Leuk meiden! Hier ook nog z'n 10 en max 11 weken! Spannend weer! Tja, wie kent mij niet op het forum . Maar ben dus Babii, 27 jaar (nu dan, bijna 28) en zwanger van ons derde wonder en het is een ventje. Ben 27 maart uitgerekend, maar zal een keizersnede worden in week 37/38.
Lablover. Fijn dat alles al klaar is! Deze baby kan zwemmen in haar kleertjes met twee grote zussen.. En een shop verslaafde moeder haha. Mariposa. Vind 29 ook nog steeds jong. Moest zelf wel even slikken toen ik 26 werd haha. Werkte je in een restaurant of kroeg? Knap hoor, tot 34 weken door gewerkt! Deedee. Hier ook zoveel harde buiken, ook in rust inderdaad. Word er zelf erg onrustig van. Ben zo bang dat deze baby ook te vroeg zal komen en ik zou zo graag eens een normale kraamtijd willen. Babii. Mooie buik! Hier echt een rot nacht gehad. Kon m'n draai niet vinden en had het zó koud. Zouden vandaag naar de Efteling gaan maar hebben het opgeschoven naar morgen. Hier ook alles eigenlijk al klaar. Kamertje staat al een paar weken. Alleen het wandplankje moet nog opgehangen worden en wat leuke dingetjes erop gezet. Oja en ga zodra we terug zijn alle kleertjes wassen en uitzoeken op maat. Voor welke kinderwagen zijn jullie gegaan?
@boomm: ik werk in de ouderenzorg. Best pittig vooral de zorg, maar ben blij dat ik het nog wel aardig kan doen. Wij denken dat het een jongetje is. Familie en vrienden denken dit trouwens ook, ben reuze benieuwd. Moet eerlijk bekennen dat ik het wel steeds moeilijker ga vinden dat we het niet weten. Nog even volhouden @deedee91: Wat leuk dat je ook in de zorg werkt. Het valt inderdaad niet altijd mee. Vooral niet als je rug en bekkenpijn hebt. Ik heb gelukkig hele lieve collega's die voor mij de steunkousjes doen Kinderwagen: wij zijn voor de Joolz Geo gegaan. Ik wilde graag een kinderwagen met een grote boodschappen mand. Woon dicht bij de stad dus zal vaak de boodschapjes lopend gaan doen. Ook is deze kinderwagen erg stabiel en stevig. Steviger dan de day. Ik heb bijna alle spulletjes in huis, nog een paar kleine dingen. als ik verlof krijg ga ik alles wassen Box gaan we dan ook al neerzetten. Wij hebben nl. een hond en die is zo gevoelig voor veranderingen, dat we op tijd de box neerzetten zodat ie er rustig aan kan wennen. Ik heb niet heel veel kleertjes gekocht mede omdat wij niet weten wat het geslacht is. Ook krijg je zoveel kleren tijdens de kraamweek. Mooie buiken meiden. Ik moet nog mijn 30weken foto maken........
