Laatste 10 weken, afteltopic feb/mrt

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Boommm, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Dag dames,

Vaddie hoe was het bij de gynaecoloog?

Boommm jeetje wat heeft dat lang geduurd, weet je hoe dat kwam? Reken je bij een derde toch ook niet meer op... hoeveel weken was je zwanger toen V. geboren werd? Hoeveel te vroeg kan ik beter vragen? Hopelijk drinkt ze goed!!

van hand tot hand; nee hier ook niet. Ben best een moederkloek die haar kroost beschermt. Ik hou er helemaal niet van... maar.. kan ook komen omdat onze dochter heel veel huilde en snel overprikkeld was, dat ik merkte dat het haar ook niet goed deed. Wellicht ben ik daar nu ook makkelijker in, maar denk het niet;)

Ik heb gisteren best heftige voorweeën gehad, maar weet nog van de eerste dat ik dat ook had en het niks zegt over wanneer je gaat bevallen. Ik vind het wel spannend worden, maar ik reken maar gewoon op 42 weken, kan het altijd meevallen. 3,5 week voor mij dus nog;)

Hoe gaat het met de andere dames?

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Bezoek gyn viel een beetje tegen. :)
    Met baby gaat alles heel goed. Datum inleiding is gepland maar helaas pas over 2 weken. Bij het idee nog 2 weken te moeten begin ik alweer bijna te huilen. Alles doet zeer, continu harde buiken, hele grote buik waardoor ik geen kant op kan en slaap heel slecht.
    Maar baby doet het zo goed dat gyn niet eerder wil inleiden. Mag wel een nacht in het ziekenhuis komen slapen maar daar ga ik nog over nadenken. Maandag weer controle en dan nog wat vragen. Maar vooral praktisch zie ik het niet zo zitten op school/ werkdagen.

Hier toevallig iemand ervaring mee met nacht bijslapen in het ziekenhuis?

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    hier nog steeds rustig helaas.
    Voorweeën zijn nu al 2 dagen weg opeens.
    Wel lekker geslapen vannacht. Nacht ervoor helaas niet.
    Man had me wakker gehouden. Dus die was gisterenavond naar het logeerbed vertrokken :) alleen vanaf 6u helaas niet meer kunnen slapen.

Vaddie: wat jammer dat je nog 2 weken moet wachten!
    op een ander forum ging iemand ook wel eens een nachtje doorslapen in het ziekenhuis. En die knapte er wel heel erg van op!
    Heel veel sterkte meid!

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Meisje93. Drinken gaat wel oké, ze moet nog wel bijgevoed worden met een spuitje omdat ze niet wakker wordt/blijft.
    Hoe heb je vannacht geslapen? Hopelijk weer iets beter.

Niny. Wat is ze goed gegroeid dan. Ook alweer 3 weekjes oud natuurlijk. Al helemaal je draai gevonden in het moederschap? Wanneer mag je voor het eerst naar het cb?

Pinguïn. Was 35.2 weken. Geen idee waarom het zo lang duurde, de weeën waren de eerste tijd helemaal niet regelmatig en vielen soms ook weg, heb daardoor gelukkig wel nog wat kunnen slapen.
    Hoe is het nu? Voorweeen wat afgenomen? Of heeft het toch doorgezet?

Vind het wel weer tijd voor een nieuwe baby dames!

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Nou ik bied mij aan hoor als volgende! Vanmiddag zh afspraak en hopelijk hebben we het over mijn inleiding in deze dagen??

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Deedeee91 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Februari 2016 - Meisje!
    Meisje93 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Februari 2016 - Verrassing!
    Manamana (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 06 Maart 2016 - Meisje!
    MevrouwPinguin (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 07 Maart 2016 - Verrassing!
    Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje!
    Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongen!
    Marievs (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 08 April 2016 - Verrassing!

