Laatste 10 weken, afteltopic feb/mrt

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Boommm, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Niny: Hoe was het bij de huisarts?
    Ja dat geloof ik. Je zal toch weer een nieuw ritme moeten krijgen.

CSI: Wat vervelend dat je nog moeite hebt met de verwerking.
    Kan je er wel met iemand over praten?
    Ach wat vervelend! En gaan ze nu acties ondernemen?

Vanochtend strippoging gehad. Helaas nog geen ontsluiting.
    bmm is wel meer naar voren komen staan.
    Ook is de beeb nog verder ingedaald.
    Vk kon het hoofdje al voelen toen ze er met 'n halve vinger inzat.

Ben benieuwd wanneer de kleine zich gaat melden.
    Buikje is natuurlijk lekker warm. :)

2. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Marievs, late reactie maar ik heb een little frog grey cube doek. En jij? Dragen helpt hier voor krampjes, slapen overdag (anders 30min maximum in park, gevolg dat ze doodop is) en is gewoon makkelijk. Krijg ik nog iets gedaan.

Csi, inderdaad! Heb al geleerd weinig op de planning te zetten!
    Al is het aan het beteren.
    Hoe was het bij de huisarts?

Meisje93, bloedafname gedaan. Waarvoor we naar ziekenhuis geweest zijn. Huisarts slaagde er niet in. Morgen de uitslag.
    Maar ooghoeken waren dus inderdaad niet zoals het hoort.

Misschien komt het toch nog op gang! Was hier na onderzoek smorgens dat het op gang kwam.
    Hoop het alvast voor je!!!

3. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Druk weekend gehad hier. Weinig op ZP gezeten. Vind dat op mn telefoon ook niet handig. Nog 2 weken werken en dan mag ook ik met verlof. Ben er eigenlijk al wel een beetje klaar mee hoor. We zijn ook net overgegaan in nieuwe teams en het loopt nog niet vlekkenloos. Dus ja… Maar goed. We komen deze 2 weken wel door.

@meisje: Je loopt nog steeds. Wat balen zeg. Hopeiljk komt de kleine man of meid snel. Die steken zijn echt goed ja. De baby kan ook lekker wroeten en dat geeft ook al steken. Ik ken je wel niet, maar ik denk ook steeds meer een jongen bij jullie ;). Bij mij toch steeds meer een meid. Geen idee waarom. Die krampen zijn ook goed. Allemaal voorwerk. Oh dat knuffelen herken ik ja. En mijn buik is nog niet mega huge, maar toch. Oh dat is zo apart he dat de vk gewoon het hoofdje kan voelen. Dat zei ze toen tegen mij ook. Ik zit nu op het hoofdje van de baby J. Ze gek. Zo dichterbij, maar toch ook nog zo ver weg voor je gevoel.

@mevrouw pinguin: Jij loopt dus ook nog. Hopelijk komt de baby snel zeg. Whaha een dikke zeekoe! Heerlijk he die zelfspot. Heb ik ook hoor.

@boommm: Oh wat naar zeg. Hoe gaat het nu? Kraamtranen al een beetje over. Jammer dat je er zo`n gevoel bij hebt. Snap dat ook wel. Je denkt niet aan zo`n kraamtijd. Gelukkig kun je het ook goed relativeren, maar lekker even huilen mag hoor. Heb ik na mn dochters bevalling ook gedaan. Waarom? Geen idee. Het ging allemaal zo goed en snel en nog moest ik janken.

@niny: Fijn dat het goed gaat. Was de gehoortest ook goed? Hoe was het bij de huisarts gister? Is die bloedafname voor jezelf? Oh little frog zijn fijne doeken. Ik heb een amazonas, diva milano en 2 yaro`s. De yaro`s zijn echt mijn favo. Eentje met linnen. Heerlijk. Verder ook nog een bondolino en er komt nog een tula voor S. Van de zomer naar Oostenrijk en een wandelwagen is daar niet heel handig. Ja he een doek is echt handig ja.