@ Meisje, ik doe vooral dat soort klusjes nog, steunkousen, mensen met dementie begeleiden onder de douche. Maar eigenlijk is dat al te zwaar, de harde buiken blijven komen. Werk trouwens in de wijkzorg. @ Babi, spannend jij weet dus gewoon al wanneer je bevalt! Nouja bijna dan. Wij hebben een wagen van mutsy, niet extreem duur maar wel degelijk dacht ik. Ik heb vandaag een nesteldrang dagje gehad, vriend was weg naar zijn oma en ik had heel erg van mij geen zin. Heb veel lopen opruimen, dingen weggegooid heerlijk. Maar met gevolg dat ik het eten niet heb kunnen bereiden door de harde buiken dus ik heb hem lekker aan werk gezet
Boommmm, vervelend dat je z'n beroerde nacht hebt gehad. Wel verstandig dat jullie dan het dagje Efteling hebben verplaatst . Hopelijk morgen dus ook lekker weer voor jullie! Je buikje ziet er trouwens goed uit . Meisje93, wat enorm spannend en bovenal knap dat jullie het geslacht niet willen weten! Zal wel een enorme verrassing zijn. Hebben jullie wel een vermoeden? Ik ken het z'n hondje die gevoelig is voor veranderingen, heb er hier nog zo 1. Deedee, ik weet de datum nog niet. Gynaecoloog wil heel graag de boel rekken tot 39 weken, maar hij weet dat dit niet haalbaar is voor mij. Heb echt extreme bekkeninstabiliteit en loop met krukken momenteel. Heb natuurlijk nog 2 meisjes rondlopen. En m'n oudste is met 37 weken gehaald (ingeleid) met heel veel schade van dien (totaalruptuur, endeldarm eruit, kringspier aan gort, stoma aanleg en ophef) dus nu verplichte keizersnede. M'n jongste je ook met een ks gehaald met 38 weken.... Hij weet dus dat 39 weken niet haalbaar is, dus vandaag even langs de poli gelopen en ze ging met hem overleggen of het al mogelijk is een datum te geven, zodat ik wat kan aftellen. Nu zit ik in het ongewisse nog en zo weet ik een Beetje hoe of wat! Is meer iets psychisch maar ze snappen het. Kindje zal dus rond week 37/38 komen. Leuk he die nesteldrang lol. Heb ik ook extreem
Babi, lijkt me spannend zeg! Hopelijk heb je snel een datum, zal inderdaad wel fijn zijn om dat te weten! Ha die nestel drang, geeft hier soms grappige dingen. Dag erna meestal gebroken met gevolg dat ik dan weinig kan doen... Frustrerend!! Hier staat de box al even, inderdaad ook voor de hond. Was dan ook wel de hele living die verzet werd. Dus even wennen kon geen kwaad. Onze hond is geadopteerd en nieuwe dingen liggen soms moeilijk, al was wandelen met de buggy gelukkig geen probleem. Is hier een mura 3 geworden en een draagdoek, ik ga vooral wandelen in het bos.
@ Babi oooh heftig allemaal zeg! Heel veel sterkte met de laatste lootjes. Lukt het allemaal met de 2 kleintjes er bij? @ Niny, nou ik ging zitten met min vriend, 105 bladzijdes moesten we langs. Hij zegt weetje wat, jij zoekt er 10 uit ofzo en daaruit kies ik weer. Vond ik een goed idee en eigenlijk was ik er zo doorheen want heb echt gekeken met een eerste indruk. Vandaag is de proef afdruk binnen gekomen en we zijn er blij mee! Eigenlijk gaat werken niet meer hoor, heb maandag gevraagd aan een cliënt of ze het erg vond om de dag erna te douchen en nu alleen de kousen aan. Met haar ben je ruim 50 min maar meer door de ditjes en datjes en alles moet op haar manier. Morgen hoor ik bij de gynaecoloog wel of het nog mag of niet. Bij ons staat de box ook al, omdat ik de katten wil leren er niet in te mogen liggen. Tot nu toe heeft er nog geen een in gelegen, geen interesse. Staat wel super leuk een box, voelt af ofzo. Vandaag naar de action geweest en even de ah in. Ik kreeg me toch een paar harde buiken dus dit kan niet meer. Gaan jullie nog wat leuks doen met oud en nieuw? ik ben samen met mijn vriend, wat hapjes verder geen poespas totaal geen zin in.
@deedee: ik werk op kleinschalig wonen in een Verpleeghuis. Pittige zorg dus maar wel leuk. Nog 11x werken en dan heb ik verlof! die 11x sleep ik me er nog wel doorheen. even afkloppen maar harde buiken heb ik nauwelijks. Als ik er 2-3 per week heb is dat nog veel. oud & nieuw komen vrienden bij ons. Hopelijk houd ik het vol tot 24:00. Ga nu eventjes werken en daarna de gehele middag slapen in de hoop dat ik middernacht haal! Morgenochtend mag ik ook weer werken.. Iedereen alvast een hele goede en gezellige jaarwisseling toegewenst!