Jongens: 1 & Meisjes: 3 & Verrassingen: 3

♥ Bevallen ♥

Niny (23 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 02 Februari 2016 (39 .6)
    Lablover (26 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 05 Februari 2016 (37.6)
    Mamadeluxe5 (29 jaar) vijfde kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 09 Februari 2016 (37.0)
    CSI (00 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 11 Februari 2016 (41.1)
    Mariposa (29 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 11 Februari 2016 (40.5)
    Boommm (26 jaar) derde kindje Geboren: ♥ V. ♥ op 18 Februari 2016 (35 .2)
    Joyjoy (29 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ 0. ♥ op 20 Februari 2016 (39 .6)

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Boommm: hopelijk gaat het drinken snel beter! En blijft ze wat langer wakker.
    Ja gelukkig nog een nacht goed geslapen! :) ML was weer heel lief op het logeerbed gaan slapen.

Deedee: Succes vanmiddag! Jij word toch zoiezo met 40wk ingeleid?
    Hopelijk gaat het voor mij ook niet meer zo lang duren.

Gisterenavond begon het gerommel weer.
    Op de dag had ik wel al een vervelend ongi gevoel. Maar 's avonds kreeg ik soort van rugweeën.
    Ze kwamen heel duidelijk en gingen dan weer weg. Onder de douche gingen ze ook niet weg.
    Lekker op de bank gaan liggen met een goed hete kruik in mijn rug. En een uur later was het opeens weg...
    Daarna ong. half uur lang vervelende steken van onderen. Wat ik ook had toen de beeb aan het indalen was.
    Kan het dat de beeb nog verder ingedaald is?
    Vk heeft nl. al 3x gezegd dat de beeb volledig ingedaald is en vast ligt. (2 weken lang)
    maandag gaan ze weer proberen te strippen als het er dan nog niet is. Hoop dat ik dan inmiddels al iets ontsluiting heb.

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Morgen om 7 uur mag ik mij melden in het zh. Ze wilde mij strippen vanmiddag maar ik ben nog maar half verstreken dus ze kon er niet goed bij. Nu gaan ze gel in brengen morgen om de boel te verweken. Wel kan dit zomaar 2 dagen duren op zijn ergst dus ik ben benieuwd. In ieder geval duurt het niet lang meer :D

@ Meisje, die steken heb ik dus ook. Maar ze is goed ingedaald bij mij en die steken betekenen dat ze gewoon nog verder aan het duwen is. Wel een goed teken dus! Dus dat zou bij jou ook kunnen. Was jij nou al gestript een keer
    ?

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oh okeey. ;) met goede tekens ben ik altijd blij hihi.
    Ja al 2x poging gedaan. 1e keer konden ze er moeilijk bij.
    was ook wel erg gespannen.
    2e keer. bmm verweekt maar nog geen ontsluiting :(
    Maandag 3e poging. ben benieuwd!

Maar beeb mag ook wel eerder komen hoor.
    huis is schoon, wasmand is leeg. zojuist de weekboodschappen in huis gehaald. Kortom wij zijn er klaar voor. hihi

10. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Hier nog geen verandering. Voel me goed, slaap wisselend en heb af en toe last vsn voorweeen. Maar ik ga er vooralsnog vanuit dat het nog een gaat duren. Ben wel heel benieuwd naar de baby!

11. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deedee Veel succes!!

Meisje wat vervelend die voorweeen 😢 hoop echt dat t snel doorzet voor je en dat strippen maandag wel lukt.. Weet hoe frustrerend t is..

Boomm Hoe gaat t nu ? Zijn jullie al thuis?

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Thnx. Ik hoop 't ook! :)
    Merk wel dat er dingen langzaam veranderen aan me.
    Hopelijk zijn t allemaal tekens.
    En inderdaad hopen dat t maandag lukt.

Wil me kleintje zo graag zien. Ben zo benieuwd wat het is! :)

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Meisje. Fijn dat je van die goede nachten aan het maken bent. Klinkt inderdaad alsof de baby nog wat dieper is gaan liggen. Hopelijk gaat het gerommel doorzetten.. Ben ook benieuwd wat jullie krijgen, heb je een voorgevoel?

Deedee. Wat spannend! Heb je inmiddels al een baby in je armen? Hoop het wel!!!

CSI. Hoe is het met N?
    We zijn nog niet thuis. Ze heeft een dagje onder de lamp gelegen omdat ze gelig was. Nu is ze weer helemaal mooi roze ;) Drinken gaat wel aardig. Mocht alles zo goed blijven gaan, gaan we maandag naar huis.

Ze is vandaag voor het eerst wat aangekomen, dus dat is super positief!