@csi: Oh wat naar meid. Hoe komt het dat je de bevalling moet verwerken? Als je er over wilt vertellen, mag dat altijd. Ik heb bij mn dochter gemerkt dat ik het beter kon verwerken als ik er over praat of schrijf. Wat naar dat N zoveel blijft spugen. Wat denkt de huisarts?

Gister weer een echo gehad. Baby ligt goed. nu niet als sterrenkijker in ieder geval. Ligt nog niet vast, maar al wel ni mn bekken. De baby is nu al 5 pond en het wordt dus een 7 ponder als het zo doorgroeit. Ik heb natuurlijk ook een foto meegekregen en het is gewoon precies dezelfde foto als die van mn dochter. Hetzelfde neusje, dezelfde mond. Zo leuk om te zien J. Ook deze baby heeft lange bovenbenen. Die zaten al op de 36w. Had mn dochter ook. Hoofdje zat op 35w en het buikje mooi op 34w. Dus helemaal goed.

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Meiden berichtje van mij vanuit het zh. Ik ben zondag avond bevallen van een meisje! Over het algemeen gaat het goed alleen ligt ze op de neonatologie ivm te lage suikers. Ze heeft een sonde en een infuusje, zo sneu om te zien. Maar het gaat iets beter, ze was erg misselijk van vruchtwater en bloed. Zelf 1 liter bloed verloren dus ben erg slap en een te laag hb, ik lig op de kraam. Maar dat geeft niet want ik ben dolgelukkig met haar.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Deedee, Gefeliciteerd met S! Hopelijk gaan haar suikers snel de goede kant op en mag ze lekker mee naar huis!

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Meisje93 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Februari 2016 - Verrassing!
    Manamana (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 06 Maart 2016 - Meisje!
    MevrouwPinguin (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 07 Maart 2016 - Verrassing!
    Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje!
    Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongen!
    Marievs (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 08 April 2016 - Verrassing!

Jongens: 1 & Meisjes: 2 & Verrassingen: 3

♥ Bevallen ♥

Niny (23 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 02 Februari 2016 (39 .6)
    Lablover (26 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 05 Februari 2016 (37.6)
    Mamadeluxe5 (29 jaar) vijfde kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 09 Februari 2016 (37.0)
    CSI (00 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 11 Februari 2016 (41.1)
    Mariposa (29 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 11 Februari 2016 (40.5)
    Boommm (26 jaar) derde kindje Geboren: ♥ V. ♥ op 18 Februari 2016 (35 .2)
    Joyjoy (29 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ 0. ♥ op 20 Februari 2016 (39 .6)
    Deedee91 (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 28 Februari 2016 (40 .0)

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

7. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Deedee gefeliciteerd meid!! Is het vanzelf op gang gekomen?

Marievs wat fijn dat alles goed lijkt met de kleine. Hopelijk blijft het nu ook goed liggen.

ooohhhh ik heb me toch een waardeloze nacht gehad (kan ik me vast voorbereiden;)) Niet eens zo zeer door mezelf, maar mijn dochter... het gaat al bijna 3 weken heel goed. Ze is haar hele leven al een slechte slaper geweest maar sinds 3 weken slaapt ze volledig door. Heerlijk.... maar afgelopen nacht was het weer eens feest en slaat de onzekerheid toe... ze zal dit ritme toch niet weer aannemen?

23 uur/1.00 uur/ 3.00 uur en 5.00 uur wakker. En daarna wilde ze perse niet meer slapen. Ik weet niet wat ze had. En ik had best last van voorweeen, kon de slaap steeds niet vatten. Ik ben vanaf 1.00 uur vanacht al op. Heb haar vanmorgen gedwongen nog weer te gaan slapen (want ik weet gewoon dat ze er niet goed tegen kan) maar dat wilde ze absoluut niet meer... dus tussen mij en mijn man in gelegd en ze deed echt wel haar best, maar het lukte haar niet om in slaap te vallen... uiteindelijk nog wel tot 7uur in bed gelegen. maar ik vind eigenlijk..... voor 7.15 niet uit bed. Komt omdat ze er 's avonds ook best laat in ligt (20.30 uur, ivm ons werk is dat zo ontstaan) dus als ze dan zo vroeg wakker wordt mist ze gewoon heel wat slaap...