@ Deedee, ja dat is wel een goede methode zo! Hier hebben we echt moeten doorzoeken. Wat goed dat, de proefdruk bevalt! En wat zei je gynaecoloog nog? Hier erg weinig last van harde buiken, eerder banden of spieren die gewoon pijnlijk worden na een tijdje. Gisteren bij schoonmoeder gaan eten, was best rustig. Voor iedereen alvast een leuk 2016!
Als eerst een heel gelukkig jaar allemaal!!!! Meisje. Pittig ja, in de zorg werken. Knap hoor, dat je het zolang volhoudt! Lijkt mij ook heel spannend als je het geslacht niet weet, maar ik zou dat echt niet kunnen. Ben ik veel te nieuwsgierig voor haha. Mooie wagen trouwens, de joolz! Wat voor ras is jullie hond? Wij hebben een Franse bul! Deedee. Lekker toch, zon opruimdagje. Ik krijg ook steeds meer last van nesteldrang en ben soms de raarste dingen aan het poetsen en opruimen haha. Fijn trouwens dat jullie een kaartje hebben! Ik ben er toevallig nu mee bezig. Vind het lastig, maar denk dat we er uit zijn. Niny. Wat goed dat jullie een hond geadopteerd hebben. Hier is de box nooit weg geweest dus hoeft Dotje ook niet te wennen haha. Harde buiken. Hier wel heel veel harde buiken en moet het dan ook verplicht rustiger aandoen. Wij zijn bezig met de vakantie boeken. Willen begin juni naar Curacao, heb er nu al zin in!
Gelukkig nieuwjaar! Een beagle hebben wij. Nesteldrang is bij mij nog niet ter sprake. hopelijk komt het nog wel want ben af en toe niet vooruit te branden qua huishouden. Lekker hoor curacao
Meisje93. Achjoh, niet te druk maken over je huishouden hoor. Meeste tijd heb ik er ook geen zin in. En dan heb ik nog de mazzel dat 1x per week de schoonmaakster de echte grote dingen doet. Leuk, een Beagle! Hoe ver zijn jullie trouwens met geboortekaartjes?
Wij hebben hem vanochtend helemaal af grmaakt. Hadden de kaart en tekst al wel bedacht maar nog niet samengevoegd. Box staat hier ook al, hebben de kerstboom erop geplaatst vanwege de hond en kat en nu kunnen ze er beide aan wennen. Al hebben wij geen moeilijke hond qua veranderingen in huis gelukkig. Nesteldrang heb ik vooral in alles klaarzetten en kopen, helaas wat minder in schoonmaken haha.
♥ Zwanger ♥ Niny (23 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 03 Februari 2016 - Verrassing! Lablover (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Februari 2016 - Jongen! Deedeee91 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Februari 2016 - Meisje! Meisje93 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Februari 2016 - Verrassing! Straycat (32 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 03 Maart 2016 - Meisje! Boommm (26 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje! Jongens: 1 & Meisjes: 3 & Verrassingen: 2 ♥ Afspraken ♥ 05 Januari Boommm - Controle gyn. 11 Januari Niny - Controle gyn. --- Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!
Gezellig Straycat. Hoe oud ben je? Dan pas ik dat nog eventjes aan in het lijstje. Hoe gaat je zwangerschap tot nu toe?
Boomm ik ben 32 jaar (ik ben de oudste zie ik haha) en het is mijn eerste zwangerschap. Het gaat goed. Ik mag niet klagen. Maar de klachten gaan nu wel komen. Zoals bekkenpijn achter schaambeen. En onrustige benen. Maar ik denk dat ik er nog genadig vanaf kom als ik sommige vrouwen hoor.