Hier een beetje baaldagen. Heb ontzettend last van kraamtranen en huil om alles. Is toch een soort van droom in duigen gevallen nu, daar heb ik het best moeilijk mee. V is ons laatste kindje en ik zal dus nooit een normale kraamtijd meemaken.
    Maar dan bedenk ik mij weer hoe gelukkig ik mag zijn met drie mooie, gezonde kindjes en dan voel ik mij weer een stuk beter ;)

14. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Dag dames,

Even een update: gisterenochtend (27 feb) is onze dochter I. geboren.

De nacht ervoor braken opeens m'n vliezen, maar ik had nog geen weeën. Paar keer naar het ziekenhuis voor een ctg met als resultaat dat ik de 27e ingeleid zou worden. Maar 's nachts kwamen de weeën alsnog vanzelf en 's morgens vroeg ben ik bevallen van een mooie dochter. We moesten i.v.m. de langdurig gebroken vliezen nog even in het ziekenhuis blijven, maar mogen hopelijk vandaag of morgen naar huis.

Voor de dames die binnenkort worden ingeleid: veel succes!

15. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Gefeliciteerd manamana. Wat fijn. Nu lekker genieten.

Hier nog geen tekenen 😂. Zou niet goed zijn. Kga vanmiddag ff bijschrijven.

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Boommm: Ja echt heerlijk. Echt superlief dat mijn man even tijdelijk op het logeerbed wilt slapen.
    Wij denken allebei een jongen. Dus ben benieuwd!

Wat fijn dat ze aangekomen is!
    Ja dat snap ik wel. Het liefst wil je lekker thuis in je eigen bedje liggen met je kids om je heen.
    Maar inderdaad je hebt wel 3 gezonde kinderen mogen krijgen!
    Hopelijk mogen jullie snel naar huis.

Manamana: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    Geniet er lekker van!

Hier is het rustig helaas. :(
    wel wat rugpijn en wat menstruatie krampen.

17. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Dag allen,

Mananama van harte gefeliciteerd! Wat leuk om weer wat babynieuws te lezen.

Booomm wat vervelend van je kraamtranen. Ik snap dat je gehoopt had op een normale tijd thuis met de kindjes. Lijkt mij ook echt niet leuk!

Meisje93 spannend zeg, ik vond het bij mijn eerste wel bijzonder om ineens de datum te passeren waar je maanden naartoe leeft.

Hier ook Veel menstruatie krampen. Maar weet ik van de vorige keer ook nog. Gaat Nog wel ff duren. Maar zo langzamerhand vind ik het wel een keertje mooi geweest. Wil me ook gewoon weer mezelf voelen ipv een dikke zeekoe.
    N van die vermoeidheid af. Lekker buiten spelen met de oudste. Nog ff. Laatste loodjes

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hihi ja echt n heel gek idee. Ineens is die datum er. ;)

Vervelend heh die krampen. Als het nou eens een keer door ging zetten. Maar nee.....
    Nou inderdaad. Buik weg en weer alle dingen normaal kunnen doen..
    Het eerste wat ik ga doen is denk heel hard m'n man knuffelen. Wat mis ik dat zeg.

19. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Manamana, gefeliciteerd met jullie dochter!

Boommm, gelukkig maar een dagje onder de lamp! Begrijpelijk dat je teleurgesteld bent, maar inderdaad genieten van je prachtige kindjes!
    Hormonen kunnen rare dingen met je doen.

Ben met 2 weken naar cb geweest voor gehoortest. Morgen eens naar de huisarts voor nog bloedafname, haar ooghoeken zijn soms nog wat gelig. Dus even ter controle, ze is verder niet geel. Dus dan zal ze waarschijnlijk wel wegen ook.
    Gaat allemaal goed hier, wil enkel soms hoop meer gedaan krijgen op een dag. Even wennen dus.

20. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Manama van harte meid!

Boomm jammer dat jullie nog niet thuis zijn.. snap je gevoel wel.. blijf erover praten meis..

Niny hier ook indd.. Hele planning gemaakt van wat k wil doen en kom hooguit aan de helft toe haha..

Hier ook flink moeite met verwerking Vd bevalling.

Vandaag ook huisarts met n. Hij blijft teveel spugen helaas.

Deel Deze Pagina