Ik leg haar er straks om 11.00 in voor haar middagslaap en dan duik ik er zelf ook in. Ben echt helemaal geradbraakt!

Vandaag nog ff langs de vk. Ik verwacht niks bijzonders eigenlijk. Vanaf volgende week wordt het spannend, dan ben ik over de datum heen en volgen denk ik allerlei onderzoeken zoals of er al ontsluiting is (vast niet) en ctg en echo voor conditie van de baby.

Ik geniet nog steeds wel van het zwanger zijn. Alleen die buik.... zit gruwelijk in de weg.

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Niny: Hopelijk valt de uitslag mee.

marievs: yep ik loop nog steeds helaas..
    hihi ben echt benieuwd of ons gevoel allebei kloppen! Tja mijn buik is nu ook niet meer zo groot nu die gezakt is.
    Maar toch is het knuffelen anders..
    De hond zal ook wel weer dolgelukkig zijn als die bovenop me mag liggen. Wat moest ze daaraan wennen dat dat niet mocht.

Wat fijn dat je weer een mooie echo hebt gehad! :)

Deedee: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    Hopelijk gaat het met jullie kleine meid snel beter. en met jou ook natuurlijk.
    Krijg je nog een bloedtransfusie? Hopelijk mogen jullie snel weer lekker naar huis.

mevrouw pinguin: ahh wat vervelend zeg! Hopelijk kunnen jullie allebei vanmiddag eventjes bijslapen.
    Hoop voor je dat dit éénmalig was en dat ze nu weer haar oude ritme oppakt.

succes vandaag bij de vk!

9. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Marievs, ja haar gehoor test was goed. De bloedafname was voor F. vandaar dat we naar het ziekenhuis geweest zijn. Ze prikken niet graag bij zo'n kleintje.
    Volgende doek wordt hier een yaro, nog even wachten.
    Super dat kindje al goed ligt, ja een sterrenkijkertje heb je beter niet.

Deedee, dikke proficiat met jullie meisje! Hopelijk zijn jullie allebei snel beter hoor.

Mevrouw pinguïn, vandaag nog beetje kunnen slapen? Hopelijk wel, dat kan je wel gebruiken. Vannacht beter, duim alvast voor je.
    Zou ze nu nog niet even kijken of je ontsluiting hebt?

Meisje 93, je hebt het ondertussen al helemaal gehad met zwanger zijn waarschijnlijk?

De uitslag van F. haar bloedafname was gelukkig goed. Als het binnen 6 weken niet volledig weg is,moet er terug geprikt worden.
    Is ondertussen ook even gewogen 4,7kg. Dus dat gaat goed.

Via de gsm, dus sorry als het soms beetje onduidelijk is, moet continu herbeginnen :(

10. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Deedee, gefeliciteerd!! Hopelijk gaat het snel beter met je dochter en kan ze lekker bij je zijn.
    Ik had ook aardig wat bloed verloren (hoe meten ze dat in vredesnaam?) en ik heb ijzertabletten voorgeschreven gekregen. Maar ik voel me eigenlijk best goed, dus moet oppassen dat ik niet te veel doe.

Boommm, je hebt er misschien overheen gelezen, maar ik ben inmiddels bevallen. Dochter I. is op 27 februari geboren met 38+6.

Ik heb het even iets te druk om op iedereen te reageren. Voor de dames die nog lopen, succes en hopelijk hoef je niet te lang overtijd te lopen.

