vandaag een wippertje gekocht van adventure. Was afgeprijs van 100 naar 50 dus das nog eens een luxe koopje. Heb het in zwart genomen want creme en zilver vond ik te ligt qua kleur wegens vlekken etc etc. Dus weer wat om weg te strepen.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mooi gemaakt die slinger.

Kitty hoe voel je je nu?

16. jillxnena

jillxnena Lid

29 dec 2013
    28
    0
    0
    horeca, paardrijden
    Limburg
    mag ik mij hier ook nog aanmelden? 30 weken +2. Ben in verwachting van mijn eerste kindje. Als het goed is, is het een meisje.Maar wie weet krijg ik een grote verassing. Ik ben uitgerekend op 2 september. Ik word een alleenstaande moeder, maar dat gaat helemaal goed komen :)

De kinderkamer staat eral vanaf 3 maanden(kon niet meer wachten) Moet alleen nog wat dingetjes ophangen maar daar heb ik tijd voor. Zo heb ik ook de box geverft dus ik klus wel lekker verder :). Ik hoop dat ik welkom ben dan kunnen we gezellig samen tellen :)

17. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh wat leuk.... Ik ben helemaal niet creatief :(
    Mijn laatste aankoop is de mamaroo, ben benieuwd.

Verder heb ik echt vreselijke nesteldrang, ineens MOET alles klaar zijn, en heb ik de babykamer al 6 keer anders ingericht ( om vervolgens weer terug te gaan naar de oorspronkelijke opstelling, en ben ik vandaag tig winkels afgegaan omdat ik persè de robijn Zwitsal wasverzachter MOEST hebben.... Pppf hellup waar gaat dit eindigen???

18. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Nesteldrang heb ik absoluut geen last van. Natuurlijk wil ik graag de babykamer (en nieuwe kamer van dochter) inrichten/aankleden, maar het heeft geen haast.

19. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik werk nog ja,( nog 21 dagen :)) 32 uur en begin ook nog vroeg (6 of 7uur). Begin nu wel echt te merken dat ik t wat rustiger aan moet doen, kan gelukkig de zware dingen aan m'n collega's over laten.

20. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik werk nog maar 50% (sind week 13 al) vanwege hoge bloeddruk en diabetes, en zelfs met 50% werken ben ik gebroken

Deel Deze Pagina