Hier gaat het goed. Dochter groeit al lekker, de borstvoeding loopt als een trein. Ik voel me ook goed, moet erom denken m'n rust te pakken.
    Enige onhandige is dat dochter in de nachten vaak wakker is en overdag veel slaapt. Dat is erg vermoeiend voor ons. Gelukkig slaapt onze oudste door alles heen.

11. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Gisteren heb ik helaas niet veel geslapen. Dl om 11.00 uur al in bed gedaan voor haar middag slaapje, slaapt ze maar een uur! Normaal altijd 1,5-2 uur.. dus ik heb denk ik al met al 45 min kunnen slapen. Maar vannacht heeft ze godzijdank wel heel erg goed geslapen.

Gisteren bij de vk geweest. Baby is nog steeds niet ingedaald... weet dat het bij een tweede niet hoeft... maar mijn eerste was ook niet ingedaald en heb zo'n moeilijke bevalling gehad omdat ze maar niet wilde zakken.... nu ben ik zo bang dat er te weinig ruimte is ofzo...

Nou.. we zien het wel. Alles is nog rustig hier... bloeddruk vreselijk laag 80/40. Dus nog geen signalen dat er iets staat te gebeuren;)

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Niny: ja begin het nu wel aardig zat te worden ;)
    Had ook totaal niet verwacht dat ik over tijd zou gaan lopen.
    VK ook niet eerlijk gezegd. Klein eigenwijsje dus al.
    Het liefst loop ik ook niet langer dan 41 weken. Qua ervaringen met het over tijd lopen.
    Morgen weer naar de VK.

manamana: wat fijn dat het allemaal zo goed gaat!
    Had ergens gelezen dat je ze op de dag wat eerder uit hun slaap moeten halen ofzo. En dat ze daardoor beter 's nachts slapen.

mevrouw pinguin: wat vervelend dat de beeb nog niet ingedaald is.
    Snap dat je bang bent dat dat nu weer gaat gebeuren.
    Heb je dit ook besproken met de vk?
    Oeh zeker een lage bloeddruk! Hoe voel je je verder?

hier helaas ook nog alles rustig! :(

13. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Meisje93 jij loopt ook nog rond zie ik. Erg aan het wachten?

Ik voel me op wat benauwd na best wel goed. De vk zegt dat het niet hoeft in te dalen bij een tweede en dat de tweede bevalling anders is dan de eerste. Ik moet mij geen zorgen maken. Ik probeer er ook maar gewoon vertrouwen in te hebben.

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Manamana. Sorry, heb er helemaal overheen gelezen, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hoe gaat het nu? Doet ze het goed? Hoe is de kraamhulp? Lekker genieten van jullie meisje.
    Laat je haar overdag in een lichte kamer slapen?

Niny. Wat goed dat haar waardes oké waren, hopelijk trekt het gelige snel weg. V heeft het ook, moeten binnenkort weer op controle. Wat is ze goed aangekomen dan! Hier krijg ik ook niets meer gedaan in huis haha.

Csi. Hoe was t bij de huisarts? Heeft hij reflux denk je?

Meisje. 3 strippogingen en nog blijven zitten, baby zit wel goed bij jou geloof ik haha.

Marievs. Ga je pas met 36 weken met verlof? Pittig hoor. Vervelend ook dat de nieuwe teams niet zo soepel verlopen. Wat fijn dat alles goed was met de baby. En dat het geen sterrenkijker is dit keer, kan dit alsnog gebeuren?

Pinguïn. Wat heftig dat je dochter zo slecht slaapt.. Hoe oud was ze ookalweer? 1,5 jaar toch? Wat doe je als je snachts wakker wordt? Haal je haar gelijk eruit?

Wij zijn sinds maandag thuis. Is enorm genieten maar ook zo hectisch en druk. Borstvoeding gaat goed, maar duurt ontzettend lang omdat ze niet wakker wil worden/blijven. Is wel een heel lief en tevreden meisje, we genieten ontzettend.

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Meisje93 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Februari 2016 - Verrassing!
    MevrouwPinguin (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 07 Maart 2016 - Verrassing!
    Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje!
    Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongen!
    Marievs (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 08 April 2016 - Verrassing!

Jongens: 1 & Meisjes: 1 & Verrassingen: 3

♥ Bevallen ♥

Niny (23 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 02 Februari 2016 (39 .6)
    Lablover (26 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 05 Februari 2016 (37.6)
    Mamadeluxe5 (29 jaar) vijfde kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 09 Februari 2016 (37.0)
    CSI (00 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 11 Februari 2016 (41.1)
    Mariposa (29 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 11 Februari 2016 (40.5)
    Boommm (26 jaar) derde kindje Geboren: ♥ V. ♥ op 18 Februari 2016 (35 .2)
    Joyjoy (29 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ 0. ♥ op 20 Februari 2016 (39 .6)
    Manamana (33 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 27 Februari 2016 (38 .6)
    Deedee91 (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 28 Februari 2016 (40 .0)

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    mevrouw pinguin: Yep ik loop ook nog rond helaas.
    ik probeer me er niet meer teveel op te focussen. & dat lukt tot nu toe aardig.
    Maar zie het niet zitten om nog een week rond te lopen. Merk dat het lichamelijk best zwaar begint te worden.
    Fijn dat je ondanks je lage bloeddruk je toch nog goed voelt.

Boommm: hihi ja jammer genoeg wel. Lekker warm denk ik,
    Morgen gaan ze weer proberen om te strippen. Ben benieuwd!
    Wil eigenlijk niet langer dan 41wk lopen.
    Wat fijn dat jullie weer lekker thuis zijn! & super zeg dat borstvoeding goed gaat! Daar was je toch wel een beetje bang voor toch?

17. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Pff meisje toch… Je loopt nog steeds. Lijkt me echt frustrerend. Wel goed dat je je er niet teveel op probeert te focussen. Al lijkt me dat ook lastig. Weet nog goed de uitgerekende dag bij S. Wat een drama. Ik was vooral ook kwaad hihi. Heb bijna heel de dag gejankt en had nergens zin in. Het was bloed en bloed heet en alles deed zeer. Nu kan ik er hartelijk om lachen, maar toen niet. Wel gek hoor. Aangezien de vk had gezegd dat je niet over tijd zou lopen. Nee snap dat je niet langer dan 41w wilt lopen. Heb je dit ook besproken met de vk? Ik vind over tijd gaan ook geen ramp, maar ook niet langer dan 41w. Dan zitten er toch meer risico`s aan en dan zou ik ook liever naar het ziekenhuis willen. Sterkte meid en hopelijk ben je snel aan de beurt.

@deedee: gefelicteerd. Fijn dat het redelijk goed gaat. Hoe gaat het nu met haar?

Het lijstje bevallen wordt steeds langer… Ik ben bang dat ik er straks alleen nog op sta bij zwanger :p. Al zou ik ook nog voor Vaddie kunnen bevallen, maar die kans acht ik klein. Voor Babii zou wel kunnen, maar ook die kans acht ik klein. Zij krijgt een keizersnede toch? Hoe zou het met haar zijn?

@mevrouwpinguin: Ja, i hope so dat de baby nu blijft liggen. Maar ja, je weet nooit. Ben morgen pas 35 weken. Oh wat fijn dat het de afgelopen 3 weken goed ging. Balen van zo`n rotnacht ertussen. Hoe is het de afgelopen nachten gegaan? Wat een boefje zeg, maar ja als ze niet kan slapen. Je kan iemand ook niet dwingen. Dat is het beroerde. Wel lekker dat ze smiddags nog slaapt.
    Ja he, die buik… ook hier steeds meer in de weg en ik mag nog wel ff. Oh balen zeg dat de baby nog steeds niet is ingedaald. Wel een beetje? Ligt de baby al wel in je bekken of dat ook nog niet eens? Vast al wel eens gevraagd, maar weten jullie zelf het geslacht wel of ook niet? Hopelijk daalt de baby toch nog in en wordt de bevalling makkelijker. Oei, lekkere lage bloeddruk zeg. Hier ook wel, maar zo laag. Heb je er geen last van?

@niny: Nee, snap ik dat ze niet graag prikken bij baby`s. Gelukkig was de gehoortest goed. Fijn dat de uitslag goed was. Mooi gewicht al.
    Ja, yaro`s zijn echt super doeken en nog leuk betaalbaar. Ben benieuwd welke er gaat komen bij jullie. Nee, een sterrenkijker lijkt me echt niet fijn nee. S. was gelukkig ook geen sterrenkijker. Dus dat scheelt. Maar toch. Al moet ik zeggen dat het down under toch allemaal al verder verweekt enzo is en dat het gat me nu al groter lijkt haha.
    Rot he op de telefoon. Maar ik snap je helemaal J. Je verhaal is duidelijk.

@manamana: fijn dat alles goed gaat en loopt. Ja, geen idee hoe ze dat meten. Denk meer natte vingerwerk. Heb ik het idee. Ik was 300 ml bloed verloren bij S. Geen idee waarop ze dat baseren haha. Mmm. Dag en nacht ritme een beetje omgedraaid. De boef! Hopelijk draait ze die weer snel om.

@boommm: yep, nog 5 dagen werken en dan ben ik met 36 weken met verlof. Heerlijk. Daarna lekker langer. Al moet ik zeggen dat het nu wel zwaarder wordt, ook omdat ik nu gewoon thuis had kunnen zitten. Maar als ik dan naar het weer kijk denk ik: In juni heb ik vast beter weer J. Juni is bij ons toch een drukke maand, dus begin ik liever in juli met werken dan in juni al.
    Fijn dat jullie een lief en tevreden meisje hebben. Hoe voelt het nu? Drie dames onder de 3? Lijkt me super mooi, maar ook pittig zeg. Slaapt V. veel? Ach ja, dan moet jij ook verplicht zitten he als de bv wat langer duurt ;).

18. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Onze dochter is 2 jaar. We geven haar een heel erg verdunt flesje melk. Dan slaapt ze vrijwel direct weer. Ik heb het idee dat ze nu Door de vogels ineens zo vroeg wakker is steeds. .. Elke ochtend rond 6 uur terwijl ze normaal tot 7.45 uur sliep. Ik moet er wel aan wennen.

Baby ligt wel voor de bekkeningang maar wil nog niks zakken. Hoofdje kan nog alle kanten op bewegen.

Meisje 93 Ik begrijp dat het heel zwaar is. Mag/kun je al gestript worden?

Hopelijk duurt het niet lang meer

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    marievs: Ja de frustratie is op het moment op z'n top. Erg emotioneel wakker geworden. Lichamelijk werd het al zwaar.
    Maar geestelijk nu ook helaas.. :(
    Vanmiddag weer naar de vk. Dan ga ik het er wel even goed over hebben.

Mevrouw pinguin: ze hebben al 3x geprobeerd om te strippen. 3x toe niet gelukt. Omdat ik nog geen ontsluiting had.
    Vanmiddag de 4e poging.
    Maar ben zo bang voor weer een teleurstelling.
    Gelukkig gaat mijn man mee. (net gevraagd)
    Ben nu zo'n emotioneel wrak.

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier staat de inleiding gepland voor komende week.

Net naar het ziekenhuis geweest. Voelde de baby erg weinig sinds gisterenmiddag. En omdat mijn suikers nogal schommelen en omdat ik snip verkouden ben toch maar gebeld. Dus ctg gehad. En natuurlijk spontaan keihard schoppende baby.
    Omdat mijn suikers zo schommelen moet ik het echt goed in de gaten blijven houden dat ze volgens haar eigen patroon blijft bewegen.

Deel Deze Pagina